29-07-2023, 12:47
Nie jestem pewien czy to dobry wątek, ale jeśli ktoś planował obejrzeć Oppenheimera w IMAXie w Poznaniu to lepiej niech szybko zmienia plany... Dzisiejsze seanse zostały odwołane ze względu na jakieś problemy techniczne/awarię i tak naprawdę nie wiadomo kiedy sala będzie czynna z powrotem (tu cytat z osoby pracującej w kinie: "może jutro, a może za 2 tygodnie"). Aktualnie np. seanse w następnym tygodniu na stronie internetowej są widoczne, ale nie da się na nie zarezerwować biletów.
Do tego żenujący poziom obsługi klienta - o odwołaniu seansu dowiedziałem się próbując wejść na salę
Pani w kinie mętnie się tłumaczyła - z jednej strony zaręczała, że od rana dzwonią do osób, które miały wykupione bilety, ale nie są w stanie powiadomić wszystkich
Na pytanie dlaczego więc chociaż nie wyślą zbiorczego maila nie otrzymałem jasnej odpowiedzi... Do tego pani sugerowała, że jeśli kupowałem bilety jako gość, to być może nie skontaktowali się ze mną bo nie mieli mojego maila - zapytałem więc jakim cudem dali radę w takim razie wysłać mi bilety na maila, którego rzekomo "nie mają" i tu na twarzy pani zapanowało zdziwienie
Do tego żenujący poziom obsługi klienta - o odwołaniu seansu dowiedziałem się próbując wejść na salę
Pani w kinie mętnie się tłumaczyła - z jednej strony zaręczała, że od rana dzwonią do osób, które miały wykupione bilety, ale nie są w stanie powiadomić wszystkich
Na pytanie dlaczego więc chociaż nie wyślą zbiorczego maila nie otrzymałem jasnej odpowiedzi... Do tego pani sugerowała, że jeśli kupowałem bilety jako gość, to być może nie skontaktowali się ze mną bo nie mieli mojego maila - zapytałem więc jakim cudem dali radę w takim razie wysłać mi bilety na maila, którego rzekomo "nie mają" i tu na twarzy pani zapanowało zdziwienie
