24-04-2025, 20:13
Mam trochę inaczej i o ile bardzo sobie cenię HDRa to w niektórych przypadkach wg. mnie robi więcej złego, niż dobrego, np. uwypuklając słabe strony po stronie źródła. Więc nie wyobrażam sobie takiego Blair Witch Project w HDR, to byłby dla mnie zbyt duży hardcore
A rozdziałka? Hi8 to coś porównywalnego do S-VHS. No dobra, są jeszcze czarno-białe wstawki kręcone w 16mm i one coś tam mogłyby zyskać w 4K względem FHD... Nie wiem tylko czy technicznie byliby w stanie przeskoczyć sprawę 1080i, gdzie większa część filmu ma w praktyce 60fps, a b&w = 24fps i fakt, że specyfikacja UHD nie przyjmuje materiału z przeplotem...
Dressed to Kill widziałem już kilka dni temu - nie jest to jakieś wizualne arcydzieło, ale nic w trakcie seansu nie rozpraszało mojej uwagi i to już jest sukces. Za jakiś czas puszczę sobie UHD USA/GER i wtedy pewnie jeszcze bardziej docenię tego Arrowa...
Tombstone - kciuk w górę, szczególnie za brak EE, w wielu scenach jest też wyraźnie lepsza widoczność detali w ciemnych partiach obrazu vs BD. Korekcja barwna też bardziej przypadła mi do gustu na UHD, a do kompresji obrazu jako takiej też nie mam większych uwag.
A rozdziałka? Hi8 to coś porównywalnego do S-VHS. No dobra, są jeszcze czarno-białe wstawki kręcone w 16mm i one coś tam mogłyby zyskać w 4K względem FHD... Nie wiem tylko czy technicznie byliby w stanie przeskoczyć sprawę 1080i, gdzie większa część filmu ma w praktyce 60fps, a b&w = 24fps i fakt, że specyfikacja UHD nie przyjmuje materiału z przeplotem...Dressed to Kill widziałem już kilka dni temu - nie jest to jakieś wizualne arcydzieło, ale nic w trakcie seansu nie rozpraszało mojej uwagi i to już jest sukces. Za jakiś czas puszczę sobie UHD USA/GER i wtedy pewnie jeszcze bardziej docenię tego Arrowa...

Tombstone - kciuk w górę, szczególnie za brak EE, w wielu scenach jest też wyraźnie lepsza widoczność detali w ciemnych partiach obrazu vs BD. Korekcja barwna też bardziej przypadła mi do gustu na UHD, a do kompresji obrazu jako takiej też nie mam większych uwag.
