Logo
  • FORUM
  • FILMOSKOP
  • ZGŁOŚ OKAZJĘ
  • POMOC »
    • KOSZTY WYSYŁKI
    • BLU-RAY Z POLSKĄ WERSJĄ
    • PORÓWNYWARKA
    • OFERTY DNIA
  • FILMOŻERCY »
    • O STRONIE
    • WSPÓŁPRACA
    • KONTAKT

  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • FAQ
Posiadasz już konto?  Zaloguj się  lub    Stwórz konto
Logowanie na Filmozercy.com | Forum
Filmozercy.com | Forum › Blu-ray i DVD › Zakupy
1 2 3 Dalej »

REKLAMACJE!

Strony (21): « Wstecz 1 2 3 4 5 6 ... 21 Dalej »
 
Opcje tematu
REKLAMACJE!
Offline Haqu
Stały bywalec
Liczba postów: 372
Reputacja: 9
 
#31
20-04-2015, 18:57
Wejdz na live chat i zalatwisz sprawe w 5 minut a nie zglaszasz to tu na forum gdzie nic nie zrobimy przeciez Big Grin
Wszystko bylo sprzedawane przez amazon?


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Online Filmozercy.com
To jest reklama
Liczba postów: Spora
Reputacja: Najwyższa
Ta reklama nie jest widoczna dla zalogowanych użytkowników.


Reklama
Offline Montana
Stały bywalec
Liczba postów: 615
Reputacja: 10
 
#32
20-04-2015, 19:17 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-04-2015, 19:17 przez Montana.)
Nie widziałem tego live chata i napisałem maila ale nie wiem czy dobrze Tongue a co do sprzedawcy to kupiłem od southwest media (wanted) - chyba... wiec moze byc cieżko? Tzn jak zamawiałem to nie ogarniałem że pod amazonem sa inni sprzedawcy Smile troche steeli zamówiłem z francuskiego amazona i wszystko było ok wiec tu nawet nie zwracałem na nic uwagi tylko dodawałem do koszyka co chciałem Smile zobaczymy co odpiszą.

http://www.amazon.com/gp/product/B001GKJ2ES/ref=oh_aui_detailpage_o00_s00?ie=UTF8&psc=1
http://www.amazon.com/gp/aag/main?ie=UTF8&asin=&isAmazonFulfilled=1&isCBA=&marketplaceID=ATVPDKIKX0DER&orderID=114-7589512-0087429&seller=AIRZ6WQ6RO4BW
Ja tu nie widzę żeby sprzedawali ten film bez tego plastiku. I nawet ten sprzedawca ma wysoką ocene.

btw sory za te wielkie zdjęcia ale dodawalem je przez tapatalk a tam chyba nie da się pomniejszać nie?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


LG OLED65C6
OPPO UDP-203
Marantz SR7013
Klipsch RP 8000 F + Klipsch RP-504C + Klipsch RP-600M + Klipsch RP-500SA + Canton GLE 416 Pro
SVS-2000 PRO
PS4 PRO + XBOX ONE X
Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline Montana
Stały bywalec
Liczba postów: 615
Reputacja: 10
 
#33
20-04-2015, 21:04 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-04-2015, 21:20 przez Montana.)
(20-04-2015, 19:17)Amazon.com napisał(a):  Hello,

I'm so sorry about the problem you had with your order.This usually doesn't happen. As a customer service representative, I'm willing to help you in this issue.

Don't worry; although to make things right for you, I've forwarded your comments to our appropriate department. Rest assured, they have seen your message and this won't happen in your future orders.

When something like this happens, I'd normally send out a replacement order. I've checked your order and see it was placed with SOUTHWEST MEDIA, a seller on our website. As much as I'd want to provide you a prompt replacement, we unfortunately can't replace items sold by sellers that are Fulfilled by Amazon, as per policy, due to fluctuations in the seller's inventory.

As a valued customer and as much as I want to help you, I've requested a full refund of $13.80. This refund will appear in the next 2-3 business days as a credit on the original payment method used for the order. Once processed, you'll also be able to see the refund here:

https://www.amazon.com/g....

To avoid any inconvenience, as we don't like to waste your precious time, there's no need to return the item you received. You're welcome to keep, donate or dispose of it--whichever is most appropriate and convenient for you.

To compensate for any inconvenience, as an exception, If you still want the item, please place a new order directly from Amazon or fulfilled by Amazon with One-Day Shipping and write back to us with the order number so that we’ll either waive off or refund the total shipping cost and we'll also honor for the same price.

