Logo
  • FORUM
  • FILMOSKOP
  • ZGŁOŚ OKAZJĘ
  • POMOC »
    • KOSZTY WYSYŁKI
    • BLU-RAY Z POLSKĄ WERSJĄ
    • PORÓWNYWARKA
    • OFERTY DNIA
  • FILMOŻERCY »
    • O STRONIE
    • WSPÓŁPRACA
    • KONTAKT

  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • FAQ
Posiadasz już konto?  Zaloguj się  lub    Stwórz konto
Logowanie na Filmozercy.com | Forum
Filmozercy.com | Forum › Blu-ray i DVD › Zakupy
1 2 3 Dalej »

REKLAMACJE!

Strony (21): « Wstecz 1 ... 17 18 19 20 21
 
Opcje tematu
REKLAMACJE!
Offline slavekg
Stały bywalec
Liczba postów: 639
Reputacja: 10
 
#201
19-02-2025, 14:28
Czyli jeszcze nie dostali przesyłki. A to że na 12.02. się urywa to nic nadzwyczajnego. Odprawa celna itd. trwa, cierpliwości.
W razie czego możesz się skontaktować z Amazonem i im napisać, że paczkę wysłałeś.


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Online Filmozercy.com
To jest reklama
Liczba postów: Spora
Reputacja: Najwyższa
Ta reklama nie jest widoczna dla zalogowanych użytkowników.


Reklama
Offline kulcikriu
Posting Freak
Liczba postów: 903
Reputacja: 54
 
#202
20-02-2025, 06:48 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-02-2025, 06:48 przez kulcikriu.)
(19-02-2025, 13:20)Wiles napisał(a):  Szczerze mówiąc od 12.02.2024 śledzenie przesyłki stanęło na Heathrow i dalej... czarna dziura. Nie mam pojęcia co się z nią dzieje. Wysłałem Pocztą Polską.
Ja akurat teraz zwracalem do amazona hiszpanskiego - wyslalem 5 lutego i chociaz widzialem w sledzeniu na parcelsapp ze paczka 17 lutego byla w Madrycie, to zagadnalem.na czacie. Kazali mi przeslac mailem dowod wysylki (fv z poczty nie mialem) i zwrocili mi od razu na gift card. Nie wiem.czy Brytole maja podobnie, ale mozesz sprobowac napisac.


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline kulcikriu
Posting Freak
Liczba postów: 903
Reputacja: 54
 
#203
08-04-2025, 08:53
Przejmując pałeczkę do Mierzwiaka, teraz ja muszę walczyć z amazonem amerykańskim - czy macie jakieś rady jak się z nimi skontaktować? Nie działa im czat, a telefonu nie da się zamówić (jedyna opcja to wykonać telefon na własny koszt, a to mi się nie uśmiecha). Ktoś wie może, na jaki mail pisać albo ma inną radę?


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline sebas
Posting Freak
Liczba postów: 1,501
Reputacja: 130
 
#204
08-04-2025, 18:20
Przerabiałem to ostatnio. Czat i tak Ci nic nie da. Przekierują na mejla. Rozmowa przez mejla przypomina trochę rozmowę z botem. Akceptują tylko odesłanie wadliwego produktu. Żadnych negocjacji. W mejlu będzie formułka:

We’re not able to assist you further until the return is received.

Na tym w zasadzie koniec. Właśnie będę zwracał UHD, bo dostałem używany zamiast nówki. Zobaczę jak to wyjdzie...


niespotykanie spokojny człowiek
Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline kulcikriu
Posting Freak
Liczba postów: 903
Reputacja: 54
 
#205
09-04-2025, 08:43
(08-04-2025, 18:20)sebas napisał(a):  Przerabiałem to ostatnio. Czat i tak Ci nic nie da. Przekierują na mejla. Rozmowa przez mejla przypomina trochę rozmowę z botem. Akceptują tylko odesłanie wadliwego produktu. Żadnych negocjacji. W mejlu będzie formułka:

We’re not able to assist you further until the return is received.

Na tym w zasadzie koniec. Właśnie będę zwracał UHD, bo dostałem używany zamiast nówki. Zobaczę jak to wyjdzie...

Mi się akurat udało załatwić wszystko przez czat, kiedy zaczął działać - absurd jest z tym brakiem możliwości wysłania zastępnika, u mnie kazali mi odsyłać i zamówić ponownie (box jest droższy niż wcześniej, ale dopłacają mi całą różnicę - zwracają pełną kwotę na amazon gift card).


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline slavekg
Stały bywalec
Liczba postów: 639
Reputacja: 10
 
#206
09-04-2025, 09:45
Różnie to jest. Niektóre produkty (filmy) można wymienić, inne nie. Jakieś "algorytmy" chyba o tym decydują.
Ostatnio na amerykańskim Amazonie kupowałem z pół roku temu i akurat problemu z wymianą nie miałem. A na brytyjskim też kilka razy mi się zdarzyło, że wymienić nie mogłem.


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline Mister Tadeo
Redaktor
Liczba postów: 1,506
Reputacja: 71
 
#207
11-04-2025, 14:51
Cena strachu (UHD), która ostatnio była w promocji na amazon UK, przyszła z popękanym pudełkiem (bez slipa i książeczki). Filmu już nie ma na stanie, więc wymiana nie była możliwa. Dostałem zwrot pieniędzy, a uszkodzony produkt mogę zatrzymać.


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline Mefisto
Pete Jones
Liczba postów: 5,272
Reputacja: 149
     
#208
11-04-2025, 15:02
Dzięki za ostrzeżenie. Książeczka jest ta sama, co w wydaniu BD, więc chyba będzie kolejne combo.


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Strony (21): « Wstecz 1 ... 17 18 19 20 21
 




Użytkownicy przeglądający ten wątek:   1 gości

  •  Wróć do góry
  •  Kontakt
  •   Tanie filmy, okazje, przeceny, społeczność filmowa - Filmozercy.com | Forum
  •  Wersja bez grafiki
© Rush Crafted with ❤ by iAndrew
Polskie tłumaczenie © 2007-2025 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2025 MyBB Group.
Tryb normalny
Tryb drzewa
Pokaż wersję do druku
Subskrybuj ten wątek
Dodaj ankietę do wątku
Wyślij ten wątek znajomemu