Logo
  • FORUM
  • FILMOSKOP
  • ZGŁOŚ OKAZJĘ
  • POMOC »
    • KOSZTY WYSYŁKI
    • BLU-RAY Z POLSKĄ WERSJĄ
    • PORÓWNYWARKA
    • OFERTY DNIA
  • FILMOŻERCY »
    • O STRONIE
    • WSPÓŁPRACA
    • KONTAKT

  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • FAQ
Posiadasz już konto?  Zaloguj się  lub    Stwórz konto
Logowanie na Filmozercy.com | Forum
Filmozercy.com | Forum › Blu-ray i DVD › Zakupy
1 2 3 Dalej »

Sklepy internetowe - wysyłka, opłaty itd.

Strony (418): « Wstecz 1 ... 372 373 374 375 376 ... 418 Dalej »
 
Opcje tematu
Sklepy internetowe - wysyłka, opłaty itd.
Offline Mister Tadeo
Redaktor
Liczba postów: 1,506
Reputacja: 71
 
#3,731
31-08-2024, 23:10
Dziś dostałem maila z amazon.co.uk, że wysłali mi przesyłkę kurierem DPD. Przedostatnie zamówienie dostarczyła PP - 2 filmy z promocji 88 Films zostały wysłane osobno.
Zastanawiam się, czy Inpost obsługuje większe miasta, a pozostali przewoźnicy te mniejsze. W moim przypadku ta teoria ostatnio się sprawdza.


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Online Filmozercy.com
To jest reklama
Liczba postów: Spora
Reputacja: Najwyższa
Ta reklama nie jest widoczna dla zalogowanych użytkowników.


Reklama
Offline djgromo
Go BIG or go home
Liczba postów: 754
Reputacja: 25
   
#3,732
01-09-2024, 08:17
Ja bym proponował sprawdzić dokładnie wszystkie formatki z adresem zamieszkania po stronie Amazonu. Jeśli mieszkasz w bloku to czy numer mieszkania ma osobną rubrykę zamiast np. ręcznie dopisane m.22. Może automat po stronie inpostu źle podstawia formatki z adresem jak nie są perfekcyjnie wypełnione lub mają jakieś dopiski dodatkowe albo skróty.


LG OLED 55 C6, Sony X700, Denon X1300W, Jamo S809, S81, S801, S8 ATM, S803, Xbox Series X, Playstation 5
Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline Mefisto
Pete Jones
Liczba postów: 5,272
Reputacja: 149
     
#3,733
02-09-2024, 15:00 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-09-2024, 15:00 przez Mefisto.)
Jest tylko jedna formatka, od lat taka sama i nigdy nie było problemów.

EDIT: "kurier nie ma obowiązku kontaktować się z odbiorcą" xD

i przeklejam, bo to jest jednak boska komedia i szkoda jej nie zapisać:

Obsługa klienta
Natura tego problemu nie jest mi obecnie znana. Każde zgłoszenie tego typu jest eskalowane oraz monitorowane w celu poprawy jakości oraz czasu realizacji naszych usług

ja
A komu jest znana? Bo od przewoźnika nic się nie jestem w stanie dowiedzieć, a to już 11 paczka z rzędu.

Obsługa klienta
Rozumiem, czy w takim wypadku każde Pana zamówienie było realizowane na adres domowy, lub przy użyciu przewoźnika InPost?

ja:
Tak. Problem polega na tym, że każde szło z innego oddziału Amazon.

Obsługa klienta
W takim razie mogę przypuścić, że może to być problem po stronie przewoźnika InPost i w tym przypadku mogę zalecić składanie zamówień na punkty odbioru DHL

ja
Nie jestem w stanie tego zrobić, bo Amazon nie daje możliwości wyboru kuriera. Nawet nie wiem na jakiej zasadzie kurierzy są przypisywani.

Obsługa klienta
Może Pan to zrobić poprzez dodanie punktu odbioru DHL na stronie Amazon w sekcji Moje Konto i w zakładce adresy lub za pomocą tego linku:
https://www.amazon.pl/a/addresses

ja
Rozumiem. Przy czym wtedy za każdym razem będę musiał latać do punktu, a ja bym to chciał mieć dostarczone do domu.

Obsługa klienta
W takim razie skoro InPost nie dostarcza Pańskich paczek na adres domowy mogę zaproponować zgłoszenie zażalenia do firmy InPost.

ja
Już złożyłem. Inpost odrzuca takie wnioski, gdyż nie poczuwa się do odpowiedzialności i zwala winę na nadawcę, bo ten - cytuję - "nie uzupełnił wymaganych danych nie przekazał również w poprawny sposób przesyłki do procesowania". Ja bym chciał poznać przyczynę problemu, a tej Inpost nie jest w stanie mi podać.

Obsługa klienta
Według naszych informacji przesyłka została wydana z magazynu Amazon i data doręczenia jest ustalona na dzisiaj. W momencie opuszczenia naszych magazynów nie mamy możliwości określenia co dzieje się z przesyłką. Tak jak napisałem we wcześniejszej wiadomości, zalecam poczekać jeszcze kilka dni.

ja
Rozumiem. Chciałbym jednak poznać przyczynę problemu. Wg Inpostu do Amazonu były wysyłane zapytania odnośnie wspomnianego procesowania, zatem logicznym jest, że ktoś w Amazonie musi posiadać takie informacje. Pytanie kto?

