15-01-2017, 18:21
Też bardzo wkurza mnie taka praktyka ze strony sklepów. Prym wiodą oczywiście polskie sieci, które mają sklepy stacjonarne i ich odpowiedniki w necie: MM/Saturn, Empik. Jeśli jestem w sklepie, nie kupuję takiego wydania. Niestety, zamawiając w necie nie ma możliwości sprawdzenia i trzeba się zdawać na obsługę sklepu.
Chociaż w MM/Saturn jest opcja "komentarz dla obsługi sklepu" - wtedy wpisuję tam, aby wybrać egzemplarz bez wad, w oryginalnej folii fabrycznej (z tym paskiem właśnie, który ułatwia odfoliowanie). Raczej skutkuje.
W przypadku empiku kiedy otrzymam film ponownie zafoliowany, nie przyjmuję go. Niestety, jest to walka z wiatrakami - zarówno jeśli chodzi o filmy jak i o płyty CD.
Chociaż w MM/Saturn jest opcja "komentarz dla obsługi sklepu" - wtedy wpisuję tam, aby wybrać egzemplarz bez wad, w oryginalnej folii fabrycznej (z tym paskiem właśnie, który ułatwia odfoliowanie). Raczej skutkuje.
W przypadku empiku kiedy otrzymam film ponownie zafoliowany, nie przyjmuję go. Niestety, jest to walka z wiatrakami - zarówno jeśli chodzi o filmy jak i o płyty CD.
