Co mi tam wpadło przez ostatnie tygodnie
Układ zamknięty - bd, film na raz. Historia jest dosyć ciekawa o tym jak potrafi zadziałać aparat państwowy. Gajos wciąż w dobrej formie, jest w promocji można polecić do zakupu by zapoznać się w jaki sposób można zniszczyć ludzi. 6/10
Wrong turn 1-6 - na bd, przebrnąłem przez całość. Jedne lepsze, drugie gorsze. Dobre jest, to , że mam opowiedziane różne historie kompletnie nie podobne do siebie i nie robione na tzw jedno kopyto. Całość starano się naprawdę urozmaicić i to z nie najgorszym skutkiem jak na kino klasy B. Dla mnie 5.5-6/10
The green mile - powrót po latach zaowocował tym, że wkręciłem się w historyjkę ponownie. Trwa ponad trzy godziny więc warto się nastawić na ten klimat filmu, który może nie każdemu pasować. Różne opinie krążą, że tutaj są prosto nakreślone postacie i wiadomo , kto zły , a kto dobry. Skoro tak, to dlaczego postać grana przez Hanksa nie próbowała przywrócić chęci do życia , dlaczego Coffey tak łagodny zamordował na końcu dwie osoby? 7.5/10
Kler - to "sympatyczna" historia o naszych księżach. Na szczęście nie ma tutaj, jakiejś skrajnej przesadności i scen przez cały film, które można oglądać ciągle z niesmakiem i zażenowaniem. Drastycznych scen jest kilka i nie chodzi o sceny łóżkowe, więc widz o słabych nerwach może je różnie odebrać Reżyser przez cały film dobrze buduje napięcie. Gra aktorska na poziomie, mamy tu naszą plejadę gwiazd, stare wygi znane z wielu filmów. Smarzowski odwalił kawał dobrej roboty, jak pisałem dać mu budżet na dobry film/serial o naszych przodkach, bo tego mi na rynku brakuje. Do filmu wrócę, wyłowić to co przegapiłem za pierwszym razem. 8/10
Upgrade - mało wychodzi s-f, więc film przywitałem ciepło. Jak się okazało jest to kawał dobrego kina z ciekawym scenariuszem. Mniejszy budżet dosyć często daje efekt lepszego scenariusza i tak tutaj mamy w tym wypadku. Główny bohater , którego pomyliłem z Tom Hardym również wypadł dobrze. Film śmiało polecam 7.5/10
Kobiety mafii - bd, mogło być dobrze, niestety jest tu cała masa głupich i zbędnych scen, które psują odbiór filmu. Jak pomyślę , że to film reżysera od Pitbull to się zastanawiam co za potwora tutaj sknocił. Wszystko prawie leży i kwiczy. Pomimo bohaterów z jego poprzednich filmów, tutaj nic nie wypadło dobrze. Średnio , lub wcale nie polecam 3.5-4/10
Oszukana - bd, wkręciłem się od początku. Eastwood jak zwykle mimo wieku w formie. Żeby tak inni mieli jak on, to rzadko bym się rozczarowywał. Film wywołuje wiele emocji jak smutek, bezsilność, bo z tym musi walczyć w systemie jakim żyje główna bohaterka. Historia wręcz nieprawdopodobna, ale podobno taka się zdarzyła w cywilizowanym świecie. 8/10
Any given sunday - oglądany ostatni raz na dvd nie zestarzał się dla mnie ani trochę. Historia wciąga od początku, w filmie mamy całą plejadę gwiazd z czasów gdy ich gra aktorska stała na wysokim poziomie i czekało się na kolejne filmy z nimi. Niby sport, który mało kogo interesuje poza Usa, ale ogląda się wybornie. 8/10
Lost in translation - Scarlet sprzed super hero i Murray gdy był w formie. Pomimo, że podobny gatunek za bardzo nie lubię. Tutaj mamy dość wciągającą historię, może to za sprawą Japonii. W kraju gdzie ponoć człowiek może się poczuć naprawdę samotny pomimo mln ludzi wokoło. 7/10
Jak zostać królem - jak z pozoru prostej historii zrobić świetne kino. Film wkręcił mnie od początku do końca. Banalna historia , okazała się złożona, udanie stworzona relacja przyjaźni pomiędzy bohaterami, d dystansu poprzez nieufność, złość, akceptację. Gra aktorska na wysokim poziomie. Świetne kino i udany zakup za całe 25 złocisza. 9/10
The lost city of Z - spodziewałem się lekkiego filmu przygodowego. Dostałem jednak surowy klimat, bardziej survivalowe kino, aniżeli film przygodowy akcji. Pomimo tego film mi się podobał, dżungla pokazana w sposób taki, że wyglądała jak pustynia tyle, że zielona, żadnych fajerwerków. Akcja się posuwa bardzo powoli, jest długi, więc należy się odpowiednio nastawić na tego rodzaj kina, by nie przewijać w poszukiwaniu akcji i strzelania Polecam , pomimo oszczędnej i surowej formy, to film o Percym Fawcett poszukiwaczu zaginione cywilizacji w Brazylii potrafi zainteresować opowiedzianą historią. Podobno ekipa wybrała się faktycznie do dżungli , by kręcić ten film. 7.5/10
Annabelle 2 - słaby, straszyć może małe dziewczynki. Dużo gorszy od poprzedniczki, odstający poziomem od Obecności. Nie polecam jako horror to nie wypał. 3.5/10
The nun - horror , który podchodzi pod fantasy, straszyć próbuje oklepanymi schematami. Mimo wszystko dający się obejrzeć, no i niezłe efekty dźwiękowe. 5.5/10
