Zavvi właśnie zwróciło mi kasę za Steela Commando , którego wysłali mi 29.05, a jeszcze nie dotarł. Pytanko czy jest jeszcze jakaś szansa, aby ostatecznie zawitał w mojej skrzynce , czy przepadł bezpowrotnie ??
Unboxing >> YouTube
|
REKLAMACJE!
|
|
Zavvi właśnie zwróciło mi kasę za Steela Commando , którego wysłali mi 29.05, a jeszcze nie dotarł. Pytanko czy jest jeszcze jakaś szansa, aby ostatecznie zawitał w mojej skrzynce , czy przepadł bezpowrotnie ??
Unboxing >> YouTube
26-05-2015, 21:28
Skoro wysłali 29.05, to może zjawi się wkrótce u Ciebie, niczym Terminator z przyszłości
26-05-2015, 21:52
Szansa jest. Ja tak miałem w tamtym roku. Kasę zwrócili a po tygodniu film wylądował w skrzynce.
27-05-2015, 15:30
Już nie pamiętam dokładnie, ale napisałem do nich chyba jakoś 5 dni, może tydzień po tym terminie 2-tygodniowym (który trzeba odczekać) od daty dostarczenia w emailu. Filmu już nie było na stanie więc zwrócili mi kasę. Po zwrocie pieniędzy kilka dni później film trafił do skrzynki. Nie wiem czy na poczcie paczka spadła za półkę czy co ale koniec końców paczka doszła. Łącznie zajęło to jakoś 4-5 tygodni od wysłania paczki. No ale jeśli u Ciebie paczkę wysłali 29-tego i nie dojdzie przypuśćmy do końca następnego tygodnia (5 czerwca) to chyba trzeba ją spisać na straty.
10-08-2015, 09:15
Nie wiem czy wybralam odpowiedni temat na to pytanie, ale chcialam zapytac co mam zrobic gdy po rozpakowaniu z folii steelbooka z zavvi okazalo sie ze jest mocno porysowany? Z gory dzieki za pomoc.
12-08-2015, 09:33
W odpowiedzi dostalam takiego e- maila. I wszystko fajnie, tylko nie wiem gdzie moge zaladowac te zdjecia. Prosze o pomoc. Hello Urszula, Thank you for getting in touch about order 56189557. I am sorry to hear that Good Will Hunting was received damaged. We take every measure to ensure that items are delivered securely to our customers. Please can you send photos of the damage as an attachment through the message centre by clicking on the upload file button and browsing for your document. You will also be given the option to include a paragraph of text to accompany the attachment and provide details of your query. Once we have received the photographs, we can assess the damage and arrange a suitable solution for you. If there is anything else that we can do, then please do not hesitate to get in touch and a member of our team will be happy to help. Kind regards, Jen zavvi.com Customer Service Team
12-08-2015, 09:45
W historii zamówień wejdź na zamówienie z uszkodzonym przedmiotem. Przez formularz skontaktuj się z nami po wybraniu odpowiedniego tematu będziesz mogła dodać zdjęcia.
Zapraszamy do polubienia naszego profilu na Facebooku.
Prezentacje wydań Blu-ray, DVD oraz polskich komiksów DC i Marvela. The Lioness has rejoined her cub and all is right in the jungle. |
| Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości |