Logo
  • FORUM
  • FILMOSKOP
  • ZGŁOŚ OKAZJĘ
  • POMOC »
    • KOSZTY WYSYŁKI
    • BLU-RAY Z POLSKĄ WERSJĄ
    • PORÓWNYWARKA
    • OFERTY DNIA
  • FILMOŻERCY »
    • O STRONIE
    • WSPÓŁPRACA
    • KONTAKT

  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • FAQ
Posiadasz już konto?  Zaloguj się  lub    Stwórz konto
Logowanie na Filmozercy.com | Forum
Filmozercy.com | Forum › Blu-ray i DVD › Zakupy
1 2 3 Dalej »

Sklepy internetowe - wysyłka, opłaty itd.

Strony (418): « Wstecz 1 ... 56 57 58 59 60 ... 418 Dalej »
 
Opcje tematu
Sklepy internetowe - wysyłka, opłaty itd.
Offline misfit
Posting Freak
Liczba postów: 7,536
Reputacja: 708
 
#571
02-05-2017, 10:06
Nie pamiętam teraz dokładnie, ale przy realizowaniu płatności paypal powinna być taka opcja jak opcje przeliczania i tam należy ustawić aby płatność była obciążana w walucie wykazanej na fakturze wystawionej przez sprzedawcę. U mnie przynajmniej tym sposobem żadnego przewalutowania nie ma...


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Online Filmozercy.com
To jest reklama
Liczba postów: Spora
Reputacja: Najwyższa
Ta reklama nie jest widoczna dla zalogowanych użytkowników.


Reklama
Offline Kirek
FilmoSkop Mod
Liczba postów: 2,474
Reputacja: 218
     
#572
04-05-2017, 11:25
Zrobiłem test rozpoczynając płatność za nowy zakup i takiej opcji nie znalazłem więc postanowiłem to wyjaśnić u źródła czyli PayPal.
Przyznali mi rację, informując że czasami nie pojawia się opcja gdzie można wskazać w jakiej walucie ma być zrealizowana płatność i wtedy z automatu następuje podwójne przewalutowanie. Dodali, że pracują nad tym a na chwilę obecną zaproponowali rozwiązanie polegające na tym, aby założyć u nich konto, zgłosić problem a oni zwrócą kwotę związaną z przewalutowaniem. Chwilę się zastanawiałem czy jest sens ale ostatecznie obawiając się, że sytuacja może się powtórzyć przy kolejnych zakupach założyłem u nich konto. Powiązałem z nim kartę, którą dokonałem płatności i zgłosiłem reklamację. Sytuacja została szybko rozwiązana i na konto została przelana kwota z drobną nawiązką 3€ zamiast 2,15€ co jest związane z tym, że gdybym chciał ją wypłacić to mogę zrobić to tylko na konto w PLN więc będzie konieczne kolejne przewalutowanie. W każdym razie jest też druga opcja, zostawić tą kwotę na koncie a przy pierwszej płatności w € realizowanej przy pośrednictwie PayPal najpierw pobiorą to co jest na koncie a dopiero resztę z konta powiązanego z kartą. Dodatkowym plusem wyjaśniania tej sytuacji jest fakt, że ustawili aby karta ta zawsze domyślnie była rozliczana w € (samemu na koncie jeszcze tego nie można zrobić) oraz zasugerowali że w przypadku dodawania kolejnych kart w innych walutach skontaktować się z nimi aby takie ustawienie zostało zrobione również dla nowych kart co rozwiąże problemy z przewalutowaniem.


