Logo
  • FORUM
  • FILMOSKOP
  • ZGŁOŚ OKAZJĘ
  • POMOC »
    • KOSZTY WYSYŁKI
    • BLU-RAY Z POLSKĄ WERSJĄ
    • PORÓWNYWARKA
    • OFERTY DNIA
  • FILMOŻERCY »
    • O STRONIE
    • WSPÓŁPRACA
    • KONTAKT

  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • FAQ
Posiadasz już konto?  Zaloguj się  lub    Stwórz konto
Logowanie na Filmozercy.com | Forum
Filmozercy.com | Forum › Blu-ray i DVD › Zakupy
« Wstecz 1 2 3 Dalej »

ZOOM sklep, z najlepszymi promocjami i dłuuugą dostawą

Strony (26): « Wstecz 1 ... 11 12 13 14 15 ... 26 Dalej »
 
Opcje tematu
ZOOM sklep, z najlepszymi promocjami i dłuuugą dostawą
Offline Mierzwiak
Posting Freak
Liczba postów: 5,179
Reputacja: 276
 
#121
04-07-2019, 17:01
Annihilation, Dark Crystal (nie podobało mi się, ale serial Netfliksa dobrze wygląda więc dam drugą szansę, poza tym to Sony), Shutter Island, Big Lebowski.


LG OLED 65" B8
Panasonic DP-UB820
Sony HT-ZF9
Apple TV 4K
Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Online Filmozercy.com
To jest reklama
Liczba postów: Spora
Reputacja: Najwyższa
Ta reklama nie jest widoczna dla zalogowanych użytkowników.


Reklama
Offline Mierzwiak
Posting Freak
Liczba postów: 5,179
Reputacja: 276
 
#122
Information  05-07-2019, 15:32 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-07-2019, 15:32 przez Mierzwiak.)
Jeśli kogoś to interesuje to zwróciłem ZOOMowi niesłusznie oddane mi pieniążki. (z wyłączeniem kosztów wysyłki)

Sumienie czyste, ha! Smile


LG OLED 65" B8
Panasonic DP-UB820
Sony HT-ZF9
Apple TV 4K
Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline Mefisto
Pete Jones
Liczba postów: 5,272
Reputacja: 149
     
#123
05-07-2019, 16:13
Za to portfel pusty. Ja bym nie zwracał - szczególnie jeśli wcześniej padłbym ofiarą ich partactwa. Nerwy też kosztują.


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline Mierzwiak
Posting Freak
Liczba postów: 5,179
Reputacja: 276
 
#124
Big Grin  05-07-2019, 16:30 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-07-2019, 16:30 przez Mierzwiak.)
Może Twój jest pusty, ja nie narzekam Tongue No i co to w ogóle znaczy? Przecież ja te filmy najpierw kupiłem i zapłaciłem za nie, nie mam pojęcia jakim tokiem rozumowania teraz idziesz.

Czy nie ustaliliśmy już że za ten burdel nie odpowiada ZOOM tylko polska firma przejmująca ich przesyłki?


LG OLED 65" B8
Panasonic DP-UB820
Sony HT-ZF9
Apple TV 4K
Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline djgromo
Go BIG or go home
Liczba postów: 754
Reputacja: 25
   
#125
05-07-2019, 16:31
Ja ponownie podkreślam, że jako klienta mnie nie interesuje kto kradnie paczki. Pieniądze bierze zoom i oni ponoszą odpowiedzialność za wykonanie usługi. Jak im kontrahenci przynoszą straty to niech podpiszą umowę z innymi dostawcami.


LG OLED 55 C6, Sony X700, Denon X1300W, Jamo S809, S81, S801, S8 ATM, S803, Xbox Series X, Playstation 5
Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline Daras
Posting Freak
Liczba postów: 2,316
 
#126
06-07-2019, 01:35 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-07-2019, 01:40 przez Daras.)
(05-07-2019, 15:32)Mierzwiak napisał(a):  Jeśli kogoś to interesuje to zwróciłem ZOOMowi niesłusznie oddane mi pieniążki. (z wyłączeniem kosztów wysyłki)

Sumienie czyste, ha! Smile

Brawo! Dałeś dobry przykład i za to przyznaję punkcik reputacyjny.