Układ zamknięty - bd, film na raz. Historia jest dosyć ciekawa o tym jak potrafi zadziałać aparat państwowy. Gajos wciąż w dobrej formie, jest w promocji można polecić do zakupu by zapoznać się w jaki sposób można zniszczyć ludzi. 6/10
Wrong turn 1-6 - na bd, przebrnąłem przez całość. Jedne lepsze, drugie gorsze. Dobre jest, to , że mam opowiedziane różne historie kompletnie nie podobne do siebie i nie robione na tzw jedno kopyto. Całość starano się naprawdę urozmaicić i to z nie najgorszym skutkiem jak na kino klasy B. Dla mnie 5.5-6/10
The green mile - powrót po latach zaowocował tym, że wkręciłem się w historyjkę ponownie. Trwa ponad trzy godziny więc warto się nastawić na ten klimat filmu, który może nie każdemu pasować. Różne opinie krążą, że tutaj są prosto nakreślone postacie i wiadomo , kto zły , a kto dobry. Skoro tak, to dlaczego postać grana przez Hanksa nie próbowała przywrócić chęci do życia , dlaczego Coffey tak łagodny zamordował na końcu dwie osoby? 7.5/10
Kler - to "sympatyczna" historia o naszych księżach. Na szczęście nie ma tutaj, jakiejś skrajnej przesadności i scen przez cały film, które można oglądać ciągle z niesmakiem i zażenowaniem. Drastycznych scen jest kilka i nie chodzi o sceny łóżkowe, więc widz o słabych nerwach może je różnie odebrać Reżyser przez cały film dobrze buduje napięcie. Gra aktorska na poziomie, mamy tu naszą plejadę gwiazd, stare wygi znane z wielu filmów. Smarzowski odwalił kawał dobrej roboty, jak pisałem dać mu budżet na dobry film/serial o naszych przodkach, bo tego mi na rynku brakuje. Do filmu wrócę, wyłowić to co przegapiłem za pierwszym razem. 8/10
Upgrade - mało wychodzi s-f, więc film przywitałem ciepło. Jak się okazało jest to kawał dobrego kina z ciekawym scenariuszem. Mniejszy budżet dosyć często daje efekt lepszego scenariusza i tak tutaj mamy w tym wypadku. Główny bohater , którego pomyliłem z Tom Hardym również wypadł dobrze. Film śmiało polecam 7.5/10
Kobiety mafii - bd, mogło być dobrze, niestety jest tu cała masa głupich i zbędnych scen, które psują odbiór filmu. Jak pomyślę , że to film reżysera od Pitbull to się zastanawiam co za potwora tutaj sknocił. Wszystko prawie leży i kwiczy. Pomimo bohaterów z jego poprzednich filmów, tutaj nic nie wypadło dobrze. Średnio , lub wcale nie polecam 3.5-4/10
Oszukana - bd, wkręciłem się od początku. Eastwood jak zwykle mimo wieku w formie. Żeby tak inni mieli jak on, to rzadko bym się rozczarowywał. Film wywołuje wiele emocji jak smutek, bezsilność, bo z tym musi walczyć w systemie jakim żyje główna bohaterka. Historia wręcz nieprawdopodobna, ale podobno taka się zdarzyła w cywilizowanym świecie. 8/10
Any given sunday - oglądany ostatni raz na dvd nie zestarzał się dla mnie ani trochę. Historia wciąga od początku, w filmie mamy całą plejadę gwiazd z czasów gdy ich gra aktorska stała na wysokim poziomie i czekało się na kolejne filmy z nimi. Niby sport, który mało kogo interesuje poza Usa, ale ogląda się wybornie. 8/10
Lost in translation - Scarlet sprzed super hero i Murray gdy był w formie. Pomimo, że podobny gatunek za bardzo nie lubię. Tutaj mamy dość wciągającą historię, może to za sprawą Japonii. W kraju gdzie ponoć człowiek może się poczuć naprawdę samotny pomimo mln ludzi wokoło. 7/10
Jak zostać królem - jak z pozoru prostej historii zrobić świetne kino. Film wkręcił mnie od początku do końca. Banalna historia , okazała się złożona, udanie stworzona relacja przyjaźni pomiędzy bohaterami, d dystansu poprzez nieufność, złość, akceptację. Gra aktorska na wysokim poziomie. Świetne kino i udany zakup za całe 25 złocisza. 9/10
The lost city of Z - spodziewałem się lekkiego filmu przygodowego. Dostałem jednak surowy klimat, bardziej survivalowe kino, aniżeli film przygodowy akcji. Pomimo tego film mi się podobał, dżungla pokazana w sposób taki, że wyglądała jak pustynia tyle, że zielona, żadnych fajerwerków. Akcja się posuwa bardzo powoli, jest długi, więc należy się odpowiednio nastawić na tego rodzaj kina, by nie przewijać w poszukiwaniu akcji i strzelania Polecam , pomimo oszczędnej i surowej formy, to film o Percym Fawcett poszukiwaczu zaginione cywilizacji w Brazylii potrafi zainteresować opowiedzianą historią. Podobno ekipa wybrała się faktycznie do dżungli , by kręcić ten film. 7.5/10
Annabelle 2 - słaby, straszyć może małe dziewczynki. Dużo gorszy od poprzedniczki, odstający poziomem od Obecności. Nie polecam jako horror to nie wypał. 3.5/10
The nun - horror , który podchodzi pod fantasy, straszyć próbuje oklepanymi schematami. Mimo wszystko dający się obejrzeć, no i niezłe efekty dźwiękowe. 5.5/10