23-08-2021, 12:14
(23-08-2021, 11:55)fire_caves napisał(a):Piękne zaoranie, sorry nie mogłem sie powstrzymać.(23-08-2021, 11:34)lukee napisał(a): Wyjaśnili, że był to błąd cenowy a wam to nie wystarcza. Serio myślicie, że chcieli sprzedawać Bondy na 4k po 7 zł?To mieli 7 dnia na weryfikację zamówienia. I ponownie - Ty skorzystałeś, a innych pouczasz... To może zwróć im te Bondy 4K skoro już wiesz że to błąd cenowy był. Czy to nie byłoby uczciwe z Twojej strony?
Ale koledzy słusznie prawią, Empik, nie pierwszy i nie ostatni raz tak postepuje, gdyby to było wyjątkowo pierwszy to nikt by tu zapewne piany nie bił. A w obecnej sytuacji przydałaby im się jednak jakaś nauczka, więc trzymam kciuki za tych którym anulowano potwierdzone zamówienia.