01-12-2018, 19:35
U mnie też zamówienie poszło się..... .i wyjaśnienie powodu anulowania.
"Dziękujemy za złożenie zamówienia w naszym sklepie! Zawsze dbamy o jak najlepszą jakość realizacji zamówień, a zadowolenie naszych Klientów jest dla nas najważniejsze. Niestety tym razem wystąpił problem z produktami w Pana zamówieniu. W związku z ogromnym zainteresowaniem produktami w promocyjnych cenach, ich nakład został wyczerpany, sprowadzenie ich i zrealizowanie zamówienia niestety nie jest możliwe. W związku z tym, środki zostaną niezwłocznie zwrócone. Chcielibyśmy przeprosić za wszelkie niedogodności. Aby Pana kolejne zakupy były bardziej udane, przekazujemy bon o wartości 20zł (przy minimalnym zamówieniu 100zł), który można wykorzystać do 29 grudnia 2018 roku."
"Dziękujemy za złożenie zamówienia w naszym sklepie! Zawsze dbamy o jak najlepszą jakość realizacji zamówień, a zadowolenie naszych Klientów jest dla nas najważniejsze. Niestety tym razem wystąpił problem z produktami w Pana zamówieniu. W związku z ogromnym zainteresowaniem produktami w promocyjnych cenach, ich nakład został wyczerpany, sprowadzenie ich i zrealizowanie zamówienia niestety nie jest możliwe. W związku z tym, środki zostaną niezwłocznie zwrócone. Chcielibyśmy przeprosić za wszelkie niedogodności. Aby Pana kolejne zakupy były bardziej udane, przekazujemy bon o wartości 20zł (przy minimalnym zamówieniu 100zł), który można wykorzystać do 29 grudnia 2018 roku."