(23-08-2021, 11:34)lukee napisał(a): Wyjaśnili, że był to błąd cenowy a wam to nie wystarcza. Serio myślicie, że chcieli sprzedawać Bondy na 4k po 7 zł?
Poważnie wierzysz w te bajki w błąd cenowy? Mam rozumieć, że po tym jak w tym samym dniu, w ciągu paru godzin, spłynęła im masa zamówień na te same tytuły nikt się u nich nie zorientował, że musi być coś nie tak z ceną. Dostałem potwierdzenie realizacji czterech zamówień po około 2 godzinach od zamówienia. Skyfall 4K anulowali mi bardzo szybko, nie przyjęli go do realizacji i tego nie podważam. Widać, że jakaś weryfikacja dostępności tytułów się odbyła.
(23-08-2021, 12:12)lukee napisał(a): Wielokrotnie coś zamawiałem i było to anulowane ale nie czułem potrzeby toczyć z nimi batalii bo dla mnie zabrakło albo nie zdążyłem zamówićW tym problem, że skoro coś mi potwierdzili to znaczy, że zdążyłem i dla mnie nie powinno zabraknąć. Dlatego w takiej sytuacji nie zgadzam się z anulowanie zamówienia.