Logo
  • FORUM
  • FILMOSKOP
  • ZGŁOŚ OKAZJĘ
  • POMOC »
    • KOSZTY WYSYŁKI
    • BLU-RAY Z POLSKĄ WERSJĄ
    • PORÓWNYWARKA
    • OFERTY DNIA
  • FILMOŻERCY »
    • O STRONIE
    • WSPÓŁPRACA
    • KONTAKT

  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • FAQ
Posiadasz już konto?  Zaloguj się  lub    Stwórz konto
Logowanie na Filmozercy.com | Forum
Filmozercy.com | Forum › Blu-ray i DVD › Zakupy
1 2 3 Dalej »

REKLAMACJE!

Strony (21): « Wstecz 1 2 3 4 5 ... 21 Dalej »
 
Opcje tematu
REKLAMACJE!
Offline Haqu
Stały bywalec
Liczba postów: 372
Reputacja: 9
 
#21
05-01-2015, 21:03 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-01-2015, 21:03 przez Haqu.)
(05-01-2015, 19:34)Mefisto napisał(a):  Czyli w tym drugim przypadku nie dość, że nie sprawdziłeś informacji o kodowaniu zestawu, to jeszcze wisiało Ci to koło nosa, bo i tak masz odtwarzacz na region A. Problemów niektórych nie zrozumiem chyba nigdy. xD

Nie nie nie. Wydanie wziąłem w pre-orderze bo była to nowa edycja 2014. Nie było nigdzie informacji o kodowaniu. Strona amazonu oraz samo opakowanie wyraźnie podaje Region Free (mogę podrzucić zdjęcie z zestawu). Kiedy zaproponowano mi zachowanie oryginalnego zestawu i zwrot 50% kosztów to za zwrócone pieniądze postanowiłem zakupić odtwarzacz Region A. Źle się wyraziłem po prostu, bo widzę, że napisałem "W domu posiadam odtwarzacz Region A". Taki skrót myślowy Big Grin Zaraz pewnie pojawi się problem "Kupowałeś odtwarzacz Region A tylko dla jednego serialu!?" - dlatego uprzedzę wszystkich i napiszę nie, bo jeszcze niejedno wydanie z USA na mnie czeka Smile
Nie trzeba rozumieć problemów wszystkich Wink
Nawet gdybym był wcześniej w posiadaniu takiego odtwarzacza to i tak bym zgłosił problem do amazonu, bo w końcu jest to niezgodność towaru z opisem. Chociażby po to, żeby poprawili opis, czego do tej pory nie zrobili.
Cytat:Ja nie wnikam już jakie kto ma problemy, ale warto ostrzec, że takie częste zgłaszanie uszkodzeń/ błędów na Amazonie może się skończyć blokadą konta. Nie kieruje tej uwagi personalnie tak tylko przypominam.
Słyszałem o tym, jednak miałem kilka zamówień z amazona a zwróciłem jak dotąd jedno, więc raczej mi to jeszcze nie grozi Smile


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Online Filmozercy.com
To jest reklama
Liczba postów: Spora
Reputacja: Najwyższa
Ta reklama nie jest widoczna dla zalogowanych użytkowników.


Reklama
Offline Mefisto
Pete Jones
Liczba postów: 5,310
Reputacja: 150
     
#22
06-01-2015, 02:04
(05-01-2015, 21:03)Haqu napisał(a):  Nie było nigdzie informacji o kodowaniu. Strona amazonu oraz samo opakowanie wyraźnie podaje Region Free (mogę podrzucić zdjęcie z zestawu).

Strona amazonu zawsze podaje region A dla wydań z USA - nie wiem, jak można się tym w ogóle sugerować (a i na okładkach często widnieje takie info z samej zasady, nie z faktu). W pierwszej lepszej recce miałbyś prawdziwe informacje o regionie. A edycja nie była nowa - po prostu serial dobiegł końca i wsadzono wszystkie sezony w opakowanie zbiorcze (także co najwyżej ten ostatni był "nowy"). Biorąc pod uwagę, że wszystkie poprzednie wydania wszystkich poprzednich sezonów w USA miały blokadę, to cudów się spodziewać nie należało Smile

Cytat:Ja nie wnikam już jakie kto ma problemy, ale warto ostrzec, że takie częste zgłaszanie uszkodzeń/ błędów na Amazonie może się skończyć blokadą konta.

