27-07-2021, 16:18
wojzu - dziwne, że w emonitoringu tej przesyłki nie ma. Wygląda na to, że zawieruszyła się gdzieś w drodze z Okęcia do urzędu pocztowego. Może się odnajdzie po 2-3 miesiącach, a może nie. Na Twoim miejscu reklamowałbym już teraz u sprzedawcy, jeśli każe ci poczekać jeszcze trochę to ustal z nim ostateczny termin po którym zwraca kasę lub wysyła jeszcze raz. Dzwonienie na pocztę, UC to IMO kompletna strata Twojego czasu w tej sytuacji.
Ktoś miał doświadczenia z supportem ze sklepiku Arrow ? Po jakim czasie mniej więcej odpowiadają na maile ? Drugi dzień mija i żadnej odpowiedzi... Jak do końca tygodnia się nie określą to trzeba będzie uderzać do paypala o zwrot kasy za zagubioną przesyłkę w WER Lublin.
Ktoś miał doświadczenia z supportem ze sklepiku Arrow ? Po jakim czasie mniej więcej odpowiadają na maile ? Drugi dzień mija i żadnej odpowiedzi... Jak do końca tygodnia się nie określą to trzeba będzie uderzać do paypala o zwrot kasy za zagubioną przesyłkę w WER Lublin.