Logo
  • FORUM
  • FILMOSKOP
  • ZGŁOŚ OKAZJĘ
  • POMOC »
    • KOSZTY WYSYŁKI
    • BLU-RAY Z POLSKĄ WERSJĄ
    • PORÓWNYWARKA
    • OFERTY DNIA
  • FILMOŻERCY »
    • O STRONIE
    • WSPÓŁPRACA
    • KONTAKT

  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • FAQ
Posiadasz już konto?  Zaloguj się  lub    Stwórz konto
Logowanie na Filmozercy.com | Forum
Filmozercy.com | Forum › Blu-ray i DVD › Zakupy
1 2 3 Dalej »

Sklepy internetowe - wysyłka, opłaty itd.

Strony (418): « Wstecz 1 ... 318 319 320 321 322 ... 418 Dalej »
 
Opcje tematu
Sklepy internetowe - wysyłka, opłaty itd.
Offline KaMario
Stały bywalec
Liczba postów: 495
Reputacja: 24
   
#3,191
01-11-2022, 10:51
Ja odbierając w empiku wersję w steelboku Top Gun dostałem od Pani przy kasie wersję blue, już zapłaciłem i dopiero się zorientowałem, że mam w ręku nie tą wersję. Poprosiłem i steelbook został mi wymieniony na wersję gold.
Obsługa chyba nie do końca czai jakie są wydania i co klient powinien dostać.


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Online Filmozercy.com
To jest reklama
Liczba postów: Spora
Reputacja: Najwyższa
Ta reklama nie jest widoczna dla zalogowanych użytkowników.


Reklama
Offline fire_caves
Settling in
Liczba postów: 1,618
Reputacja: 117
 
#3,192
02-11-2022, 10:07
Ciekawostka taka, bo odwrotna sytuacja niż zazwyczaj. DPD dostarczyło mi przesyłkę w poniedziałek (31.10), widać to u nich w systemie, a amazon.co.uk ma paczkę wciąż status "Out for delivery - Arriving today by 8 PM". Normalnie nie byłby to powód do niepokoju, ale filmy przyjechały trącone i w związku z tym chciałbym zwrócić lub choćby je wymienić. Tymczasem support Amazonu mnie nie puszcza, bo... nie widzą, że paczka została doręczona. Boję się trochę, że zanim systemy się dogadają, to mi umknie okienko do wymiany/zwrotu. Mieliście taką przygodę?


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Online paniron
FilmoSkop Mod
Liczba postów: 1,032
Reputacja: 81
 
#3,193
02-11-2022, 10:31
Ja mialem kilka razy tak, ze paczka byla juz w lockerze i mialem kod odbioru i maila ze dostarczone, ale na stronie amazonu tracking pokazywal ze jeszcze jest w drodze. Potem status na stronie amazonu zmianial sie, juz nie pamietam jak, no i w koncu, po moze 24h status zmienil sie w koncu na ''dostarczone''. Takze poczekaj dzien/dwa i byc moze bedziesz mial tak samo.


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline fire_caves
Settling in
Liczba postów: 1,618
Reputacja: 117
 
#3,194
02-11-2022, 10:34
(02-11-2022, 10:31)paniron napisał(a):  poczekaj dzien/dwa i byc moze bedziesz mial tak samo
Minęły już 2 doby Tongue


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline slavekg
Stały bywalec
Liczba postów: 639
Reputacja: 10
 
#3,195
02-11-2022, 10:37 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-11-2022, 10:37 przez slavekg.)
Zdarza mi się co jakiś czas jednodniowy rozjazd pomiędzy tym, co pokazuje Amazon a faktyczną dostawą.
Po prostu nie przekazali jeszcze Amazonowi aktualnego statusu. Aż tak długo rozjazd nie powinien się utrzymywać, żeby uciekło Ci okienko do zwrotu - poza tym, ono jest liczone chyba od momentu, kiedy Amazon dostaje informację o dostarczeniu.

(02-11-2022, 10:34)fire_caves napisał(a):  Minęły już 2 doby
Ale wczoraj był dzień wolny, więc go nie licz.


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline RylandGrace
Stały bywalec
Liczba postów: 361
Reputacja: 22
 
#3,196
02-11-2022, 15:40
Jak nieodebrałeś to zwrócą ci kasę i tyle. Bo już nie mają tego na stanie. Miałem tę samą sytuację, z tym że ja odebrałem. W domu napisałem maila z reklamacją i o to co mi odpisali.
[Obrazek: 7c99614f3549d6dacda1eea648a79980.jpg]


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Online pred895
Posting Freak
Liczba postów: 3,801
Reputacja: 140
     
#3,197
02-11-2022, 16:38
Amatorka pełną gębą, nie dość że rynek fizycznych nośników u nas praktycznie nie istnieje to jeszcze mają problem z jednym wydaniem << żal.pl


Unboxing >> YouTube
Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline arturd3
Nowy użytkownik
Liczba postów: 2
Reputacja: 0
 
#3,198
02-11-2022, 16:56
(31-10-2022, 15:44)arturd3 napisał(a):  Witam, spotkała mnie taka sytuacja że zamówiłem na Blu-rayu komplet dwóch części top Gun ze strony Starstore i dziś odbieram paczkę a tam tylko ta najnowsza z rachunkiem na całkiem inną kwotę niż zapłaciłem. Także nici z dzisiejszego seansu
Wracając do tej sytuacji. Wszystko już załatwione, szybka i profesjonalna pomoc. Przesyłka jutro będzie u mnie. Oczywiście pomyłki się zdarzają ale najważniejsze że potrafią je szybko i bez problemu naprawić.


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline KaMario
Stały bywalec
Liczba postów: 495
Reputacja: 24
   
#3,199
02-11-2022, 17:38
(02-11-2022, 15:32)GOLUMN napisał(a):  Dzisiaj byłem odebrać moje zamówienie czyli Top Gun Maverick wydanie w steelu wersja Gold.Zamówienie złożyłem jak tylko pojawiło się w ofercie.I co ?Za przeproszeniem gówno!!!Dają mi wersję Blue!!! Złożyłem reklamację i nie odebrałem zamówieniaZobaczymy.
Mi też dali najpierw do ręki wersję blue, ale upomniałem się, że to nie ta wersja i od razu wymienili mi na gold - mieli w magazynie w sklepie na miejscu.


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline malpka
Nowy użytkownik
Liczba postów: 7
Reputacja: 0
 
#3,200
02-11-2022, 18:10 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-11-2022, 18:11 przez malpka.)
Smyk anulował moje zamówienie na Gold za 160. W empiku zamówiłem Blue za 177 ponieważ wszędzie ceny Gold były grubo powyżej 220. Poszedłem do salonu odebrać zamówienie i dostałem Gold.
Nie będę składał reklamacji.


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Strony (418): « Wstecz 1 ... 318 319 320 321 322 ... 418 Dalej »
 




Użytkownicy przeglądający ten wątek:   piti198, 4 gości

  •  Wróć do góry
  •  Kontakt
  •   Tanie filmy, okazje, przeceny, społeczność filmowa - Filmozercy.com | Forum
  •  Wersja bez grafiki
© Rush Crafted with ❤ by iAndrew
Polskie tłumaczenie © 2007-2025 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2025 MyBB Group.
Tryb normalny
Tryb drzewa
Pokaż wersję do druku
Subskrybuj ten wątek
Dodaj ankietę do wątku
Wyślij ten wątek znajomemu