20-08-2021, 10:47
Przed chwilą anulowali mi wszystko, 3x Bondy w 4K, Dunkierka i Tenet na Blu. Zamówiłem o 17:47, potwierdzenie przyjęcia do realizacji otrzymałem w środę o 18:52, część filmów też już była w trakcie kompletacji. Zadzwoniłem na infolinię, najpierw próbowano mi wmówić, część towarów okazała się niedostępna, a jak powiedziałem że na weryfikacje tego mają czas zanim przyjdzie do mnie mail z potwierdzaniem przyjęcia do realizacji, to kobitka zmieniła zdanie, mówiła o pomyłce cenowej na stronie, co oczywiście również nie jest moim problemem. Rzekomo ma zgłosić moją sprawę wyżej i ktoś oddzwoni Tak, tak.
Drugie zamówienie dla brata jeszcze wisi, 4 z 18 tytułów czekają na kompletację.
Drugie zamówienie dla brata jeszcze wisi, 4 z 18 tytułów czekają na kompletację.