Podaj jakiś konkretny przypadek.
Komplikujesz bardzo proste sprawy - jak coś było kręcone w 24 fps to się go przyspiesza o 4% na potrzeby PAL. I wtedy czas trwania jest o tyle samo % krótszy. Nie ma takiej opcji aby ten sam film w 24 i 25 fps miał taki sam czas trwania - no może nie licząc dystrybutora Mayfly...
Ale to tak naprawdę są niuanse czy dźwięk jest o 1 półton wyższy, czy też nie. Ja tam się cieszę, że po pierwsze komuś w Polsce chciało się wydać naszą klasykę w obecnych czasach, po drugie, że nikomu nie przyszło do głowy aby robić przeformatowanie do 16:9, a po trzecie, że w 12 z 14 filmów nie przesadzono z odziarnianiem. Całkiem spoczko wynik, wiele bym dał aby otrzymać taki rezultat np. w nadchodzących remasterach od Camerona...
Komplikujesz bardzo proste sprawy - jak coś było kręcone w 24 fps to się go przyspiesza o 4% na potrzeby PAL. I wtedy czas trwania jest o tyle samo % krótszy. Nie ma takiej opcji aby ten sam film w 24 i 25 fps miał taki sam czas trwania - no może nie licząc dystrybutora Mayfly...

Ale to tak naprawdę są niuanse czy dźwięk jest o 1 półton wyższy, czy też nie. Ja tam się cieszę, że po pierwsze komuś w Polsce chciało się wydać naszą klasykę w obecnych czasach, po drugie, że nikomu nie przyszło do głowy aby robić przeformatowanie do 16:9, a po trzecie, że w 12 z 14 filmów nie przesadzono z odziarnianiem. Całkiem spoczko wynik, wiele bym dał aby otrzymać taki rezultat np. w nadchodzących remasterach od Camerona...