Za dużo kasy u nich zostawiam, żeby mi nagle konto zablokowali Smile Inna sprawa, że na ilość zamówień wszelkie reklamacje stanowią w sumie niewielki procent, nawet jeśli miałem ich trochę swego czasu, a ostatnią parę dni temu. Myślę, że kluczem jest tu przede wszystkim uprzejmość, czyli po pierwsze nie naskakiwać na nich, jak na bure suki, a po drugie wyrażać głęboki żal wszelkimi uszkodzeniami/wpadkami. No i nie być natrętnym Smile


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline Haqu
Stały bywalec
Liczba postów: 372
Reputacja: 9
 
#23
06-01-2015, 09:55
(06-01-2015, 02:04)Mefisto napisał(a):  Strona amazonu zawsze podaje region A dla wydań z USA - nie wiem, jak można się tym w ogóle sugerować (a i na okładkach często widnieje takie info z samej zasady, nie z faktu). W pierwszej lepszej recce miałbyś prawdziwe informacje o regionie. A edycja nie była nowa - po prostu serial dobiegł końca i wsadzono wszystkie sezony w opakowanie zbiorcze (także co najwyżej ten ostatni był "nowy"). Biorąc pod uwagę, że wszystkie poprzednie wydania wszystkich poprzednich sezonów w USA miały blokadę, to cudów się spodziewać nie należało Smile
No właśnie, widzisz. Było wydanie 2013, które na stronie amazonu miało notkę region A, które później zostało wyprzedane. Po jakimś roku wypuszczono to samo, z napisem "2014 edition", zawartość różniła się jednym przedmiotem, cała reszta była taka sama, ale zaciekawiło mnie, że jest on reklamowany jako Region Free na stronie amazonu. Jeszcze jak głupi napisałem do nich z zapytaniem, czy napewno set jest pozbawiony blokady i zapewnili mnie, ze tak (chociaz pewnie nie sprawdzili nawet - ale nie winie ich bo pewnie nie mieli jak). Zamówiłem w pre-orderze, recenzji nie było, blu-ray.com wszędzie miał untested. W tematach o tej edycji wypowiadali sie ludzie, ktorzy tez mieli nadzieje na to, ze nie ma blokady. Głupi ja myślałem, że skoro teraz reklamują to jako Region Free to wsadzili tam inne płyty Big Grin. Teraz wiem po prostu, żeby bardziej uważać
No nic, chęć posiadania wygrała ze zdrowym myśleniem po prostu Smile End of story
Co do reklamacji to ja na nikogo nie naskakuję ani się nie spinam, bo przecież czym Ci ludzie z help center zawinili, żeby teraz zbierać lanie. Grzecznie napisałem o problemie, zaproponowano mi rozwiązanie, podziękowałem i tyle.


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline mkocisze
Użytkownik
Liczba postów: 81
Reputacja: 3
 
#24
07-01-2015, 14:32 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-01-2015, 14:46 przez mkocisze.)
Dzisiaj otrzymałem zakupiony w saturn.pl film Hobbit: Niezwykła podróż 3D. Edycja rozszerzona (5 Blu-ray) i niestety ale plastikowe pudełko jest delikatnie wykruszone przy narożniku. Opakowanie zbiorcze, kartonowe (hologram, porządny gruby karton-nawet fajne), okładka i płyty bez najmniejszych usterek. Plastikowe pudełko wewnątrz jest też bez usterek - zaczepy też całe. Moim zdaniem pudełko to jest przekombinowane (pod względem składania)  oraz wykonane z raczej słabych materiałów (spasowanie elementów też pozostawia sporo do życzenia).  Dodam że przesyłka była opakowana w grubą folię bąbelkową - opakowanie było nienaruszone. Czy warto podejmować próbę reklamowania opakowania w saturn.pl.




Załączone pliki Miniatury
   
Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline TomaszG
Stały bywalec
Liczba postów: 398
Reputacja: 16
 
#25
07-01-2015, 14:45
Pewnie, że warto reklamować. Tym bardziej, że możesz to zrobić w każdym markecie Saturn.
Warto tam się przedtem zapytać czy u nich nie da się tego wymienić na egzemplarz bez wad.


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline mkocisze
Użytkownik
Liczba postów: 81
Reputacja: 3
 
#26
08-01-2015, 14:35
Podzielę się odpowiedzią z SATURN:

"Szanowny Panie,

dziękuję za kontakt z Działem Obsługi Klienta sieci Saturn Polska, w sprawie zwrotu produktu.

W nawiązaniu do Pana wiadomości, chciałbym uprzejmie poinformować, że w przypadku dokonania zakupu internetowego ma Pan możliwość odstąpienia od umowy sprzedaży w ciągu 30 dni od chwili otrzymania produktu. W tym przypadku musi odesłać Pan do marketu sprzedajacego produkt wraz z dowodem zakupu i wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy sprzedaży. Produkt może Pan także dostarczyć do wybranego marketu wraz z kompletem dokumentów. Jednak przy wyborze tej opcji istnieje jedynie możliwość zwrotu produktu i otrzymania zwrotu kosztów.