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline mumin
Nowy użytkownik
Liczba postów: 2
Reputacja: 0
 
#573
11-05-2017, 13:33
Mam pytanie do osób które kupowały już w sklepie Gandalf, chciałbym zamówić Hobbita trylogię rozszerzoną zbiorczy box gdyż mają najlepszą cenę ale nie wiem jak zabezpieczają przesyłkę, czy owijają najpierw w folię bąbelkową i wysyłają w kartonie czy tylko do jakiejś koperty wrzucają. Nie chciałbym dostać uszkodzonego boxu  Huh


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline Juhas
Stały bywalec
Liczba postów: 442
Reputacja: 13
 
#574
11-05-2017, 14:18 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-05-2017, 14:18 przez Juhas.)
Zamawiałam kilka razy od nich książki jak i filmy, dostawałam albo w samym kartonie ewentualnie w zwykłej kopercie bąbelkowej ale zawsze wszystko przychodziło całe. Poza tym jeśli by przyszło faktycznie zniszczone to szybko i łatwo można złożyć reklamację i wymieniają towar bez problemów przynajmniej ja tak miałem gdy dostałem co innego niż chciałem nawet nie było problemu z tym że rozfoliowałem sobie opakowanie, a zwrot i ponowną przesyłkę oni opłacają.


Filmweb
MoviePawcio Facebook
MoviePawcio Instagram
Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline misfit
Posting Freak
Liczba postów: 7,536
Reputacja: 708
 
#575
27-05-2017, 07:38
Pisałem jakiś czas temu o zoom.co.uk i zaginięciu pierwszego zamówienia, za które mi zwrócili kasę. Zamówienie jednak dotarło - po 6 tygodniach. "Trochę" długo jak na przesyłkę z UK Big Grin
Udało mi się też zrobić u nich drugie zamówienie - te przyszło po ponad 3 tygodniach.

Z tego co się zdążyłem zorientować to oni nie wysyłają bezpośrednio do Kowalskiego lecz hurtowo do polskiego centrum magazynowo-dystrybucyjnego (Customeritum Sp. z o.o.) i Ci dopiero z Polski nadają przesyłki Pocztą Polską. Gdzieś ewidentnie coś nie gra w tym procesie i powoduje długi czas realizacji przesyłki. Więc jeśli ktoś kiedyś z Was złoży zamówienie na zoom.co.uk to należy uzbroić się w cierpliwość i nie martwić - przesyłka "kiedyś" w końcu dotrze do adresata Wink


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline pred895
Posting Freak
Liczba postów: 3,801
Reputacja: 140
     
#576
28-05-2017, 09:59
Ostatnio miałem ciekawą przygodę z zavvi. Zamówiłem omyłkowo dwa razy ten sam film i trzy minuty po fakcie zgłosiłem to do anulacji, niestety dostałem maila zwrotnego, że nie mogą tego anulować, więc napisałem bezpośredni do obsługi. Po kilku godzinach odpisali że zajmą się sprawą i anulują mi to zdublowane zamówienie. Jakieś piętnaście min po tym mailu dostałem komunikat, że moje zamówienie zostało zrealizowane i wysłali mi dwa razy ten sam film, kosząc przy tym kasiorę z karty :/ Jeszcze raz napisałem im o co kaman a ci w końcu zwrócili mi kasę a duble prawdopodobnie dojdą w połowie tygodnia Tongue


Unboxing >> YouTube
Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline misfit
Posting Freak
Liczba postów: 7,536
Reputacja: 708
 
#577
28-05-2017, 11:14
Jakieś chody chyba u nich masz Smile
Oni mają taką debilną zasadę, że zamówienia anulują tylko gdy to oni się pomylą, np. w cenie. Gdy to Ty się pomylisz to kompletnie ich to nie obchodzi - jest to Twoja wina i w ich mniemaniu musisz ponieść jej konsekwencję, nawet jeśli napisze się do nich minutę po fakcie, że omyłkowo zamówiło się dwie sztuki tego samego filmu. I zwykle kasę zwracają dopiero gdy odeśle się do nich (oczywiście na własny koszt) ten drugi niepotrzebny produkt.


