10-12-2019, 16:50
(10-12-2019, 15:00)sebas napisał(a): Na TV w sklepach zawsze jakiś film leciał. Mały regalik z filmami do kupienia stał tuż obaok. A dzisiaj? Jakieś motylki, rybki i różne "okoliczności" przyrody na tych TV pokazują. Albo kanały informacyjne. Jak jakiś zwiastun fimu pokażą to już sukces...To bardzo ciekawa kwestia. Bo z jednej strony producenci telewizorów mamią obietnicą pięknego obrazu, HDR itd., a z drugiej brakuje informacji jak taki obraz osiągnąć. Piszemy o tym jak OLEDy tanieją, bmwszystko fajnie, ale załóżmy że taki Kowalski skusi się na OLEDa, bo jednak te niecałe 5000 zł to super okazja, a TV mega płaski a obraz w sklepie mega, po czym wraca do domu i co na tym ogląda? NC+ w 1080i?

Oczywiście tak jak pisałem: przeciętna osoba ma to w nosie, ale na pewno są osoby które mogłyby się tematem zainteresować, ale brakuje im ku temu bodźca.
Może mam jakieś mylne wyobrażenie na temat tego jak to powinno wyglądać, ale w takim MM na przykład powinna być wydzielona strefa z przyciemnionym oświetleniem gdzie promuje się nie tylko same telewizory, ale z ich pomocą UHD właśnie i na odwrót. Powinny stać obok siebie dwa telewizory w tym samym rozmiarze, poprawnie skonfigurowane, jeden wyświetlałby ten sam film na BD, drugi na UHD. Prosta sprawa. Telewizory powinno sprzedawać się pokazując konkretną zawartość, a nie bzdurne dema. Nawet Netflix i seriale w 4K Dolby Vision mógłby robić za taką reklamę; tak, to streaming, ale dający próbkę tego, jak w mogą wyglądać filmy, a te dostępne są na płytach.
LG OLED 65" B8
Panasonic DP-UB820
Sony HT-ZF9
Apple TV 4K
Panasonic DP-UB820
Sony HT-ZF9
Apple TV 4K
