To nie pierwszy przypadek wydania gdzie stosowanie DNRu zdaje się być przypadkowe i nie mieć sensu.
Jeśli stwierdzili że w tych filmach jest za dużo efektów i nie ma sensu skanować negatywów, bo byłyby zbyt duże różnice między ujęciami z VFX i bez nich (innym filmom to jakoś nie zaszkodziło...) i zamiast tego zostają przy istniejących 2K DI (na podstawie których powstały transfery poprzednich wydań BD) to OK, ich decyzja i tyle. Dostalibyśmy HDR, poprawione kolorki i mniejszy bądź większy przypływ detali w stosunku do BD dzięki lepszej kompresji, co się zawsze ceni.
Tylko na ch** przepuszczać film przez jakiś automat? I to w dobie UHD, gdzie chodzi przecież o wyciśnięcie maks ze źródła, czy to 2K czy więcej?
Jeśli stwierdzili że w tych filmach jest za dużo efektów i nie ma sensu skanować negatywów, bo byłyby zbyt duże różnice między ujęciami z VFX i bez nich (innym filmom to jakoś nie zaszkodziło...) i zamiast tego zostają przy istniejących 2K DI (na podstawie których powstały transfery poprzednich wydań BD) to OK, ich decyzja i tyle. Dostalibyśmy HDR, poprawione kolorki i mniejszy bądź większy przypływ detali w stosunku do BD dzięki lepszej kompresji, co się zawsze ceni.
Tylko na ch** przepuszczać film przez jakiś automat? I to w dobie UHD, gdzie chodzi przecież o wyciśnięcie maks ze źródła, czy to 2K czy więcej?
LG OLED 65" B8
Panasonic DP-UB820
Sony HT-ZF9
Apple TV 4K
Panasonic DP-UB820
Sony HT-ZF9
Apple TV 4K