03-07-2024, 16:23
Pred napisał:
Trzymać kciuki, bo przeraża mnie tylko jedna rzecz >>
"W tej chwili czas realizacji zgłoszeń płatnych/pogwarancyjnych wynosi około 1,5 miesiąca od daty przyjęcia sprzętu do serwisu."
Rozumiem Twoje przerażenie. Też nie lubię jak mi siada sprzęt i nikomu tego nie życzę.
Na takie sytuacje trzymam w szafie (raczej) budżetowy zestaw 5.1, który podczas ewentualnych napraw / wymian tego co stoi, zapewnia mi kino domowe.
Trzymać kciuki, bo przeraża mnie tylko jedna rzecz >>
"W tej chwili czas realizacji zgłoszeń płatnych/pogwarancyjnych wynosi około 1,5 miesiąca od daty przyjęcia sprzętu do serwisu."
Rozumiem Twoje przerażenie. Też nie lubię jak mi siada sprzęt i nikomu tego nie życzę.
Na takie sytuacje trzymam w szafie (raczej) budżetowy zestaw 5.1, który podczas ewentualnych napraw / wymian tego co stoi, zapewnia mi kino domowe.
„Ja paryskimi perfumami się nie perfumuję... Ja jeden wiem co tej ziemi jest potrzebne”.
