Logo
  • FORUM
  • FILMOSKOP
  • ZGŁOŚ OKAZJĘ
  • POMOC »
    • KOSZTY WYSYŁKI
    • BLU-RAY Z POLSKĄ WERSJĄ
    • PORÓWNYWARKA
    • OFERTY DNIA
  • FILMOŻERCY »
    • O STRONIE
    • WSPÓŁPRACA
    • KONTAKT

  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • FAQ
Posiadasz już konto?  Zaloguj się  lub    Stwórz konto
Logowanie na Filmozercy.com | Forum
Filmozercy.com | Forum › Blu-ray i DVD › Zakupy
1 2 3 Dalej »

Sklepy internetowe - wysyłka, opłaty itd.

Strony (418): « Wstecz 1 ... 113 114 115 116 117 ... 418 Dalej »
 
Opcje tematu
Sklepy internetowe - wysyłka, opłaty itd.
Offline Bender
Stały bywalec
Liczba postów: 638
Reputacja: 22
 
#1,141
12-12-2018, 20:30
Nie do końca Ahmed, bo w customer service amazona pracują głównie hindusi. Mefisto, czasem zanim zaczniesz narzekać, upewnij się najpierw na co.


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Online Filmozercy.com
To jest reklama
Liczba postów: Spora
Reputacja: Najwyższa
Ta reklama nie jest widoczna dla zalogowanych użytkowników.


Reklama
Offline misfit
Posting Freak
Liczba postów: 7,536
Reputacja: 708
 
#1,142
12-12-2018, 21:01
To Was pogodzę. Dostałem dwa maile (tego pierwszego nawet nie wklejam bo to był typowy kopiuj i wklej), w obu przypadkach nazwiska wyglądają na Serbię lub coś w ten deseń.


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline Mefisto
Pete Jones
Liczba postów: 5,272
Reputacja: 149
     
#1,143
12-12-2018, 21:47
(12-12-2018, 20:30)Bender napisał(a):  Nie do końca Ahmed, bo w customer service amazona pracują głównie hindusi. Mefisto, czasem zanim zaczniesz narzekać, upewnij się najpierw na co.

Dla mnie to jeden pies, zwłaszcza gdy widzę po ich opisach, że ledwo ogarniają co mam na myśli, choć moje zdania nie są jakieś skomplikowane. Co jak co, ale w customer service to powinien siedzieć jednak ktoś ogarnięty, a nie przybysze z jakiejkolwiek Matplanety. Niestety coraz rzadziej idzie tam znaleźć Petera czy kogoś innego kto skończył szkołę w kraju, w którym pracuje. A już zadzwonić tam na jakąkolwiek linię to już w ogóle kosmos - ze słownikiem trzeba siedzieć i dobierać słowa na słuch, jak w niektórych filmach polskich Big Grin I potem wygląda to tak, jak wygląda.


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline Bender
Stały bywalec
Liczba postów: 638
Reputacja: 22
 
#1,144
12-12-2018, 22:05
Gadałem na ich czacie dziesiątki razy. Jeszcze mi się nie zdarzyło, żeby ktoś nie znał angielskiego. Ale wiesz, może to po prostu karma wraca..


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline Mefisto
Pete Jones
Liczba postów: 5,272
Reputacja: 149
     
#1,145
12-12-2018, 22:10
Ja piszę o mailach i telefonach - na czat nie zawsze mam czas, ale fakt, tam jeszcze w miarę kumaci przeważają, pewnie dlatego, że to na żywo i trzeba reagować od razu.


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline Mefisto
Pete Jones
Liczba postów: 5,272
Reputacja: 149
     
#1,146
16-12-2018, 15:35
LOL, Amazon nagle zdjął mi kasę za Ucieczkę z NY i napisał, że przygotowuje do wysyłki. Ponieważ w międzyczasie zdołałem to kupić na Zavvi, to wychodzi na to, iż - o ile znowu nie dadzą dupy - będę miał kopię do odstąpienia (zakładam, że kurierem dojdzie w stanie nienaruszonym). Jak ktoś chętny, to pisać.


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline gumbas
Użytkownik
Liczba postów: 236
Reputacja: 11
 
#1,147
18-12-2018, 16:34
Panowie po jakim czasie pisać do zavvi o brak przesyłki? Trzy tygodnie wystarczą czy poczekać jeszcze troche?


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline pred895
Posting Freak
Liczba postów: 3,801
Reputacja: 140
     
#1,148
18-12-2018, 17:34
21 dni roboczych i piszesz.


Unboxing >> YouTube
Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline piti198
Posting Freak
Liczba postów: 1,827
Reputacja: 84
   
#1,149
19-12-2018, 08:30
Zamówiłem kilka filmów w tym Arrow i od poniedziałku mam ciągle status "Awaiting Dispatch". Dlaczego tak długo zajmuje im samo wysłanie mojej przesyłki?
Niby w faq jest napisane, że w wypadku międzynarodowej przesyłki czas oczekiwania to 8 dni roboczych, a potem dopiero można się z nimi skontaktować jak nie dojdzie do realizacji zamówienia.
I jeszcze nie słyszałem o czymś takim, żeby o szczegóły monitorowania przesyłki wysyłać do jakiegoś sklepu maila z prośbą o to. Dla mnie standard to jest jak sam sklep wyśle takie informacje.


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline djgromo
Go BIG or go home
Liczba postów: 754
Reputacja: 25
   
#1,150
19-12-2018, 09:03
Piszesz o Zavvi? Jak masz awaiting to znaczy, że jeszcze nie wysłali i prawdopodobnie nie mają tego na stanie, kilka stron temu to opisywaliśmy. W zamówieniu masz wysyłkę z trackingiem czy standard delivery? Jak z trackingiem to po wysłaniu dostaniesz maila z numerem przesyłki do śledzenia. Jak Standard to jest to przesyłka nierejestrowana i nie sprawdzisz gdzie jest. Ja ostatnio zamawiałem sporo od nich i większość doszło w ciągu tych 8 dni roboczych. Jeden przedmiot mi wisiał od 23-ciego listopada i wysłali dopiero 6-tego grudnia. Jeszcze mi nie doszedł. Możliwe też, że teraz poczta jest przeciążona przed świętami.


LG OLED 55 C6, Sony X700, Denon X1300W, Jamo S809, S81, S801, S8 ATM, S803, Xbox Series X, Playstation 5
Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Strony (418): « Wstecz 1 ... 113 114 115 116 117 ... 418 Dalej »
 




Użytkownicy przeglądający ten wątek:   adi90a, 11 gości

  •  Wróć do góry
  •  Kontakt
  •   Tanie filmy, okazje, przeceny, społeczność filmowa - Filmozercy.com | Forum
  •  Wersja bez grafiki
© Rush Crafted with ❤ by iAndrew
Polskie tłumaczenie © 2007-2025 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2025 MyBB Group.
Tryb normalny
Tryb drzewa
Pokaż wersję do druku
Subskrybuj ten wątek
Dodaj ankietę do wątku
Wyślij ten wątek znajomemu