07-03-2020, 15:56
(07-03-2020, 13:03)Wolfman napisał(a): Jakie problemy? Możecie uściślić? Robi się darmową procedurę wymiany. Dostajesz nalepkę masz mc czasu na zataszczenie dupska do punktu kurierskiego. W międzyczasie dostajesz nowy produkt. Kosztowało mnie to 10 sekund pisania mailaEch szkoda gadać. Nie wiesz o co chodzi, to może od razu nie zakładaj, że ktoś jest głupi i trzeba mu tłumaczyć jak dziecku. Przez mejl i telefonicznie wielokrotnie załatwiałem reklamację ale nigdy zwroty. Problemem była automatycznie wygenerowana przez stronę amazona etykietka na przesyłkę zwrotną. W kilku punktach kurierskich DHL nie byli w stanie odnaleźć jej w systemie - czyli przyjąć przesyłki. Prosili o dodatkowe listy przewozowe i tym podobne. Na infolinii DHL twierdzili, że każdy z tych punktów ma możliwość przyjęcia takiej przesyłki bez żadnych dodatkowych papierków. Dopiero w hubie DHL na całą Łódź i okolicę szybko ogarnęli sprawę, i przesyłka jest już w drodze.
(07-03-2020, 15:03)Dziel napisał(a): Teraz wystarczy tylko iść do żabki i wysłać.No właśnie nie. W tych punktach i w salonikach inMedio nie wiedzieli co i jak zrobić, nawet jak im tłumaczyłem dokładnie i przekazywałem to co mi powiedzieli na infolinii.
niespotykanie spokojny człowiek

), więc może lepiej by było to zatrzymać i sprzedać. To wydanie ponownie szybko się wyprzedało.
![[Obrazek: hAkYygv.jpg]](https://i.imgur.com/hAkYygv.jpg)
![[Obrazek: eosbRGq.jpg]](https://i.imgur.com/eosbRGq.jpg)
![[Obrazek: HfSUryk.jpg]](https://i.imgur.com/HfSUryk.jpg)
A przy ich tempie pracy o pomyłkę czy błąd pewnie nie trudno. Ale tym nie można usprawiedliwiać ich niedbalstwa...
