Logo
  • FORUM
  • FILMOSKOP
  • ZGŁOŚ OKAZJĘ
  • POMOC »
    • KOSZTY WYSYŁKI
    • BLU-RAY Z POLSKĄ WERSJĄ
    • PORÓWNYWARKA
    • OFERTY DNIA
  • FILMOŻERCY »
    • O STRONIE
    • WSPÓŁPRACA
    • KONTAKT

  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • FAQ
Posiadasz już konto?  Zaloguj się  lub    Stwórz konto
Logowanie na Filmozercy.com | Forum
Filmozercy.com | Forum › Blu-ray i DVD › Zakupy
1 2 3 Dalej »

REKLAMACJE!

Strony (21): « Wstecz 1 ... 7 8 9 10 11 ... 21 Dalej »
 
Opcje tematu
REKLAMACJE!
Offline pmmazz
Stały bywalec
Liczba postów: 314
Reputacja: 27
 
#81
20-10-2018, 11:12 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-10-2018, 11:13 przez pmmazz.)
A ludzie, gdzie wy żyjecie? Chrome, tłumaczyć stronę po tym jak w Google wyszukanie amazon.it chat online i piszecie z delikwentem z użyciem translatora i macie wszystko od ręki,  tylko trzeba być stanowczym. Ogólnie zawsze do ogarnięcia jest zwrot kosztów niedoręczonego zamówienia,  ponowienie wysyłki w gratisie, najszybszą dostępną formą dostawy i jako rekompensatę na konto amazon 5€ na kolejny zakup i z bani


Wielokrotnie sprawdzone


LG OLED 65C8, Denon AVC-X3800H, Heco Aurora 700, Heco Aurora 300, Heco Aurora Center 30, Jamo ATM50, Dali Alteco C-1, SVS SB-1000, Xbox One X, Panasonic DP-UB820, Playstation 5, Xbox Series X
Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Online Filmozercy.com
To jest reklama
Liczba postów: Spora
Reputacja: Najwyższa
Ta reklama nie jest widoczna dla zalogowanych użytkowników.


Reklama
Offline Mierzwiak
Posting Freak
Liczba postów: 5,190
Reputacja: 277
 
#82
20-10-2018, 11:12
@meaner
Nie ma tam mojej wiadomości.

@misfit
Hmm, nie miałem takiej opcji. (chyba?)

@Mloddey
Dzięki, z tego skorzystam Smile


LG OLED 65" B8
Panasonic DP-UB820
Sony HT-ZF9
Apple TV 4K
Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline misfit
Posting Freak
Liczba postów: 7,573
Reputacja: 715
 
#83
20-10-2018, 11:23
Wchodzisz z linku, który Mloddey wkleił - ostatnia opcja.

[Obrazek: XLjjuTO.png]


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline Grievous
Użytkownik
Liczba postów: 120
Reputacja: 9
 
#84
22-10-2018, 17:32 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-10-2018, 17:33 przez Grievous.)
Ile czasu zajmuje empikowi ogarnięcie reklamacji? Zamówiłem "Jurassic World: Fallen Kingdom" na Blu Ray przez sklep internetowy z odbiorem w salonie. Zamiast tego w paczce znalazła się któraś tam część "Twarzy Greya" na DVD. No to składam reklamacje w tym salonie żeby przysłali odpowiedni towar. Jakiś tam druczek wypełnili, dali mi kopie i powiedzieli, że mogę monitować reklamację na swoim koncie Empika, dostanę maila z jej przebiegiem i do czwartku powinna dotrzeć paczka z właściwym filmem. To było w sobotę, teraz jest poniedziałek wieczór, a jedyny mail jaki dostałem to ten automatycznie generowany z podziękowaniami za odbiór towaru. Na Empikowym koncie też ani widu ani słychu o reklamacji.


