Logo
  • FORUM
  • FILMOSKOP
  • ZGŁOŚ OKAZJĘ
  • POMOC »
    • KOSZTY WYSYŁKI
    • BLU-RAY Z POLSKĄ WERSJĄ
    • PORÓWNYWARKA
    • OFERTY DNIA
  • FILMOŻERCY »
    • O STRONIE
    • WSPÓŁPRACA
    • KONTAKT

  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • FAQ
Posiadasz już konto?  Zaloguj się  lub    Stwórz konto
Logowanie na Filmozercy.com | Forum
Filmozercy.com | Forum › Wydania Blu-ray i DVD › Filmy
1 2 3 4 5 ... 25 Dalej »

Za garść dolarów / Za kilka dolarów więcej / Dobry, zły i brzydki

Strony (18): « Wstecz 1 2 3 4 5 ... 18 Dalej »
 
Opcje tematu
Za garść dolarów / Za kilka dolarów więcej / Dobry, zły i brzydki
Offline Gieferg
Skazany na Blu-ray
Liczba postów: 8,058
Reputacja: 171
   
#21
04-05-2016, 15:08 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-05-2016, 15:10 przez Gieferg.)
Ja bym to z pewnością oglądał na "kill teal mode", albo sobie przerobił (jak ostatnio Aliens).


Recenzje filmów, soundtracków, książek i komiksów na Filmożercach
Przykurzona pisanina- SF / Fantasy / Wiedźmin itp.


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Online Filmozercy.com
To jest reklama
Liczba postów: Spora
Reputacja: Najwyższa
Ta reklama nie jest widoczna dla zalogowanych użytkowników.


Reklama
Offline Juby
Nieogar w tym temacie
Liczba postów: 2,080
Reputacja: 80
 
#22
04-05-2016, 19:13
Aliens to zupełnie inny przypadek (podobnie jak T1 i Titanic). Filmy Camerona prawie zawsze przechodził korekcję barwną, przez co Cameron ma swój rozpoznawalny styl (błękit, szczególnie widoczny w nocnych ujęciach). Po prostu na blu-ray błękit poszedł trochę bardziej w teal, co akurat totalnie mi nie przeszkadza, a nawet momentami wygląda lepiej niż gdy oglądałem film wcześniej. Natomiast GBU nie był wcześniej poddany żadnej korekcie barwnej, a jak już taką zrobili przy okazji remastera, to zaszaleli po całości. Tu chyba nie pomoże jedynie zabicie tealu.


Filmweb | Filmoskop

Gunn, Safran, Zaslav, wherever you are out there... Fuck You too!
Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline misfit
Posting Freak
Liczba postów: 7,536
Reputacja: 707
 
#23
04-05-2016, 20:01
W przypadku remastera GBU da się jednym uniwersalnym ustawieniem sprawić aby zdecydowana większość scen prezentowała się mniej lub bardziej podobnie do włoskiego transferu GBU od Mondo, który w moich oczach najbardziej mi podchodzi. Swego czasu bawiłem się w GIMP zakładką Colors -> Curves na kilkunastu wybranych kadrach tego remastera i później te wypociny eksportowałem sobie do pliku i podziwiałem rezultaty na HTPC bez potrzeby rekompresowania filmu.
Jeśli ktoś jest chętny to mogę napisać co i jak.

Oczywiście ideałem byłoby gmerać przy każdej scenie z osobna, ale na takie zabawy to może będę miał czas na emeryturze, ale to najwcześniej za 30 lat, a na razie trzeba sobie jakoś radzić... Wink


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline Mierzwiak
Posting Freak
Liczba postów: 5,179
Reputacja: 276
 
#24
05-05-2016, 09:05
(04-05-2016, 19:13)Juby napisał(a):  Natomiast GBU nie był wcześniej poddany żadnej korekcie barwnej, a jak już taką zrobili przy okazji remastera, to zaszaleli po całości. Tu chyba nie pomoże jedynie zabicie tealu.
Każdy film jest poddawany korekcji barwnej, to że w tamtych czasach nie było Digital Intermediate nie znaczy, że korekcja barwna nie była przeprowadzona. Uważasz że jak Nolan tworzy kolorystykę kończąc swój film analogowo?


LG OLED 65" B8
Panasonic DP-UB820
Sony HT-ZF9
Apple TV 4K
Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline kryst007
Stały bywalec
Liczba postów: 598
Reputacja: 42
 
#25
05-05-2016, 11:25 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-05-2016, 17:11 przez kryst007.)
Gdy patrzę na te screeny to nie wystarczy mi nic innego jak się z Wami zgodzić. Film teraz nie dość, że wygląda z taką kolorystyką 10 lat starzej, to jeszcze kicz aż się wylewa.


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline Juby
Nieogar w tym temacie
Liczba postów: 2,080
Reputacja: 80
 
#26
05-05-2016, 15:31
(05-05-2016, 09:05)Mierzwiak napisał(a):  Każdy film jest poddawany korekcji barwnej, to że w tamtych czasach nie było Digital Intermediate nie znaczy, że korekcja barwna nie była przeprowadzona. Uważasz że jak Nolan tworzy kolorystykę kończąc swój film analogowo?