Please note that the item must be shipped and sold by Amazon.com or Fulfilled by Amazon.

Please visit the following link to provide the information we requested:

http://www.amazon.com/rsv....

I can understand that your experience with this order was not truly representative of the quality of service we offer. I can assure you, we will do everything we can to help make your next visit to our website more rewarding.

I hope you'll give us one more chance to prove our standard and service to win your heart.

Best regards,
Sangavi R.

No to powiem wam że amazon wie jak odpisywać na takie rzeczy Smile Teraz tak czy dobrze zrozumiałem. Moge zachować te filmy a oni mi zwrócą 13$? Ale nie rozumiem o co im chodzi z nowym zamówieniem? Mam znaleść ten sam przedmiot od amazona a oni sprzedadzą mi go za tą samą cene czy jak tzn że nic nie bedę musiał płacić? I to zamiast tych 13$? Mi nie zależy na zwrocie pieniędzy tylko na tym przedmiocie który zamówiłem (wanted).

Chciałem sprawdzić po ile ma amazon to wydanie i wychodzi ze za 25$... Ale dodałem do tego koszyka... Patrzę a tu niespodzianka Big Grin
[Obrazek: 90336393376b76cfdcd96281ff25f1ed.jpg]

Ogólnie to nie ogarniam co oni chcą bym zrobił Smile


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline Marioo
Grammar Nazi
Liczba postów: 848
Reputacja: 60
 
#34
20-04-2015, 21:34
Ja odniosę się do screena, bo nie widzę tam żadnej niespodzianki, a cena to $24.78, zgodnie z tym, co jest napisane. Być może chodzi o to, co jest poniżej, ale to -30$ będzie tylko wtedy, jeśli byś nabył tą kartę, którą amazon proponuje i to nie ma raczej nic wspólnego z Twoim mailem ani całą tą sprawą.


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline Montana
Stały bywalec
Liczba postów: 615
Reputacja: 10
 
#35
20-04-2015, 21:44 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-04-2015, 21:44 przez Montana.)
(20-04-2015, 21:34)Marioo napisał(a):  Ja odniosę się do screena, bo nie widzę tam żadnej niespodzianki, a cena to $24.78, zgodnie z tym, co jest napisane. Być może chodzi o to, co jest poniżej, ale to -30$ będzie tylko wtedy, jeśli byś nabył tą kartę, którą amazon proponuje i to nie ma raczej nic wspólnego z Twoim mailem ani całą tą sprawą.

Myslałem że dali mi tą kartę ale wiem napisane jest że mogę ją dostać a nie że mam... Wcześniej takiego nie widziałem albo nie zwracałem na to uwagi bo większość zamawiam przez aplikację... Ale po tym mailu myślalem że może w zamian dali mi tą karte bo wlaśnie w ten sposób bym miał tą edycje filmu od nich za darmo. Nie wiem może ktoś inny ma doświadczenie z amazonem i powie mi co w tej sytuacji zrobić Smile


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline Haqu
Stały bywalec
Liczba postów: 372
Reputacja: 9
 
#36
21-04-2015, 06:56
Dostaniesz zwrot pieniędzy w wysokości $13.80, który pojawi się na karcie, której użyłeś do zamówienia. Ponadto:
Cytat:If you still want the item, please place a new order directly from Amazon or fulfilled by Amazon with One-Day Shipping and write back to us with the order number so that we’ll either waive off or refund the total shipping cost and we'll also honor for the same price.
Jeżeli nadal chcesz kupić ten przedmiot, złóż nowe zamówienie, upewnij się, że kupujesz bezpośrednio od amazonu albo od sklepu, którego towerem dysponuje amazon (napis Fullfilled by Amazon), wybierając najszybszą opcję wysyłki, napisz do nich numer Twojego zamówienia a oni albo zniosą koszty wysyłki dla tego konkretnego zamówienia, bądź jak już za nie zapłaciłeś to zwrócą koszt wysyłki. Dopasują jednocześnie swoją cenę do ceny, po której kupiłeś wcześniej.

