02-07-2018, 12:33
(02-07-2018, 11:43)Kubek napisał(a): Dla mnie to też może być jakaś niedociśnięta taśma. Ale klocek jest na gwarancji, problem na początku występował sporadycznie, potem z przerwami coraz częściej...
No właśnie, coś w ten deseń.
Mój kłopot pojawił się już w pierwszych dniach użytkowania sprzętu. Musiałem kilka razy włączać i wyłączać odtwarzacz aby feralne styki dostały kopa. O ile teraz dobrze pamiętam, to brakowało na wyświetlaczu informacji o formacie dźwięku itd. Szczęśliwie licencjonowany serwis miałem na miejscu. Sprawa została załatwiona w ramach gwarancji.
Skoro nie ma w Twoim mieście odpowiedniego punktu, proponuję ponowne wysłanie zestawu, tym razem z sugestiami dotyczącymi przyczyn awarii. Ja w takich sprawach potrafię być dość upierdliwy. Płacę dobrymi pieniędzmi, zatem dobrego towaru oczekuję.
Może nadmień w mailu, że nie odbierzesz sprzętu bez uprzedniego sprawdzenia go w obecności kuriera. O ile wiem, ten ma obowiązek poświęcić Tobie jakieś 10 minut (?). Daj znać jak sprawa została załatwiona.
„Ja paryskimi perfumami się nie perfumuję... Ja jeden wiem co tej ziemi jest potrzebne”.