No dobra, wiem, był poddany korekcji barwnej, ale kiedyś starali się przy niej o oddanie jak najbardziej naturalnych kolorów. Nie było mody na teal+yellow. Tongue


Filmweb | Filmoskop

Gunn, Safran, Zaslav, wherever you are out there... Fuck You too!
Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline Mierzwiak
Posting Freak
Liczba postów: 5,179
Reputacja: 276
 
#27
05-05-2016, 20:03
Wiem, ale widziałeś ten film w kinach że uznajesz pierwsze wydanie BD czy jakiekolwiek inne za "oryginalne"? Bo ja nie, więc się nie wypowiadam Smile


LG OLED 65" B8
Panasonic DP-UB820
Sony HT-ZF9
Apple TV 4K
Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline Juby
Nieogar w tym temacie
Liczba postów: 2,080
Reputacja: 80
 
#28
06-05-2016, 06:57
A czy ja kiedykolwiek napisałem, że pierwsze wydanie BD wygląda "oryginalnie"? Absolutnie nie, kolorystyka z tej wersji też jest kiepska.

Np. przy tym porównaniu
(03-05-2016, 20:31)poral napisał(a):  [Obrazek: buono_il_brutto_il_cattivo_11.jpg]
[Obrazek: buono_il_brutto_il_cattivo_remastered_09.jpg]

Ja bym to widział tak:
[Obrazek: 00c13717fb.png]


Filmweb | Filmoskop

Gunn, Safran, Zaslav, wherever you are out there... Fuck You too!
Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline LepP
Nowy użytkownik
Liczba postów: 34
Reputacja: 0
 
#29
21-05-2016, 15:49
Nowa kolorystyka na sreenach przypomina mi to co pamiętam z czasów wideo, kiedy po raz pierwszy, drugi i pięćdziesiąty drugi widzialem ten film. Mi zdecydowanie odpowiada. Chyba wymienię swoją wersję jak będzie ku temu okazja.


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline misfit
Posting Freak
Liczba postów: 7,536
Reputacja: 707
 
#30
12-06-2017, 10:26 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-06-2017, 10:26 przez misfit.)
Szykuje się wydanie 50th Anniversary na BD z inną kolorystyką oraz w wersji kinowej oraz rozszerzonej od Kino Lorber w USA - 15 sierpnia.

Cytat:Special Features and Technical Specs:

DISC ONE
- 4K transfer of the Original U.S. Theatrical Cut
- New Audio Commentary by Film Historian Tim Lucas
- "Trailers From Hell" with Ernest Dickerson
- Newly Restored 2.0 Mono Audio
- M.O.S. Deleted Scene of Blondie in the desert finding skeletons
- Trailers for Sergio Leone Westerns
- Italian Dolby Digital 2.0 Mono
- English DTS-HD MA 5.1 Audio
- Animated Image Galleries
- Optional English SDH subtitles

DISC TWO
- 4K transfer of the Extended Cut
- Newly Restored 2.0 Mono Audio
- Audio Commentary By Acclaimed Film Historian Richard Schickel
- Audio Commentary By Noted Cultural Historian Christopher Frayling
- Leone's West: Making Of Documentary
- The Leone Style: On Sergio Leone Featurette
- The Man Who Lost The Civil War: Civil War Documentary
- Reconstruction The Good, The Bad And The Ugly
- II Maestro: Ennio Morricone and The Good, The Bad And The Ugly Featurette
- Deleted Scenes
- Original U.S. Theatrical Trailer
- Original French Theatrical Trailer
- English DTS-HD MA 5.1 Audio
- Italian Dolby Digital 2.0 Mono
- Optional English subtitles

Besides the color correction (removing the yellowishness) we also made the following corrections and adjustments to create our 161 Minute cut of the Theatrical version:

1. The "flip cut" transition/optical wipe from "Tuco talking to Blondie and taking a bite of his cigar to being hung" was restored to its original version
2. The fadeout to black of the "gun shop owner with the sign in his mouth" scene is now a cut to exodus scene.
3. The fadeout of the "Blondie passing out as Tuco is bringing him water" scene happens exactly 1 second later than how it was on old MGM DVD release of the Theatrical Cut.
4. The dissolve from "night" scene to "coach arriving at the mission" scene now fades up from black
5. The shot of the train leaving the station (with Tuco and Wallace on it) was supposedly longer in the US theatrical cut, before cutting directly to Tuco in the train and not dissolving out earlier to the early morning camp scene - Our 4K of the 161 minute cut matches the old MGM DVD of the theatrical cut exactly.


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Strony (18): « Wstecz 1 2 3 4 5 ... 18 Dalej »
 




Użytkownicy przeglądający ten wątek:   1 gości

  •  Wróć do góry
  •  Kontakt
  •   Tanie filmy, okazje, przeceny, społeczność filmowa - Filmozercy.com | Forum
  •  Wersja bez grafiki
© Rush Crafted with ❤ by iAndrew
Polskie tłumaczenie © 2007-2025 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2025 MyBB Group.
Tryb normalny
Tryb drzewa
Pokaż wersję do druku
Subskrybuj ten wątek
Dodaj ankietę do wątku
Wyślij ten wątek znajomemu