I dlatego uważam, że live chat byłby lepszy, ponieważ automatycznie by Ci złożyli zamówienie z darmową wysyłką i o odpowiedniej wartości Big Grin


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline Montana
Stały bywalec
Liczba postów: 615
Reputacja: 10
 
#37
21-04-2015, 07:16
Dzieki za odp. Właśnie na taka liczyłem Smile Czyli jak u nich jest ostatnia sztuka za 25$ to obniża mi cenę do tych 10$ bo tyle zapłaciłem wcześniej?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


LG OLED65C6
OPPO UDP-203
Marantz SR7013
Klipsch RP 8000 F + Klipsch RP-504C + Klipsch RP-600M + Klipsch RP-500SA + Canton GLE 416 Pro
SVS-2000 PRO
PS4 PRO + XBOX ONE X
Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline Haqu
Stały bywalec
Liczba postów: 372
Reputacja: 9
 
#38
21-04-2015, 08:22
No przynajmniej ja tak zrozumiałem tego maila.
I nie musisz odsyłać wcześniej zamówionych rzeczy.


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline Montana
Stały bywalec
Liczba postów: 615
Reputacja: 10
 
#39
22-04-2015, 15:17
(21-04-2015, 07:16)Amazon.com napisał(a):  Thanks for writing back. I understand your concern that you still want the item.

We can't waive or refund the shipping cost and honor the same price until you place a new order for the items. I hope you'll understand our limitations and restrictions in this regard.

Please place a new order for the items via One-Day shipping with Amazon retailer or order fulfilled by Amazon and write back to us with the order number using the link below. We'll either waive or refund the shipping cost and honor the same price. (Note: Make sure the items are sold and fulfilled by Amazon.com)

Dodałem zamowienie do koszyka ale teraz nie wiem jaką wysyłkę wybrać. Chodzi im żebym wybrał tą najszybszą? "AmazonGlobal Priority Shipping"? Bo nie wiem co mają na myśli pisząc : "One-Day shipping" czy to chodzi o dostępność? Że w ciągu jednego dnia są w stanie to wysłać? Czy ktoś kiedyś miał podobną sytuację? Bo jeżeli zwrócą mi za każdą wysyłkę to wybiore najszybszą bo mi się nie chce czekać kolejne 3 tygodnie Smile

To jest link zamawianego produktu który wcześniej dostałem od zewnętrznego sprzedawcy bez plastikowej obudowy i z tego co oni napisali i pomocy Haqu wyszło że obniżą mi cene do tej którą zapłaciłem za pierwszym razem czyli ok 10$? Ale czy ktoś może mi powiedzieć czy produkt z linku spełnia te warunki o których piszą? "Please place a new order for the items via One-Day shipping with Amazon retailer or order fulfilled by Amazon" Produkt jest od Amazonu czyli ten warunek spełnia ale nie jest napisane nic o "One-Day shipping"

http://www.amazon.com/Wanted-Limited-Edition-Collectors-Gift/dp/B001GKJ2ES/ref=lh_ni_t_dup?ie=UTF8&psc=1&smid=ATVPDKIKX0DER


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline Haqu
Stały bywalec
Liczba postów: 372
Reputacja: 9
 
#40
22-04-2015, 15:56
Cytat:Ships from and sold by Amazon.com. Gift-wrap available.
Spełnia Wink Jest sprzedawany i wysyłany bezpośrednio przez amazon.

Jeżeli chodzi o One-Day shipping to chodzi o opcję wysyłki, ale dotyczy ona Stanów Zjednoczonych, ponieważ pan z pomocy technicznej pewnie nie sprawdził, że jesteś z polski. Tutaj zaczynają się schody, bo raz przy reklamacji na amazonie dostałem towar wysłany AmazonGlobal Priority Shipping. Natomiast innym razem przy kontakcie z supportem niezbyt ogarniająca temat kobitka powiedziała do mnie, że przy międzynarodowych wysyłkach nie zwracają kosztów wysyłki. Zależy na kogo trafiłeś. Najlepiej by było, gdybyś dopytał jaką za jaką opcję wysyłki są w stanie zwrócić Ci pieniądze, podkreśl jakie masz opcje do wyboru i gdzie mieszkasz. Teoretycznie mógłbyś wybrać global priority shipping, jednak pozostaje jakieśtam ryzyko, że nie będą chcieli zwrócić za to


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Strony (21): « Wstecz 1 2 3 4 5 6 ... 21 Dalej »
 




Użytkownicy przeglądający ten wątek:   1 gości

  •  Wróć do góry
  •  Kontakt
  •   Tanie filmy, okazje, przeceny, społeczność filmowa - Filmozercy.com | Forum
  •  Wersja bez grafiki
© Rush Crafted with ❤ by iAndrew
Polskie tłumaczenie © 2007-2025 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2025 MyBB Group.
Tryb normalny
Tryb drzewa
Pokaż wersję do druku
Subskrybuj ten wątek
Dodaj ankietę do wątku
Wyślij ten wątek znajomemu