Jeśli ten pasek pojawia się tylko przy oglądaniu filmów na odtwarzaczu, a nie pojawia się podczas grania na konsolach to problem musi być gdzieś w sofcie/połączeniu pomiędzy odtwarzaczem i amplitunerem. Zacznij od updatu oprogramowania odtwarzacza i amplitunera, przy amplitunerze może to zająć ok 30 min. Potem spróbowałbym reset tych urządzeń do ustawień fabrycznych i na koniec posprawdzać czy w samym odtwarzaczu w ustawieniach wyjścia dźwięku można coś pozmieniać. Wstępnie obstawiam, że chodzi o opcję żeby zrzucić na amplituner dekodowanie dźwięku, żeby nie odbywało się to samo na poziomie odtwarzacza. Możesz też posprawdzać czy dla wszystkich urządzeń w ciągu (odtwarzacz, amplituner, TV) dla tych portów HDMI masz włączone zaawansowane funkcje HDMI, u różnych producentów różnie się to nazywa.
Możesz jeszcze spróbować podmienić kable HDMI i użyć tych od xboxa i ps5 żeby połączyć nimi odtwarzacz z amplitunerem i amplituner z tv. Słabej jakości kable mogą mieć problem z utrzymaniem połączenia, tylko na ogół by się to objawiało brakiem sygnału lub zgliczowaniem obrazu (coś jak śnieg na całym ekranie).
Możesz jeszcze spróbować podmienić kable HDMI i użyć tych od xboxa i ps5 żeby połączyć nimi odtwarzacz z amplitunerem i amplituner z tv. Słabej jakości kable mogą mieć problem z utrzymaniem połączenia, tylko na ogół by się to objawiało brakiem sygnału lub zgliczowaniem obrazu (coś jak śnieg na całym ekranie).
LG OLED 55 C6, Sony X700, Denon X1300W, Jamo S809, S81, S801, S8 ATM, S803, Xbox Series X, Playstation 5