Sorry, ale to jest typowy przykład filmu, który udaje, że jest mądry - a w rzeczywistości niekończące się tłumaczenie widzowi o co chodzi i marnowanie potencjału tematyki, a niezrozumiałe to może być chyba tylko dla niepełnosprytnych. Gdy ktoś to nazywa arcydziełem zaczynam z rezerwą podchodzić do jego opinii Nolan jak dla mnie się skończył na TDK, nie wiem co prawda jak Interstellar ale nawet nie mam ochoty oglądać.
Film roku
|
19-07-2016, 23:13
Gief ty mówisz o Incepcji... tam wcześniej kolega wpisał Miasto Gniewu :-). A Incepcja to po prostu spoko kino akcji. Nic więcej. Nolan ogółem jest mistrzem pozorowanej "głębi" :-D.
Scenami akcji Incepcja... usypia. Ale może takie było założenie
20-07-2016, 01:57
ps. A jeśli nie oglądałeś "Interstellar", to sobie daruj. Świetna realizacja, ale fabularnie to kicha większa niż TDKR ;-).
20-07-2016, 07:52
Dosyć ciekawa recencja Incepcji http://film.org.pl/prace/incepcja_analiza_v2.html Memento, Mroczny rycerz, Incepcja to wg mnie najlepsze filmy Nolana. Facet ma 45 lat, więc nie przesadzajcie, że się skończył czy wypalił zawodowo.
20-07-2016, 10:07
Akurat ja nie twierdzę, że się wypalił. Po prostu ostatnio robi kiepskie filmy (TDKR, Interstellar... dwie mega wpadki pod rząd). Ogółem zawsze chętnie chodzę na Nolana do kina. Jednakże nie uważam jego kina za ambitne. Tworzy sprawne składaki i całość zazwyczaj opiera na myślach czy trikach, które działają na szeroką widownię... gorzej jak zacznie się o tym myśleć. Jednakże, robi to o tyle dobrze, że te filmy "się ogląda". Incepcje w gatunku Heist uważam za naprawdę udany film. Fajnie gdyby Nolan wrócił do takiej formy. ps. A ta recka... to nie recka :-)
20-07-2016, 10:19
Mln zielonych zarabia się na mniej wymagającej widowni. Zwłaszcza jeśli budżet filmu jest wysoki.
Do TDK wszystkie jego filmy mi się podobały (Memento, Prestiż, BB i TDK mają u mnie 10/10), a potem Incepcja i TDKR sprawiły, że kolejnych nie mam w ogóle ochoty oglądać. Więc DLA MNIE gość się skończył.
2000 Requiem dla snu / Amores Perros 2001 Mulholland Drive 2002 Solaris 2003 Między słowami 2004 Mechanik / Zakochany bez pamięci 2005 Sin City 2006 Inland Empire / Prestiż 2007 Środa, czwartek rano 2008 Zapaśnik 2009 Wkraczając w pustkę / Antychryst 2010 Czarny łabędź 2011 Drive 2012 Bogowie ulicy / Drugie oblicze 2013 Wróg 2014 Grand Budapest hotel - trochę na siłę 2015 Lobster
15-07-2017, 22:24
Ja żem musiał usunąc poprzednie bo się nieaktualnie zrobiło trochu 2000 Chłopaki nie płaczą 2001 Władca Pierścieni: Drużyna Pierścienia 2002 Dzień świra/Złap mnie jeśli Potrafisz/Władca Pierścieni: Dwie wieże (Blisko było Chicago) 2003 Władca Pierścieni: Powrót Króla/ Duża Ryba/Kill Bill vol.1 (Musiałem, na dwóch pierwszych płakałem, a trzeci kocham <3) 2004 Upadek/Podwodne życie ze Stevem Zissou 2005 Sin City (Blisko była Historia Przemocy i Podróż do nowej ziemi) 2006 Infiltracja 2007 To nie jest kraj dla starych ludzi (Bardzo blisko Planet terror) 2008 Gran Torino 2009 Fantastyczny Pan lis 2010 Scott Pillgrim vs Świat 2011 Zabójczy Joe/Drzewo życia (blisko bardzo Drive) 2012 Miłość (blisko Django, Wątpliwości, Mroczne cienie i Moonrise kingdom) 2013 Wilk z Wall Street/Przed północą 2014 Whiplash/Dzikie Historie/Grand Budapest Hotel 2015 Nienawistna Ósemka/Rycerz pucharów 2016 Aż do piekła/Zwierzęta nocy (blisko PRzełęcz OCalonych) 2017 Song to song/La la land/Moonlight |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości |