(23-08-2021, 11:07)fire_caves napisał(a): Jesli byłby to błąd w ramach umowy z partnerem, to może nie byłbym zadowolony, ale płacić bym musiał. Chyba że masz inne doświadczenia - to podziel się, gdzie takie firmy masz, co odpuszczają kasę.
Nie piszę o firmach. Wyjaśnili, że był to błąd cenowy a wam to nie wystarcza. Serio myślicie, że chcieli sprzedawać Bondy na 4k po 7 zł? Skoro tyle razy Cię ten empik wystawił i tak go nie lubisz to po co po raz kolejny u nich zamawiasz? Jak ja nie jestem zadowolony z obsługi czy dostaw danego sklepu to zwyczajnie nie robię tam zakupów.
(23-08-2021, 11:09)Reacher napisał(a): Każdy kto mnie prywatnie zna wie, że ze mną nie trzeba mieć spisanych żadnych umów, jak się do czegoś zobowiązałem to słowa zawsze dotrzymuję. Tak już mam, że dane słowo jest świętością. Dlatego też nie lubię jak ktoś próbuje mnie robić w ciula.
Czymś innym jest obiecanie czegoś komuś a co innego płacenie za czyjeś błędy. Nie bronie ich systemu przyjmowania i weryfikacji zamówień ale myślę, że czasem można być też nieco wyrozumiałym. Tym bardziej, że niejeden z nas już nie raz skorzystał na takich pomyłkach/promocjach. Również nie raz mi coś anulowali a jakoś nie chciało mi się drzeć z nimi szat o filmy za parę złotych.