Wymiana produktu na inny egzemplarz może nastąpić w innym markecie niż market realizujący wysyłkę jednak jest to indywidualna decyzja kierownika odpowiedniego Działu w markecie. W przypadku uszkodzonego opakowania lub zdjętej folii ochronnej market moze nie przyjąć produktu na wymianę.

W razie dodatkowych pytań proszę o kontakt z naszą infolinia pod numerem telefonu 799 37 37 37. Pozwoli nam to szybciej pomóc w rozwiązaniu wszelkich problemów. W przypadku kontaktu mailowego czas oczekiwania może być wydłużony.

Z poważaniem"

Z dodatkowej rozmowy telefonicznej wynika że mogę zwrócić ale wymienić to już nie bardzo.


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline TomaszG
Stały bywalec
Liczba postów: 398
Reputacja: 16
 
#27
09-01-2015, 09:27
Z doświadczenia - zasięganie informacji i załatwianie spraw przez stronę internetową jest najgorszą możliwą opcją.
Dużo lepiej kontaktować się bezpośrednio ze sklepem, można dużo więcej załatwić.


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline mkocisze
Użytkownik
Liczba postów: 81
Reputacja: 3
 
#28
10-01-2015, 22:59
Kontaktowałem się bezpośrednio ze sklepem w którym zakupiłem ale:
- sklep znajduje się w Katowicach....
- I etap reklamacji to sporządzenie protokołu uszkodzenia z dostawcą paczki...
- wymiany nie przewidują (nie mają filmu na stanie) i pozostaje mi tylko zwrot....jak pisałem pudełko jest delikatnie uszkodzone i dam sobie spokój.
PS. Na jakość pudełka pożaliłem się dystrybutorowi ale ale mają to głęboko w .....poważaniu....pewnie podobnie będzie z naszą petycją dot. niewydanych w Polsce tytułów


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline Montana
Stały bywalec
Liczba postów: 615
Reputacja: 10
 
#29
20-04-2015, 15:53 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-04-2015, 15:58 przez Montana.)
Dostałem telefon ze paczka z amazona (US) czeka na mnie w domu wiec byłem cały happy. Wróciłem z pracy do domu otwieram pudełko a tam steel kill billa z przetarciem (nie zdejmowałem folii wiec moze jest jeszcze gorzej...) a co najgorsze wydanie wanted bez ten plastikowej nakładki z nabojem #$#¥$! A na tym mi najbardziej zależało bo bez tego to shit... Steel kick assa miał pod folia jakby piasek i przez to mam pełno małych kropek na steela no ja pie.... I teraz pytanie do was bo zawsze pomożecie Tongue Co robic? Mogą mi wysłać nowe egzemplarze w tym czasie jak ja im to odeśle o ile w ogóle moge to zrobić?
[Obrazek: 43039187005ddac3806ab28d75a1cacb.jpg]
[Obrazek: c1da671d93d49d4692da9d341f2a4b54.jpg]
[Obrazek: 477983867ebc95d76db84508b72fda7f.jpg]


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


LG OLED65C6
OPPO UDP-203
Marantz SR7013
Klipsch RP 8000 F + Klipsch RP-504C + Klipsch RP-600M + Klipsch RP-500SA + Canton GLE 416 Pro
SVS-2000 PRO
PS4 PRO + XBOX ONE X
Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline Mateusz
Black Mamba
Liczba postów: 4,009
Reputacja: 127
     
#30
20-04-2015, 16:17
Opisz na czacie albo w e-mailu jak wygląda sytuacja, to wyślą jeszcze raz. Te uszkodzone będziesz mógł najpewniej zatrzymać.


Zapraszamy do polubienia naszego profilu na Facebooku.
Prezentacje wydań Blu-ray, DVD oraz polskich komiksów DC i Marvela.
The Lioness has rejoined her cub and all is right in the jungle.
Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Strony (21): « Wstecz 1 2 3 4 5 ... 21 Dalej »
 




Użytkownicy przeglądający ten wątek:   1 gości

  •  Wróć do góry
  •  Kontakt
  •   Tanie filmy, okazje, przeceny, społeczność filmowa - Filmozercy.com | Forum
  •  Wersja bez grafiki
© Rush Crafted with ❤ by iAndrew
Polskie tłumaczenie © 2007-2025 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2025 MyBB Group.
Tryb normalny
Tryb drzewa
Pokaż wersję do druku
Subskrybuj ten wątek
Dodaj ankietę do wątku
Wyślij ten wątek znajomemu