19-09-2018, 09:37
Podaj link gdzie o tym przeczytałeś.
Odtwarzacze OPPO wciąż są sprzedawane więc co najmniej jeszcze przez dwa lata można być spokojnym jeśli chodzi o serwis. W innym wypadku musieliby się liczyć z tysiącami pozwów, a to jest zbyt poważna firma aby sobie na takie rzeczy pozwolić. Poza tym po blisko dwóch latach od premiery OPPO 203/205 i pół roku po ogłoszeniu rezygnacji z rynku odtwarzaczy wciąż wydają aktualizacje, nierzadko dodające nowe, ważne funkcje i zapowiadają nowe. W dzisiejszych czasach jest to rzecz bardzo rzadko spotykana niestety.
Odtwarzacze OPPO wciąż są sprzedawane więc co najmniej jeszcze przez dwa lata można być spokojnym jeśli chodzi o serwis. W innym wypadku musieliby się liczyć z tysiącami pozwów, a to jest zbyt poważna firma aby sobie na takie rzeczy pozwolić. Poza tym po blisko dwóch latach od premiery OPPO 203/205 i pół roku po ogłoszeniu rezygnacji z rynku odtwarzaczy wciąż wydają aktualizacje, nierzadko dodające nowe, ważne funkcje i zapowiadają nowe. W dzisiejszych czasach jest to rzecz bardzo rzadko spotykana niestety.