03-04-2015, 20:31
Wyjść z twarzą to by mogli, gdyby zaproponowali upust jakiś na te filmy, a tak wychodzi że najnormalniej olewają klientów. Mylić się jest naturalną rzeczą ludzką tylko że niech nie mydlą oczu " brakiem możliwości realizacji" tylko napiszą poprostu ktoś się pomylił przy wpisaniu kwoty przepraszamy i proponujemy np 5% czy 10% upustu.
Nie raz miałem sytuację że kupuje coś w sklepie widzę cenę na półce niższą a przy kasie wyższa, wzywają kierownika sprawdza na półce wisi cena niższa i po takiej idzie lub dają od wyższej 5 czy 10% rabatu albo się decyduje albo nie, a tutaj nie umieją się przyznać do błędu i tyle.
Nie raz miałem sytuację że kupuje coś w sklepie widzę cenę na półce niższą a przy kasie wyższa, wzywają kierownika sprawdza na półce wisi cena niższa i po takiej idzie lub dają od wyższej 5 czy 10% rabatu albo się decyduje albo nie, a tutaj nie umieją się przyznać do błędu i tyle.