11-07-2022, 08:23
Jak masz w nim ustawiony wyświetlacz na 1000 czy 500 nitów i testujesz na filmach masterowanych w 1000 nitach to nie dziwota - przy tym scenariuszu niewiele jest do "poprawiania". Ale fakt faktem, że ideałem byłoby gdyby można było w Panasie sobie wklepać dokładną jasność szczytową wyświetlacza.
Spróbuj na tych tytułach masterowanych w 4000 nit (o 10k nie wspominając), to one stanowią największe wyzwanie dla algorytmu mapowania tonów wyświetlacza.
I na koniec porównaj sobie działanie hdr optimizera vs DMT od LG z obok sobie stojącym monitorem studyjnym za kilkadziesiąt tysi zielonych - wtedy od razu ci wyjdzie, że DMT w LG zazwyczaj więcej psuje niż poprawia.
Przebijam - i1Display Pro + spektrometr i1Pro2, co w dużym stopniu wpływa na dokładność pomiaru barw wyświetlacza.
I podtrzymuję zdanie z poprzedniego posta - jak widzę gdy ktoś pisze, że wszystkie tryby filmowe są zdecydowanie za ciepłe, sikowate, itd. to od razu zakładam, że taki ktoś nie ma za wiele pojęcia jak wygląda wzorcowy obraz w D65.
Spróbuj na tych tytułach masterowanych w 4000 nit (o 10k nie wspominając), to one stanowią największe wyzwanie dla algorytmu mapowania tonów wyświetlacza.
I na koniec porównaj sobie działanie hdr optimizera vs DMT od LG z obok sobie stojącym monitorem studyjnym za kilkadziesiąt tysi zielonych - wtedy od razu ci wyjdzie, że DMT w LG zazwyczaj więcej psuje niż poprawia.
(10-07-2022, 21:04)prodarek napisał(a): W domu mam i1Display Pro
Przebijam - i1Display Pro + spektrometr i1Pro2, co w dużym stopniu wpływa na dokładność pomiaru barw wyświetlacza.
I podtrzymuję zdanie z poprzedniego posta - jak widzę gdy ktoś pisze, że wszystkie tryby filmowe są zdecydowanie za ciepłe, sikowate, itd. to od razu zakładam, że taki ktoś nie ma za wiele pojęcia jak wygląda wzorcowy obraz w D65.