14-12-2025, 15:47
Dziwna sprawa, bo właśnie włączyłem i nie wygląda to tak tragicznie jak wczoraj. Zastanawiam się dlaczego miałem takie nieciekawe wrażenia z seansu. Oglądałem to zaraz po Black Bag, który nie jest przesadnie ostry, ani ziarnisty, więc pewnie mocniejsze nasycenie kolorów zdecydowało, jeżeli chodzi o DNR, to na początku filmu mamy duże zbliżenie twarzy Bena Stillera, no i wygląda to mocno woskowato, ale właśnie sprawdziłem i bitrate spada tam do 17 Mbps dla obrazu, więc to pewnie kodowanie "zgubiło" tam ziarno i sprawiło ten mętny wygląd.
Zawsze jeżeli oglądam 2 filmy, staram w pierwszej kolejności włączać nowszy, choć powinienem sprawdzać, który jest bardziej ziarnisty.
Robię tak, bo jeżeli puszczę po jakimś ziarnistym filmie, współczesną produkcję cyfrową z minimalnym ziarnem, albo jakiś film z mocnym DNR, to wrażenia są nieciekawe.
Natomiast odwrotnie nie mam problemów, ziarno nawet mocne, mi nie przeszkadza.
PS
Black Bag całkiem fajne kino, kupiłem w zasadzie dla Fassbendera i Blanchett, a tu miłe zaskoczenie.
Soderbergh wraca do formy
Zawsze jeżeli oglądam 2 filmy, staram w pierwszej kolejności włączać nowszy, choć powinienem sprawdzać, który jest bardziej ziarnisty.
Robię tak, bo jeżeli puszczę po jakimś ziarnistym filmie, współczesną produkcję cyfrową z minimalnym ziarnem, albo jakiś film z mocnym DNR, to wrażenia są nieciekawe.
Natomiast odwrotnie nie mam problemów, ziarno nawet mocne, mi nie przeszkadza.
PS
Black Bag całkiem fajne kino, kupiłem w zasadzie dla Fassbendera i Blanchett, a tu miłe zaskoczenie.
Soderbergh wraca do formy
♥ J. S. BACH: 1410 CD ♥
