Logo
  • FORUM
  • FILMOSKOP
  • ZGŁOŚ OKAZJĘ
  • POMOC »
    • KOSZTY WYSYŁKI
    • BLU-RAY Z POLSKĄ WERSJĄ
    • PORÓWNYWARKA
    • OFERTY DNIA
  • FILMOŻERCY »
    • O STRONIE
    • WSPÓŁPRACA
    • KONTAKT

  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • FAQ
Posiadasz już konto?  Zaloguj się  lub    Stwórz konto
Logowanie na Filmozercy.com | Forum
Filmozercy.com | Forum › Blu-ray i DVD › Zakupy
1 2 3 Dalej »

Sklepy internetowe - wysyłka, opłaty itd.

Strony (418): « Wstecz 1 ... 136 137 138 139 140 ... 418 Dalej »
 
Opcje tematu
Sklepy internetowe - wysyłka, opłaty itd.
Offline Mr.Hankey
Posting Freak
Liczba postów: 1,094
Reputacja: 35
 
#1,371
11-05-2019, 13:21
Amazon UK - zawsze biorę najtańszą opcję wysyłki, zawsze dostarczał DHL, max tydzień.


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Online Filmozercy.com
To jest reklama
Liczba postów: Spora
Reputacja: Najwyższa
Ta reklama nie jest widoczna dla zalogowanych użytkowników.


Reklama
Offline Mierzwiak
Posting Freak
Liczba postów: 5,179
Reputacja: 276
 
#1,372
11-05-2019, 14:12
Jak wyżej - DHL. Ostatnie zamówienie wysłali mi w niedzielę, doszło w czwartek.


LG OLED 65" B8
Panasonic DP-UB820
Sony HT-ZF9
Apple TV 4K
Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline misfit
Posting Freak
Liczba postów: 7,536
Reputacja: 708
 
#1,373
20-05-2019, 21:06
(20-05-2019, 18:24)Szczepan600 napisał(a):  A mi na JB HiFi anulowali nagle zamówienie. Pomimo iż opłata pobrana i niby wszystko było ok. Oczywiście już po promce. Czy ktoś miał podobnie?

A z tego Twojego anulowanego zamówienia filmy mają wciąż na stanie ? Coś Ci w ogóle napisali z jakiego powodu ?
U mnie "in progress" i na tyle na ile ich znam to trochę dni może minąć zanim wyślą zamówienie - ostatnio, czyli jakiś rok temu wysłali po ~10 dniach od zamówienia.


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline Szczepan600
Misiaczek
Liczba postów: 923
Reputacja: 48
 
#1,374
21-05-2019, 00:55
Zero wyjaśnień, poza generycznym mailem gdzie wymieniają chyba z 6 możliwych powodów (i w zasadzie żaden by mnie nie dotyczył). Wszystkie filmy nadal są dostępne. No nic taki pech. Poczekam na odp. od nich.


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline zielonooki
Nowy użytkownik
Liczba postów: 6
Reputacja: 0
 
#1,375
21-05-2019, 07:40
U mnie było to samo.
Anulowali zamówienie.
Wysłałem maila z zapytaniem o konkretny powód anulacji w moim przypadku.
Odpowiedź:
Your order has been automatically rejected by our system due to the email domain used.
Some email domains cannot be used to purchase through JB HI-FI Online.
I can confirm your card/PayPal account has not been charged. Only a pre-authorization has occurred.

Huh  Huh  Huh
Użyłem maila z gazeta.pl Zamówiłem ponownie, używając gmail.com - przeszło. Zamówienie ma status in progress. Kasa z pierwszego zamówienia "zamrożona" na revolucie, po 7 dniach się odmrozi  Big Grin

(21-05-2019, 00:55)Szczepan600 napisał(a):  Zero wyjaśnień, poza generycznym mailem gdzie wymieniają chyba z 6 możliwych powodów (i w zasadzie żaden by mnie nie dotyczył). Wszystkie filmy nadal są dostępne. No nic taki pech. Poczekam na odp. od nich.


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline pmmazz
Stały bywalec
Liczba postów: 314
Reputacja: 27
 
#1,376
21-05-2019, 08:38
U mnie „in progress”, w mailach ze sklepu wszystko ok, czekam na kolejną zmianę statusu ;-)


LG OLED 65C8, Denon AVC-X3800H, Heco Aurora 700, Heco Aurora 300, Heco Aurora Center 30, Jamo ATM50, Dali Alteco C-1, SVS SB-1000, Xbox One X, Panasonic DP-UB820, Playstation 5, Xbox Series X
Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline misfit
Posting Freak
Liczba postów: 7,536
Reputacja: 708
 
#1,377
21-05-2019, 09:52
(21-05-2019, 07:40)zielonooki napisał(a):  [i]Your order has been automatically rejected by our system due to the email domain used.
Some email domains cannot be used to purchase through JB HI-FI Online.

[...]

Użyłem maila z gazeta.pl.  Zamówiłem ponownie, używając gmail.com - przeszło.

Big Grin Big Grin Big Grin
Dobre.

Szczepan, a Ty jakiego maila wpisałeś ? Smile


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline Szczepan600
Misiaczek
Liczba postów: 923
Reputacja: 48
 
#1,378
21-05-2019, 16:18
Gmail. Odpowiedzieli, że system odrzucił moje zamówię z jakiś powodów bankowych. Użyłem karty Revolut, która jako jedyna zadziałała na JB. Kasa ma wrócić i nie ma możliwości „wskrzeszenia” zamówienia :-D Trudno, nie przyoszczędziłem :-)


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline misfit
Posting Freak
Liczba postów: 7,536
Reputacja: 708
 
#1,379
25-05-2019, 17:38
Jakaś dziwna ta promocja 5 w cenie 3 na niemieckim amazonie...
Nie wiem jakie tam dokładnie są zasady - zwykle jest tak, że dwa produkty o niższej wartości są gratis, ale u mnie jednak udzielony rabat jest zawyżony wg. takiego rozumowania. Co śmieszniejsze, zastępuję tańszy produkt droższym o kilka EUR, a na końcu płacę mniej. Nie mam pojęcia co tam się u nich wyprawia Smile


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline Wolfman
Posting Freak
Liczba postów: 6,040
Reputacja: 111
 
#1,380
25-05-2019, 17:45
Zrób screena. Ja takiego luksusu nie miałem. Jak i co robisz? Chenie kupię Suspirę za darmo Big Grin , kolekcjonerkę.


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Strony (418): « Wstecz 1 ... 136 137 138 139 140 ... 418 Dalej »
 




Użytkownicy przeglądający ten wątek:   adi90a, 8 gości

  •  Wróć do góry
  •  Kontakt
  •   Tanie filmy, okazje, przeceny, społeczność filmowa - Filmozercy.com | Forum
  •  Wersja bez grafiki
© Rush Crafted with ❤ by iAndrew
Polskie tłumaczenie © 2007-2025 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2025 MyBB Group.
Tryb normalny
Tryb drzewa
Pokaż wersję do druku
Subskrybuj ten wątek
Dodaj ankietę do wątku
Wyślij ten wątek znajomemu