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline pred895
Posting Freak
Liczba postów: 3,801
Reputacja: 140
     
#578
28-05-2017, 11:27
I tak się wycwanili, bo oddali siano tylko za sam film a kosztów przesyłki dubla już nie Tongue No ale dostanę dubla pod młotek więc nie narzekam, bo też jestem w szoku że w taki sposób się to rozwiązało Tongue


Unboxing >> YouTube
Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline Mefisto
Pete Jones
Liczba postów: 5,272
Reputacja: 149
     
#579
31-05-2017, 14:46
Czy ktoś słyszał wcześniej o firmie Fire-Business z Piotrkowa Trybunalskiego? Pytam, bo dostałem dziś paczkę z ich ostemplowaniem - paczkę zagraniczną, opóźnioną o jakieś dwa tygodnie, także zonk i WTF? Big Grin


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline misfit
Posting Freak
Liczba postów: 7,536
Reputacja: 708
 
#580
06-06-2017, 10:32
(04-05-2017, 11:25)Kirek napisał(a):  Zrobiłem test rozpoczynając płatność za nowy zakup i takiej opcji nie znalazłem więc postanowiłem to wyjaśnić u źródła czyli PayPal.
Przyznali mi rację, informując że czasami nie pojawia się opcja gdzie można wskazać w jakiej walucie ma być zrealizowana płatność i wtedy z automatu następuje podwójne przewalutowanie. Dodali, że pracują nad tym a na chwilę obecną zaproponowali rozwiązanie polegające na tym, aby założyć u nich konto, zgłosić problem a oni zwrócą kwotę związaną z przewalutowaniem. Chwilę się zastanawiałem czy jest sens ale ostatecznie obawiając się, że sytuacja może się powtórzyć przy kolejnych zakupach założyłem u nich konto. Powiązałem z nim kartę, którą dokonałem płatności i zgłosiłem reklamację. Sytuacja została szybko rozwiązana i na konto została przelana kwota z drobną nawiązką 3€ zamiast 2,15€ co jest związane z tym, że gdybym chciał ją wypłacić to mogę zrobić to tylko na konto w PLN więc będzie konieczne kolejne przewalutowanie. W każdym razie jest też druga opcja, zostawić tą kwotę na koncie a przy pierwszej płatności w € realizowanej przy pośrednictwie PayPal najpierw pobiorą to co jest na koncie a dopiero resztę z konta powiązanego z kartą. Dodatkowym plusem wyjaśniania tej sytuacji jest fakt, że ustawili aby karta ta zawsze domyślnie była rozliczana w € (samemu na koncie jeszcze tego nie można zrobić) oraz zasugerowali że w przypadku dodawania kolejnych kart w innych walutach skontaktować się z nimi aby takie ustawienie zostało zrobione również dla nowych kart co rozwiąże problemy z przewalutowaniem.

A jednak pamięć mnie nie myliła - u mnie jest taka opcja o której wcześniej pisałem.
Karta walutowa USD, standardowo chcieli mnie obciążyć z przewalutowaniem na złotówki. Płatność w USD bez przewalutowania pojawiła się dopiero gdy kliknąłem "pozostałe opcje przeliczania" oraz wybrałem "proszę obciążyć mój rachunek w walucie wykazanej na fakturze wystawionej przez sprzedającego".
Ale możliwe, że może nie do końca mamy takie same paypale - ja zakładałem swoje konto gdy oni jeszcze oficjalnie w Polsce nie działali.

[Obrazek: ad6e83551990798.jpg] [Obrazek: 3181df551990791.jpg]


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Strony (418): « Wstecz 1 ... 56 57 58 59 60 ... 418 Dalej »
 




Użytkownicy przeglądający ten wątek:   adi90a, 7 gości

  •  Wróć do góry
  •  Kontakt
  •   Tanie filmy, okazje, przeceny, społeczność filmowa - Filmozercy.com | Forum
  •  Wersja bez grafiki
© Rush Crafted with ❤ by iAndrew
Polskie tłumaczenie © 2007-2025 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2025 MyBB Group.
Tryb normalny
Tryb drzewa
Pokaż wersję do druku
Subskrybuj ten wątek
Dodaj ankietę do wątku
Wyślij ten wątek znajomemu