19-07-2018, 19:27
Dysponujesz danymi, wow, jak to ładnie brzmi. A wyliczyłeś jak wyglądają te twoje dane na tle liczby sprzedanych egzemplarzy?
Mój Samsung KS7000 wylądował w serwisie, jeśli dobrze pamiętam, w pierwszym albo drugim tygodniu po zakupie, a wczoraj zauważylem ze znowu (znowu, bo po którejś aktualizacji juz tak mialem ale zniknęło) w lewym dolnym rogu mam masakryczny clouding. Mam tylko nadzieję że jeśli będę zmuszony oddać go do serwisu okaże się że matryce są niedostępne i skończy się na zwrocie gotówki i anulowaniu kredytu.
Mój Samsung KS7000 wylądował w serwisie, jeśli dobrze pamiętam, w pierwszym albo drugim tygodniu po zakupie, a wczoraj zauważylem ze znowu (znowu, bo po którejś aktualizacji juz tak mialem ale zniknęło) w lewym dolnym rogu mam masakryczny clouding. Mam tylko nadzieję że jeśli będę zmuszony oddać go do serwisu okaże się że matryce są niedostępne i skończy się na zwrocie gotówki i anulowaniu kredytu.
LG OLED 65" B8
Panasonic DP-UB820
Sony HT-ZF9
Apple TV 4K
Panasonic DP-UB820
Sony HT-ZF9
Apple TV 4K