25-09-2016, 18:08
(25-09-2016, 15:41)Glaeken napisał(a):(25-09-2016, 14:50)Mateusz napisał(a): Odnośnie Dnia Niepodległości, to jak widać wpis jest jak na razie w top3 wszystkich wiadomości. Widocznie nie dla wszystkich ten film jest takim syfem jak dla Ciebie.Niemniej jednak zbyt ważne miejsce na stronie głownej zabiera właśnie ten film. Pomijam już fakt, że film nie jest ani jakąs super premierą tudzież ważnym wydarzeniem wydawniczym w świecie filmu. Anyway... skoro to jest ustawione i "zasysane" z automatu to nie ma o czym dyskutować. Ja bym tam dał na głowną coś co pochodzi z TEJ strony a nie wydanie X filmu... już mniejsza oto mierny czy nie.
Slider nie jest ustawiany z automatu. W mojej ocenie jest to wystarczająco głośna premiera na Blu-ray żeby przez kilka dni wisiała w sliderze.
(25-09-2016, 15:41)Glaeken napisał(a):(25-09-2016, 14:50)Mateusz napisał(a): Tutaj doskonałym przykładem jest właśnie zwiastun Ghost in the Shell, który został zjechany dużą ilością hejtu w sieci (ilość łapek w dół prawie taka sama jak w górę).I dobrze. Ważne, że dużo mówą a nie jak mówią. Sam fakt świadczy o dużym zainteresowaniu a podział opinii tylko podsyca zainteresowanie tematem.
No widzisz, wpis o wydaniu Dnia niepodległości jest popularny na tej samej zasadzie.
(25-09-2016, 14:50)Mateusz napisał(a):(25-09-2016, 15:41)Glaeken napisał(a): Jeszcze tylko dla formalności napiszę, że nikt za wpis o Dniu Niepodległości nam nie zapłacił zresztą tak jak za żadnego innego newsa.Strzelałem w ciemno bo to różnie bywa. Nie ma nic złego w tym, że reklamowdawcy płacą z lepszą ekspozycję czy sponsorują artykuły.
Nie twierdzę, że jest w tym coś złego, chciałem tylko uciąć wszelkie wątpliwości.
(25-09-2016, 14:50)Mateusz napisał(a):(25-09-2016, 15:41)Glaeken napisał(a): Nie uważam, żeby prezentacje wydań były jakoś specjalnie schowane, widać je tak jak wszystkie inne wpisy w sekcji najnowsze, a później wystarczą dwa przesunięcia myszką, żeby dotrzeć do sekcji Artykuły.Poniżej przykład:
klikalność wynik ow wyszukiwania google
Może nie do końca przykład idealny ale TYLKO dwa przesunięcia myszką to AŻ dwa przesunięcia myszką Ja wolę prace forumowiczów-pasjonatów na samej górze, wyeksponowane, wyreklamowane, odpicowane i z napisem TYLKO U NAS aniżeli teksty/obrazki/info które znajdę na innych stronach. Uważam za ogromną strate dla strony nieeksponowanie własnych prac. No ale to tylko moja opinia, może wasza strategia zakłada zupełnie co innego (taki drugi filmweb tyle, że o wydaniach a nie filmach sensu stricte) to nie ma o czym mówić.
Pozwolę sobie zauważyć, że jest to mocno nietrafiony przykład. Ludzie w wynikach google szukają jednej, konkretnej strony i oczywiste jest, że interesuje ich tylko kilka pierwszych pozycji. Na portalu działa to zupełnie inaczej, bo nie dublujemy tutaj treści i każdy wpis jest unikalny.
(25-09-2016, 14:50)Mateusz napisał(a):(25-09-2016, 15:41)Glaeken napisał(a): Logo na zdjęciach pojawi się może za jakiś czas, zresztą sam meaner to proponował, więc teksty o torcie raczej nietrafione.No i git. Nie wiem jak tam jest za kulisami ale ludzie często zakłądają stronę wspólnie i jeszcze każdy z nich próbuje na X sposóbów wyeksponowac swój jakiś tam mini blog. Czasami to prowdzi do konfliktów albo content strony wygląda jak potwór frankensteina sklejowny z garsci innych blogów. Wole zeby filmożercy tego uniknęły bo pomysł na strone jest zbyt fajny
Osoby, które dodają lub będą dodawać prezentacje, mają swoje blogi i właśnie dlatego zwróciłem się do nich z propozycją, aby czasami dzieliły się też ciekawymi wydaniami z naszymi czytelnikami. Eksponowanie ich stron we wpisach wyszło z mojej strony i nie uważam tego za jakąś wadę.
Zapraszamy do polubienia naszego profilu na Facebooku.
Prezentacje wydań Blu-ray, DVD oraz polskich komiksów DC i Marvela.
The Lioness has rejoined her cub and all is right in the jungle.
Prezentacje wydań Blu-ray, DVD oraz polskich komiksów DC i Marvela.
The Lioness has rejoined her cub and all is right in the jungle.