22-10-2018, 18:04
(22-10-2018, 17:32)Grievous napisał(a): Ile czasu zajmuje empikowi ogarnięcie reklamacji? Zamówiłem "Jurassic World: Fallen Kingdom" na Blu Ray przez sklep internetowy z odbiorem w salonie. Zamiast tego w paczce znalazła się któraś tam część "Twarzy Greya" na DVD. No to składam reklamacje w tym salonie żeby przysłali odpowiedni towar. Jakiś tam druczek wypełnili, dali mi kopie i powiedzieli, że mogę monitować reklamację na swoim koncie Empika, dostanę maila z jej przebiegiem i do czwartku powinna dotrzeć paczka z właściwym filmem. To było w sobotę, teraz jest poniedziałek wieczór, a jedyny mail jaki dostałem to ten automatycznie generowany z podziękowaniami za odbiór towaru. Na Empikowym koncie też ani widu ani słychu o reklamacji.Też raz miałem w empik.com podobną reklamację. Towar oddałem w sklepie, podpisałem wypełnione druki i... żadnego śledzenia na stronie reklamowanego zamówienia nie było i nie będzie. Trzeba cierpliwie czekać na smsa z powiadomieniem, że paczka jest do odbioru w salonie stacjonarnym lub jeśli ma przyjść do domu to trzeba po prostu oczekiwać w najbliższych dniach kuriera / listonosza. Jeśli towar jest w magazynie z dostępnością 24H to jest kwestia maksymalnie 2 - 3 dni roboczych i paczka powinna być wysłana.
KINO DOMOWE
Telewizory: OLED LG 55BX3LB, OLED LG 55EG9A7V | Amplituner YAMAHA RX-A1070 | Odtwarzacz blu-ray 4K OPPO UDP-203 | Odtwarzacz blu-ray YAMAHA BD-A1060
Telewizory: OLED LG 55BX3LB, OLED LG 55EG9A7V | Amplituner YAMAHA RX-A1070 | Odtwarzacz blu-ray 4K OPPO UDP-203 | Odtwarzacz blu-ray YAMAHA BD-A1060
