26-12-2015, 15:44
(26-12-2015, 12:42)misfit napisał(a):(26-12-2015, 11:56)wolfman napisał(a): Brak reklam jest tego najważniejszym chyba błędem , lub działaniem specjalnym? Podejrzewam , że licencje dvd są tanie do tego stopnia, że nie chcą przewagi blu ray.
Brak szerokiej kampanii uświadamiającej na pewno swoje dołożyło, nie tylko jeśli chodzi o brak reklam, ale stanowisk gdzie każdy zainteresowany mógłby naocznie zobaczyć i usłyszeć przewagę BD na kilku konkretnych przykładach omówionych przez wykwalifikowanego człeka. Zobaczymy na przykładzie UHD BD czy wyciągnęli błędy z przeszłości, chociaż teraz to tak czy siak już jest raczej musztarda po obiedzie, bo wiadomo że przyszłość należy do VOD i streamingu czy to się nam podoba czy też nie.
No , ale myślę , że oni to wiedzą i wcale nie chcą tego tak promować. Ja tu wietrzę, choć wiadomo dowodów nie mam, że im bardzo dobrze jest z tym dvd na rynku. Bo jest mega tanie i podbija cenę blu ray w górę.
Między dvd , a vhs była różnica w wyglądzie , że nawet joe sześciopak po szychcie 8h przy łopacie chętniej wolał kupić dvd nawet nie wiedząc o jego przewadze. Mniej miejsca na półce to podstawa i nie psuła się jakość przy kopiowaniu.
Pomiędzy blu , a dvd róźnicy prawie nie ma w wyglądzie. To wymagało wymagało reklamy, a jej nie było. Czy patrząc wstecz jak dvd wyparło szybko vhs i szybko staniało, nie chcieli tego w przypadku blu ray?
