EDIT:
Dzięki Misfit. Twoje spostrzeżenia prawdopodobnie są trafne, zatem nie będę pisał do producenta. Film skręcono kamerą Sony Venice, która może pracować w trybie anamorficznym.
https://pro.sony/pl_PL/products/digital-cinema-cameras/venice
Kiedyś chciałem doprecyzować tytuł wątku i wyjaśnić, że chodzi o filmy kręcone klasycznymi (szpulowymi) kamerami anamorficznymi. Ostatecznie uznałem to za zbędne. Tymczasem nowe technologie kwitną i rynek cyfrowy zaskoczył. Może koledzy zechcą mi podpowiedzieć na jakim okresie zamknąć listę, ewentualnie czy ją w ogóle w jakiś sposób ograniczać?
Prędzej czy później film obejrzę. Bez trudu rozpoznam ujęcia anamorficzne, a to daje nadzieję, że podzielę uwagi Misfita.
Dzięki Misfit. Twoje spostrzeżenia prawdopodobnie są trafne, zatem nie będę pisał do producenta. Film skręcono kamerą Sony Venice, która może pracować w trybie anamorficznym.
https://pro.sony/pl_PL/products/digital-cinema-cameras/venice
Kiedyś chciałem doprecyzować tytuł wątku i wyjaśnić, że chodzi o filmy kręcone klasycznymi (szpulowymi) kamerami anamorficznymi. Ostatecznie uznałem to za zbędne. Tymczasem nowe technologie kwitną i rynek cyfrowy zaskoczył. Może koledzy zechcą mi podpowiedzieć na jakim okresie zamknąć listę, ewentualnie czy ją w ogóle w jakiś sposób ograniczać?
Prędzej czy później film obejrzę. Bez trudu rozpoznam ujęcia anamorficzne, a to daje nadzieję, że podzielę uwagi Misfita.
„Ja paryskimi perfumami się nie perfumuję... Ja jeden wiem co tej ziemi jest potrzebne”.