Na marginesie. Uczciwość nie jest cechą zbyt często spotykaną. Jednak wierzę, że w ostatecznym rozrachunku postępowanie fair (przynajmniej w określonych sytuacjach) skutkuje pozytywnie. Tacy ludzie, co zauważam na swoim podwórku, cieszą się sporym zaufaniem. Mają autentycznych przyjaciół. Mogą więcej.

Specjalnie dla Ciebie cytat z pamięci:
Ponieważ mam czyste sumienie to nie obawiam się przeciwstawić tysiącom wrogów.
Konfucjusz.

P.S.
Tak zupełnie prywatnie. Ostatnio zapomniałem portfela, o czym przekonałem się przed płaceniem rachunku w restauracji. Zrobiło mi się głupio. Miło było usłyszeń od kelnerki, że w moim przypadku uregulowanie należności to nic pilnego. Cool

EDIT:
Wspomniany cytat pochodzi najprawdopodobniej z „Dialogów konfucjańskich”. Książkę wypożyczyłem w latach 80 – tych.


„Ja paryskimi perfumami się nie perfumuję... Ja jeden wiem co tej ziemi jest potrzebne”.

Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline Wolfman
Posting Freak
Liczba postów: 6,040
Reputacja: 111
 
#127
06-07-2019, 04:20
(05-07-2019, 16:31)djgromo napisał(a):  Ja ponownie podkreślam, że jako klienta mnie nie interesuje kto kradnie paczki. Pieniądze bierze zoom i oni ponoszą odpowiedzialność za wykonanie usługi. Jak im kontrahenci przynoszą straty to niech podpiszą umowę z innymi dostawcami.
Tylko, że oni mają umowy i przewoźnik też, wyślą informację o znikaniu paczek, a nie zerwą umowy, bo kilku Mietkom coś zaginie. Kiedyś jakość usług dostawy w Polsce była lepsza. Czekałem 2-3 tygodnie i była paczka w Polsce. Od około dwóch lat jest syf


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline misfit
Posting Freak
Liczba postów: 7,536
Reputacja: 707
 
#128
06-07-2019, 07:31 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-07-2019, 07:31 przez misfit.)
Z mojej strony sprawa wygląda bardzo prosto - nie podobają Ci się terminy w których przesyłka może przyjść nawet i po dwóch miesiącach lub wcale ? Znajdź sobie inny sklep do zakupów.

Jeśli jednak zdecydowałeś się u nich coś kupić, zamówiłeś towar, który przyszedł nieuszkodzony, ale grubo po terminie ? Zapłać za niego, ale żądaj potrącenia kosztów wysyłki.
Przesyłka po dwóch miesiącach nie dotarła ? Pewnie już nie dojdzie. Żądaj zwrotu pieniędzy. Jeśli sytuacja z brakiem przesyłki powtarza się u Ciebie to odpuść sobie zakupy w tym sklepie - co z tego, że dostaniesz zwrot kasy, pomyśl o tym, że generujesz straty sklepowi.


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline sebas
Posting Freak
Liczba postów: 1,501
Reputacja: 130
 
