A co w sytuacji jak na półce w sklepie będą a zamówienie nie z realizują. Można wziąć z półki i powiedzieć że chce zrealizować zamówienie z nr. Takim
?
16-01-2019, 13:38 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-01-2019, 13:47 przez marioking.)
Można isć linią obrony ze zamawiało się przedpremierowo wiec dopuszczaliscie oczekiwanie nawet po czasie premiery i może warto się na to powoływać w zgłaszaniu do rzecznika.... wiec informować MM że poczekacie na dostepność, bo dystrybucja nie została wstrzymana czy anulowana
(16-01-2019, 13:38)marioking napisał(a): Można isć linią obrony ze zamawiało się przedpremierowo wiec dopuszczaliscie oczekiwanie nawet po czasie premiery i może warto się na to powoływać w zgłaszaniu do rzecznika.... wiec informować MM że poczekacie na dostepność, bo dystrybucja nie została wstrzymana czy anulowana
to chyba nie pomoże,policzyli straty i usuneli dostępność,ciekawe czy ktokolwiek sie załapie na tą "promocje"
To że oni usuneli to raczej nie jest wywiązanie sie z zobowiąnia, dystrybucja jest, twierdza że wyczerpała sie dostępna partia, to nie jest chyba powód do anulowania "przepremierowego" zamowienia, bo własnie obroną ma być że poczeka się na ponowną dostepność.
Dostępność jest, bo np. na empik.com można zakupić od ręki z dostępnością 24h (oprócz wydań w steelbookach). Więc tłumaczenie się brakiem dostępności produktu wygląda raczej mizernie w tej sytuacji.
Szanowny Kliencie,
nawiązując do zamówienia 78802939-01 i 02 pragnę poinformować, że po weryfikacji sprawy w naszym markecie zamówione przez Pana łyty nie zostały dostarczone przez dystrybutora.
Jednocześnie informuję, że do końca tygodnia otrzyma Pan wiadomość mailową czy zamówienie będzie realizowane czy jednak zostanie anulowane.
Nadmienię, że pozycje, które Pan zamówił nie są jeszcze dostępne na rynku i na obecną chwilę oczekujemy na informację od dystrybutora czy płyty zostaną wysłane czy będzie opóźnienie.
Serdecznie przepraszam za wszelkie niedogodności i bardzo proszę o cierpliwość w oczekiwaniu na wiadomość mailową.
W razie dodatkowych pytań zapraszam do ponownego kontaktu.
Z poważaniem,
Ewelina Konieczna
Zespół Media Markt
Także u mnie kwestia jest nadal nierozstrzygnięta.
Kino domowe:
Telewizor: LG OLED 55C7V Odtwarzacz Ultra HD Blu-ray: Panasonic DP-UB820 Przystawka box: Apple TV 4K Soundbar: Sony HT-ST5000 (Dolby Atmos | DTS:X | Dolby Vision)
16-01-2019, 16:35 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-01-2019, 16:35 przez lukee.)
(16-01-2019, 14:38)KaMario napisał(a): Dostępność jest, bo np. na empik.com można zakupić od ręki
Tylko że my zamówiliśmy z MM nie empiku a dwa to, że na stronie empiku jest i możesz sobie zamówić to jeszcze nic nie znaczy. Mi po ponad tygodniu anulowali ostatnie zamówienie. Wystarczy że jakiś kurier nie dotarł i mogą najzwyczajniej nie mieć tego na sklepie w Media. Mi jeszcze ani nie anulowali ani nikt nic nie odpisał.
16-01-2019, 19:32 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-01-2019, 19:34 przez KaMario.)
(16-01-2019, 16:35)lukee napisał(a): Tylko że my zamówiliśmy z MM nie empiku a dwa to, że na stronie empiku jest i możesz sobie zamówić to jeszcze nic nie znaczy.
Ja też zamówiłem w MM - tak dla jasności dwie pozycje. Pozostałe z nowości w empik.com i zamówienia z empiku zostały już do mnie wysłane, więc nie, że nic nie znaczy, bo na 100% empik ma już dostępne omawiane filmy. A napisałem o empiku tylko aby dać przykład, że tłumaczenie MM o braku dostępności co najmniej mija się z prawdą.
(16-01-2019, 15:37)MasterThief napisał(a): Także u mnie kwestia jest nadal nierozstrzygnięta.
Czy pisałeś do MM skargę na anulowanie zamówień, czy sami pierwotnie przysłali taką wiadomość?
Pytam, bo może warto jeszcze powalczyć z nimi.
Wychodzi na to że wykpili się ze wszystkich zamówień, nawet złożonych na samym początku a na dodatek na pojedyncze sztuki.... Zadnej klasy, jakbyśmy ich próbowali oszukać, a oferta wisiała 4 dni!!!! Nawet wczoraj potwierdzili dodatkowym mailem zamówienie a teraz kłamią i łża. Ja tam rzecz jasna nie omieszkam zgłosić sprawy do urzedu ochrony konsumenta, tak porządkowo, ale handryczyć mi się nie chce. Szkoda nerwów na takich kombinatorów!
Zreszta w sumie to byłaby nieliczna okazja jak kupuje w polsce po tych złodziejskich cena jakie nam normalnie serwują... Jak patrze na te ceny u nas to się nóż otwiera, w krajach europejskich gdzie srednia zarobków jest kilka razy wyższa potrafią sprzedawać 4k za połowe ceny u nas, a w USA te same pozycje potrafią kosztować czasem i 1/3... Więc "TA" cena na pozycje 4k to była po raz pierwszy, w miarę konkurencyjna!
Napisałem sam dzisiaj rado do nich wiadomość na Messenger bo byłem ciekawy co napiszą. Zapytałem co się dzieje z zamówieniem, a po dłuższej chwili dostałem odpowiedź na maila.
Kino domowe:
Telewizor: LG OLED 55C7V Odtwarzacz Ultra HD Blu-ray: Panasonic DP-UB820 Przystawka box: Apple TV 4K Soundbar: Sony HT-ST5000 (Dolby Atmos | DTS:X | Dolby Vision)