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline KaMario
Stały bywalec
Liczba postów: 495
Reputacja: 24
   
#85
22-10-2018, 18:04
(22-10-2018, 17:32)Grievous napisał(a):  Ile czasu zajmuje empikowi ogarnięcie reklamacji? Zamówiłem "Jurassic World: Fallen Kingdom" na Blu Ray przez sklep internetowy z odbiorem w salonie. Zamiast tego w paczce znalazła się któraś tam część "Twarzy Greya" na DVD. No to składam reklamacje w tym salonie żeby przysłali odpowiedni towar. Jakiś tam druczek wypełnili, dali mi kopie i powiedzieli, że mogę monitować reklamację na swoim koncie Empika, dostanę maila z jej przebiegiem i do czwartku powinna dotrzeć paczka z właściwym filmem. To było w sobotę, teraz jest poniedziałek wieczór, a jedyny mail jaki dostałem to ten automatycznie generowany z podziękowaniami za odbiór towaru. Na Empikowym koncie też ani widu ani słychu o reklamacji.
Też raz miałem w empik.com podobną reklamację. Towar oddałem w sklepie, podpisałem wypełnione druki i... żadnego śledzenia na stronie reklamowanego zamówienia nie było i nie będzie. Trzeba cierpliwie czekać na smsa z powiadomieniem, że paczka jest do odbioru w salonie stacjonarnym lub jeśli ma przyjść do domu to trzeba po prostu oczekiwać w najbliższych dniach kuriera / listonosza. Jeśli towar jest w magazynie z dostępnością 24H to jest kwestia maksymalnie 2 - 3 dni roboczych i paczka powinna być wysłana.


KINO DOMOWE

Telewizory: OLED LG 55BX3LB, OLED LG 55EG9A7V | Amplituner YAMAHA RX-A1070 | Odtwarzacz blu-ray 4K OPPO UDP-203 | Odtwarzacz blu-ray YAMAHA BD-A1060
Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline Grievous
Użytkownik
Liczba postów: 120
Reputacja: 9
 
#86
22-10-2018, 18:22
No to trochę mnie uspokoiłeś, bo już planowałem tam jutro po pracy zajechać i robić burdę Tongue A tak to poczekam do piątku i zobaczę jak się sytuacja rozwinie.


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline piti198
Posting Freak
Liczba postów: 1,842
Reputacja: 85
   
#87
01-05-2019, 08:32
Zachęcony waszymi pozytywnymi opiniami w innym wątku odnośnie wyglądu wersji 4k "Chłopców z ferajny" kupiłem go jakiś czas temu w redcoon. Wczoraj podczas oglądania zauważyłem, że przez ok 3 min występują artefakty w obrazie. I teraz czy mogę go zwrócić mimo, że mają na stronie napisane, że nie można zwrócić produktu, jeżeli został otwarty. A niby jak miałem sprawdzić czy płyta jest dobra?


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline lukee
Stały bywalec
Liczba postów: 492
Reputacja: 30
 
#88
01-05-2019, 09:52
Jesli jest to wada plyty jako nosnika to musza Ci wymienic czy zwrocic kase. Natomiast jesli tak jest film wydany no to juz moze byc roznie. Sklep na to wplywu nie ma.


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline vandel
Stały bywalec
Liczba postów: 659
Reputacja: 25
 
#89
01-05-2019, 11:31
Sprawdź czy nie ma palców lub innych odbić na płycie

Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline Mr.Hankey
Posting Freak
Liczba postów: 1,094
Reputacja: 35
 
#90
01-05-2019, 12:42
Najpierw sprawdź czy na innym odtwarzaczu również występują problemy.


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Strony (21): « Wstecz 1 ... 7 8 9 10 11 ... 21 Dalej »
 




Użytkownicy przeglądający ten wątek:   1 gości

  •  Wróć do góry
  •  Kontakt
  •   Tanie filmy, okazje, przeceny, społeczność filmowa - Filmozercy.com | Forum
  •  Wersja bez grafiki
© Rush Crafted with ❤ by iAndrew
Polskie tłumaczenie © 2007-2025 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2025 MyBB Group.
Tryb normalny
Tryb drzewa
Pokaż wersję do druku
Subskrybuj ten wątek
Dodaj ankietę do wątku
Wyślij ten wątek znajomemu