Zerknąłem na screeny Criteriona i rzeczywiście obraz w nim jest bardziej ziarnisty w stosunku do UK. Trzeba by sprawdzić jak się to Criterionowe ziarno prezentuje w ruchu bo na statycznych screenach można zauważyć pewne błędy kompresji.
Ogólnie jednak w 2010r. gdy wychodził ten film na BD to wyróżniał się na plus w stosunku do reszty wydań katalogowych, z których znaczna część to były przefiltrowane potworki (od Universal jakieś 99%
), a jeśli chodzi o ziarno to zdecydowanej większości można było coś tam zarzucić. W tamtym czasie 10/10 wydaniu UK bym nie dał, ale 9/10 jak najbardziej.
Dziś mamy dużo wyższe wymagania bo technika poszła do przodu i raz po raz mamy do czynienia ze skanami 4K z OCN.
W każdym razie po raz pierwszy puściłem Podwójne życie Weroniki na moim OLED, który nie wybacza słabym transferom i ziarno jest obecne, chociaż miejscami jest ono trochę "zmrożone". Ogólnie jednak obraz wciąż daje radę i prezentuje się korzystniej od obu filmów Polańskiego, które dopiero co kupiłem, a są to wydania z końca 2018 i 2019 roku
Ogólnie jednak w 2010r. gdy wychodził ten film na BD to wyróżniał się na plus w stosunku do reszty wydań katalogowych, z których znaczna część to były przefiltrowane potworki (od Universal jakieś 99%
), a jeśli chodzi o ziarno to zdecydowanej większości można było coś tam zarzucić. W tamtym czasie 10/10 wydaniu UK bym nie dał, ale 9/10 jak najbardziej.Dziś mamy dużo wyższe wymagania bo technika poszła do przodu i raz po raz mamy do czynienia ze skanami 4K z OCN.
W każdym razie po raz pierwszy puściłem Podwójne życie Weroniki na moim OLED, który nie wybacza słabym transferom i ziarno jest obecne, chociaż miejscami jest ono trochę "zmrożone". Ogólnie jednak obraz wciąż daje radę i prezentuje się korzystniej od obu filmów Polańskiego, które dopiero co kupiłem, a są to wydania z końca 2018 i 2019 roku
