Logo
  • FORUM
  • FILMOSKOP
  • ZGŁOŚ OKAZJĘ
  • POMOC »
    • KOSZTY WYSYŁKI
    • BLU-RAY Z POLSKĄ WERSJĄ
    • PORÓWNYWARKA
    • OFERTY DNIA
  • FILMOŻERCY »
    • O STRONIE
    • WSPÓŁPRACA
    • KONTAKT

  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • FAQ
Posiadasz już konto?  Zaloguj się  lub    Stwórz konto
Logowanie na Filmozercy.com | Forum
Filmozercy.com | Forum › Blu-ray i DVD › Zakupy
1 2 3 Dalej »

Sklepy internetowe - wysyłka, opłaty itd.

Strony (418): « Wstecz 1 ... 386 387 388 389 390 ... 418 Dalej »
 
Opcje tematu
Sklepy internetowe - wysyłka, opłaty itd.
Offline Mefisto
Pete Jones
Liczba postów: 5,272
Reputacja: 149
     
#3,871
04-11-2024, 17:32
A co chodzi z niemieckim amazonem:

Items in your Basket will always reflect the most recent price displayed on their product detail pages. - to mi się wyświetla razem ze zmianą ceny po wrzuceniu filmu do koszyka. Zmiana nie jest duża, ale różni się w zależności od przedmiotu, tak jakby dodawało odgórnie jakiś podatek?
Dodatkowo kompletnie nie idzie zamówić The Frighteners - niby jest na stanie, ale przy jakiejkolwiek próbie finalizacji twierdzi, że już jednak nie ma. Tak jakby liczyło moje własne zamówienie, więc nie mogę kupić, bo kupuję Big Grin


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Online Filmozercy.com
To jest reklama
Liczba postów: Spora
Reputacja: Najwyższa
Ta reklama nie jest widoczna dla zalogowanych użytkowników.


Reklama
Offline misfit
Posting Freak
Liczba postów: 7,534
Reputacja: 707
 
#3,872
04-11-2024, 17:47
(04-11-2024, 17:32)Mefisto napisał(a):  Items in your Basket will always reflect the most recent price displayed on their product detail pages. - to mi się wyświetla razem ze zmianą ceny po wrzuceniu filmu do koszyka. Zmiana nie jest duża, ale różni się w zależności od przedmiotu, tak jakby dodawało odgórnie jakiś podatek?

Takie info już od dawien dawna widzę i to na wszystkich amazonach.
A czemu w DE zmienia się cena po dodaniu produktu do koszyka? Różnica między niemiecką i polską stawką vat - taki ficzer, wcześniej było to pokazywane dopiero przy checkout, a teraz już w koszyku.


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline fire_caves
Settling in
Liczba postów: 1,618
Reputacja: 117
 
#3,873
05-11-2024, 15:33
Czy ktoś widzi opcję 10% zniżki z kodem START10 na starstore.pl? Sekcja "rabaty" została z tego co widzę przemianowana na "kupony" i kod zniknął. Podczas próby zamówienia kodu również nie przyjmuje, mówiąc że taki nie istnieje.


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline piti198
Posting Freak
Liczba postów: 1,825
Reputacja: 84
   
#3,874
05-11-2024, 21:33
Mnie nie wszedł ten kod jak robiłem pierwsze zakupy, napisałem na ich maila i mi aktywowali.


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline fire_caves
Settling in
Liczba postów: 1,618
Reputacja: 117
 
#3,875
05-11-2024, 22:44
(05-11-2024, 21:33)piti198 napisał(a):  Mnie nie wszedł ten kod jak robiłem pierwsze zakupy, napisałem na ich maila i mi aktywowali.
Pamiętam, ale wtedy to chyba Ci wygasł. Teraz wydaje mi się, że całkowicie usunęli ten kod.


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline Mefisto
Pete Jones
Liczba postów: 5,272
Reputacja: 149
     
#3,876
07-11-2024, 12:36
(25-10-2024, 17:15)misfit napisał(a):  W jeszcze innym zamówieniu miałem dwa filmy w promce, na jeden z nich był podany okres oczekiwania 6-7 miesięcy, więc ustalili sobie przewidywany termin realizacji na kwiecień 2025.

Przebijam: Arriving 16 January - 20 January, mimo iż oba przedmioty są na stanie. W innym zamówieniu jeden przedmiot miał dopisek o wysyłce w kilka dni, to dali grudzień, ale w międzyczasie inne przedmioty albo wyszły albo czas oczekiwania zmienił się na kilka miesięcy, także przewiduję tu jakąś komedię. Grudzień w każdym razie może być niezłą przygodą Smile


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline piti198
Posting Freak
Liczba postów: 1,825
Reputacja: 84
   
#3,877
12-11-2024, 15:03
Coś mi nie mogą dojść paczki z włoskiego i brytyjskiego amazonu, w czwartek będzie już 2 tygodnie od daty zamówienia. Dostarcza inpost. Rozumiem, że tu jest problem, tak jak było u Mefista i innych osób.


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline fire_caves
Settling in
Liczba postów: 1,618
Reputacja: 117
 
#3,878
13-11-2024, 18:43 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-11-2024, 18:44 przez fire_caves.)
No, mi doszła paczka z brytyjskiego w zaledwie 5 dni kalendarzowych i na 3 (opisane jako nowe) filmy mamy:
- film 1 - powyginany slipcover kartonowy, ewidentnie ktoś wielokrotnie nieostrożnie wyjmował i wkładał doń pudełko wkładając jednocześnie tam paluchy,
- film 2 - przedziurawiona okładka i naciągnięta folia pudełka - zapewne od jakiegoś punktowego nacisku (amaray zapewne z gatunku eco z dziurami i efekt jest jaki jest)
- film 3 - film niby w folii sklejanej, ale okładka ewidentnie drukowana ze skanu.
kurtyna


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline kulcikriu
Posting Freak
Liczba postów: 902
Reputacja: 54
 
#3,879
13-11-2024, 20:32
Wspolczuje!
Masz faktycznie pecha. Odezwij sie do amazona wymien, moze dorzuca Ci cos ekstra, poawanturuj sie troche na transport.


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline slavekg
Stały bywalec
Liczba postów: 639
Reputacja: 10
 
#3,880
14-11-2024, 15:16
Rzadko kupuję na amerykańskim Amazonie, ale ostatnio zamówiłem kilka filmów. Połowa z nich przyszła w problematycznym stanie - płyta latająca w środku i/lub połamane plastikowe pudełko.
W przypadku tych połamanych pudełek Customer Service proponuje mi jedynie zwrot towaru - nie ma możliwości wymiany, ani częściowej refundacji.
Słaba to opcja, bo zwrot i ponowne zamówienie tych samych filmów nie jest zbyt atrakcyjne - aktualne ceny już nie te, plus koszy wysyłki itd.

Może ktoś ma jakieś "słowo klucz", jak przekonać konsultanta to wymiany lub refundacji?


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Strony (418): « Wstecz 1 ... 386 387 388 389 390 ... 418 Dalej »
 




Użytkownicy przeglądający ten wątek:   1 gości

  •  Wróć do góry
  •  Kontakt
  •   Tanie filmy, okazje, przeceny, społeczność filmowa - Filmozercy.com | Forum
  •  Wersja bez grafiki
© Rush Crafted with ❤ by iAndrew
Polskie tłumaczenie © 2007-2025 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2025 MyBB Group.
Tryb normalny
Tryb drzewa
Pokaż wersję do druku
Subskrybuj ten wątek
Dodaj ankietę do wątku
Wyślij ten wątek znajomemu