Gwoli uzupełnienia ponownie zacytuję wypowiedź operatora kamery (treść mojej korespondencji jakby umyka filmożercom). Przy okazji podkreśliłem fragment wyjaśniający chwilowe spadki ostrości rekonstrukcji. Ale o tym już pisałem na poprzedniej stronie.
Profesor Kędzierski napisał:
Rekonstrukcja wykorzystała skan z oryginalnego negatywu uzupełnionego w kilku uszkodzonych ujęciach materiałem duplikacyjnym. Wersja zrekonstruowana rózni się od dwuczęściowego filmu rozpowszechnianego w Polsce. Kiedy film nominowany był do Oscara na potrzeby dystrybucji w Stanach reżyser przygotował skróconą jednoczęściową wersję montażową. Ta wersja montażowa stała się podstawą rekonstrukcji.
http://forum.filmozercy.com/watek-kolekcja-polskich-klasykow-na-blu-ray-z-okazji-50-lat-studia-tor?page=8
Temat „Nocy i dni” uważam za wyjaśniony na wszelkie możliwe sposoby.
Profesor Kędzierski napisał:
Rekonstrukcja wykorzystała skan z oryginalnego negatywu uzupełnionego w kilku uszkodzonych ujęciach materiałem duplikacyjnym. Wersja zrekonstruowana rózni się od dwuczęściowego filmu rozpowszechnianego w Polsce. Kiedy film nominowany był do Oscara na potrzeby dystrybucji w Stanach reżyser przygotował skróconą jednoczęściową wersję montażową. Ta wersja montażowa stała się podstawą rekonstrukcji.
http://forum.filmozercy.com/watek-kolekcja-polskich-klasykow-na-blu-ray-z-okazji-50-lat-studia-tor?page=8
Temat „Nocy i dni” uważam za wyjaśniony na wszelkie możliwe sposoby.
„Ja paryskimi perfumami się nie perfumuję... Ja jeden wiem co tej ziemi jest potrzebne”.