#129
06-07-2019, 11:14
(06-07-2019, 01:35)Daras napisał(a):  Na marginesie. Uczciwość nie jest cechą zbyt często spotykaną. Jednak wierzę, że w ostatecznym rozrachunku postępowanie fair (przynajmniej w określonych sytuacjach) skutkuje pozytywnie. Tacy ludzie, co zauważam na swoim podwórku, cieszą się sporym zaufaniem. Mają autentycznych przyjaciół. Mogą więcej.
Tak na marginesie przytoczę historyjkę, która mi się przytrafiła.
Parę miesięcy temu zrobiłem nieduże zakupy w popularnym sklepie internetowym z elektroniką. Coś im się pomyliło przy pakowaniu mojego zamówienia i zamiast dostać 2 szt jednego z zamówionych artykułów dostałem sztuk 20. Innymi słowy dostałem dodatkowego towaru za blisko 600 złotych. Złożyłem reklamację (inaczej się nie dało o tym poinformować) gdzie napisałem co i jak i że chcę to, za co nie zapłaciłem, zwrócić. Odpowiedź ze sklepu  - żadnego dziękuję, miło nam czy coś w ten deseń, tylko proszę odesłać pod taki a taki adres, ewentualnie dostarczyć do jednego z punktów odbioru osobistego (nie była to odpowiedź generowana automatycznie). Wybrałem oczywiście tę drugą opcję. Obsługa w punkcie odbioru osobistego była trochę zdziwiona, że nadmiarowy towar oddaję. Dowiedziałem się, że ostatnio to i grubsze pomyłki mieli. Towar oddałem, Panowie podziękowali (co akurat było miłe, bo są chyba tylko pośrednikami - nie pracują dla tego sklepu w którym zrobiłem zakupy, więc nie musieli dziękować) i cześć. Za jakiś tydzień dostałem mejla z prośbą o ocenę reklamacji. Napisałem co myślę o postępowaniu sklepu, że wypadałoby chociaż na jakieś "dziękujemy" się zdobyć. Oczywiście żadnej odpowiedzi. W mojej głowie zrodziło się pytanie, czy ktoś czytał to co ja do Nich napisałem? Poczułem się jak bohater skeczu kabaretu Dudek:



Sumienie mam czyste (i używane Smile), ale z drugiej strony czuję się trochę jak głupek, bo widać wyraźnie, że sklepowi kompletnie nie zależało na mojej opinii i nawet nie potrafili przypilnować dobrze swoich pieniędzy. I nie mówimy tu o płytce z filmem za kilka funciaków, ale o kwocie blisko 600zł. Jak im nie zależy, to niech się liczą, że będą mieli straty. Ktoś inny im już nie odda. Ja już u nich raczej nic nie kupię. Wypisałem się z newslettera. Nie chcę znowu dostać towaru za dużo lub za mało (albo co gorsza jakiś używany, czy uszkodzony). Widząc jak obchodzą się z zamówieniami nie mam żadnej gwarancji rzetelności obsługi. Ten zwrot też kosztował mnie trochę czasu. Zamiast jechać prosto po robocie do domu, musiałem w godzinach szczytu nadrobić drogi i oddać im to wszystko. Uważam, że zwykłe "dziękuję" w mejlu to nie jest jakiś duży wysiłek i zwyczajnie powinni się na to zdobyć.
W korespondencji z amazonami, w sprawie reklamacji , połowa każdego mejla to  przepraszanie Klienta za zaistniała sytuację. Jak widać niektóre sklepy internetowe muszą się jeszcze sporo nauczyć...


niespotykanie spokojny człowiek
Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline Mierzwiak
Posting Freak
Liczba postów: 5,179
Reputacja: 276
 
#130
06-07-2019, 12:25
Bo bycie uczciwym to tak naprawdę bycie uczciwym wobec samego siebie, a nie innych, nie jeśli liczysz że ktoś to doceni.


LG OLED 65" B8
Panasonic DP-UB820
Sony HT-ZF9
Apple TV 4K
Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Strony (26): « Wstecz 1 ... 11 12 13 14 15 ... 26 Dalej »
 




Użytkownicy przeglądający ten wątek:   1 gości

  •  Wróć do góry
  •  Kontakt
  •   Tanie filmy, okazje, przeceny, społeczność filmowa - Filmozercy.com | Forum
  •  Wersja bez grafiki
© Rush Crafted with ❤ by iAndrew
Polskie tłumaczenie © 2007-2025 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2025 MyBB Group.
Tryb normalny
Tryb drzewa
Pokaż wersję do druku
Subskrybuj ten wątek
Dodaj ankietę do wątku
Wyślij ten wątek znajomemu