26-08-2017, 14:14
A i jeszcze jedno: jako dowód możesz załączyć zdjęcie - jeśli na ekranie TV lub wyświetlaczu pojawia się jakiś komunikat, że nie możesz odtworzyć płyty (fajnie by było gdyby widniał jakiś napis, ułatwiający identyfikację tej płyty UHD tzn . Przyczajonego tygrysa, ukrytego smoka).
Jak masz taką możliwość jakoś rozwiązać ten problem, wykorzystaj to.
Jeszcze celem uspokojenia. Nie wiem kiedy kupiłeś film (pewnie jakiś czas temu), ale tym się jakoś nie martw. Byłem w podobnej sytuacji.
Kupiłem w promocji ze dwa lata temu Red Dragon (2002; też smok w tytule; to dobry znak). Po pobieżnym sprawdzeniu wydania czy wszytko ok, odłożyłem je na półkę. Po blisko 3 miesiącach chciałem obejrzeć film, a tu nie szło odtworzyć płyty (mimo tego, że nie miała żadnych rys i innych widocznych wad; pewnie była źle wytłoczona). Napisałem do zavvi i uwzględnili ten fakt i wysłali mi już dobry egzemplarz.
Tak więc możesz też użyć argumentu, że pomimo tego, iż kupiłeś film jakiś czas temu (bo był w promocji), do dopiero teraz masz go na czym obejrzeć, bo zaopatrzyłeś się w player UHD.
Te wszystkie i rzeczowe argumenty powinny pomóc. Powodzenia z zavvi i Sony.
Jak masz taką możliwość jakoś rozwiązać ten problem, wykorzystaj to.
Jeszcze celem uspokojenia. Nie wiem kiedy kupiłeś film (pewnie jakiś czas temu), ale tym się jakoś nie martw. Byłem w podobnej sytuacji.
Kupiłem w promocji ze dwa lata temu Red Dragon (2002; też smok w tytule; to dobry znak). Po pobieżnym sprawdzeniu wydania czy wszytko ok, odłożyłem je na półkę. Po blisko 3 miesiącach chciałem obejrzeć film, a tu nie szło odtworzyć płyty (mimo tego, że nie miała żadnych rys i innych widocznych wad; pewnie była źle wytłoczona). Napisałem do zavvi i uwzględnili ten fakt i wysłali mi już dobry egzemplarz.
Tak więc możesz też użyć argumentu, że pomimo tego, iż kupiłeś film jakiś czas temu (bo był w promocji), do dopiero teraz masz go na czym obejrzeć, bo zaopatrzyłeś się w player UHD.
Te wszystkie i rzeczowe argumenty powinny pomóc. Powodzenia z zavvi i Sony.