Obsługa klienta
Zamówienie zostało, złożone na Pana adres domowy i zostało pod ten adres wysłane. Jako Amazon zaadresowaliśmy paczkę zgodnie z Pana preferencjami. Natomiast nie jestem w stanie odpowiedzieć Panu na pytanie dlaczego InPost pomimo prawidłowego zaadresowania paczki nie dostarcza jej Panu

ja
No ja to rozumiem. Kto w takim razie może mi odpowiedzieć?

Obsługa klienta
InPost
Zalecałbym zapytać inpost z jakiego powodu kurier nie dostarcza paczek pod wybrany adres.

Kurtyna!


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline piti198
Posting Freak
Liczba postów: 1,827
Reputacja: 84
   
#3,734
02-09-2024, 21:32
Nie wiem dlaczego stanowi dla Ciebie jakiś problem udanie się do paczkomatu i odebranie przesyłki. Tym bardziej, że możliwe jest przekierowanie przesyłki jeszcze przed dostarczeniem.
Miałem właśnie taki problem z inpostem, że twierdzili że byli w domu u mojej mamy, ale jej nie było, to przekierowałem do paczkomatu i odebrałem, bo nie chciałem się z nimi bujać.
Bo chyba sobie jaja robisz, że nie odebrałeś tych 11 paczek, bo inpost Ci nie dostarczył do mieszkania.


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline Mierzwiak
Posting Freak
Liczba postów: 5,179
Reputacja: 276
 
#3,735
02-09-2024, 23:27
(02-09-2024, 21:32)piti198 napisał(a):  Nie wiem dlaczego stanowi dla Ciebie jakiś problem udanie się do paczkomatu i odebranie przesyłki. Tym bardziej, że możliwe jest przekierowanie przesyłki jeszcze przed dostarczeniem.
Dokładnie.

Mefisto tłumacz się Smile


LG OLED 65" B8
Panasonic DP-UB820
Sony HT-ZF9
Apple TV 4K
Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline vandel
Stały bywalec
Liczba postów: 654
Reputacja: 24
 
#3,736
02-09-2024, 23:39
Impost kurier to pomyłka. Tylko paczkomaty są Oki. Także przekierowuje i mam spokój

Wysłane z mojego SM-S918B przy użyciu Tapatalka


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline Mefisto
Pete Jones
Liczba postów: 5,272
Reputacja: 149
     
#3,737
03-09-2024, 02:11
(02-09-2024, 21:32)piti198 napisał(a):  Bo chyba sobie jaja robisz, że nie odebrałeś tych 11 paczek, bo inpost Ci nie dostarczył do mieszkania.

Ale umiesz czytać słowo pisane ze zrozumieniem czy nie? Oni nie dostarczyli żadnej paczki, tylko odsyłali je do nadawcy, bo ponoć były jakieś nieścisłości w procesowaniu. Więc te przesyłki nie trafiały nawet do rąk kuriera, zatem jakie przekierowanie? I gdzie miałbym je robić, skoro żadna z paczek nie była nawet widoczna w trackingu inpostu?


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline Aradiel
Użytkownik
Liczba postów: 121
Reputacja: 14
 
#3,738
03-09-2024, 07:05
Korzystasz z apki inpostu? Jeśli nie to spróbuj. Taka przesyłka powinna pojawić się w apce od razu po wysłaniu przez Amazon, a gdy dotrze do Polski, dzień przed odbiorem pojawi się możliwość przekierowania do paczkomatu. Ja wiem, że wyjaśniłeś, że tracking w przypadku tych 11 przesyłek nic nie pokazywał, ale one jakoś trafiają do Polski, być może w apce pojawi się opcja przekierowania do paczkomatu zanim Inpost je odeśle bo im adres nie gra. No chyba, że w apce też nie będzie śladu, ale tak bym właśnie jeszcze spróbował.


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline Mierzwiak
Posting Freak
Liczba postów: 5,179
Reputacja: 276
 
#3,739
03-09-2024, 09:10
Jak wyżej. Jakikolwiek inpost ma problem powinien przestać mieć on znaczenie po przekierowaniu, bo wtedy rolę adresu przejmuje konkretny paczkomat.


LG OLED 65" B8
Panasonic DP-UB820
Sony HT-ZF9
Apple TV 4K
Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline Mefisto
Pete Jones
Liczba postów: 5,272
Reputacja: 149
     
#3,740
03-09-2024, 13:33 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-09-2024, 13:33 przez Mefisto.)
(03-09-2024, 07:05)Aradiel napisał(a):  Korzystasz z apki inpostu? Jeśli nie to spróbuj. Taka przesyłka powinna pojawić się w apce od razu po wysłaniu przez Amazon, a gdy dotrze do Polski, dzień przed odbiorem pojawi się możliwość przekierowania do paczkomatu. Ja wiem, że wyjaśniłeś, że tracking w przypadku tych 11 przesyłek nic nie pokazywał, ale one jakoś trafiają do Polski, być może w apce pojawi się opcja przekierowania do paczkomatu zanim Inpost je odeśle bo im adres nie gra.

Adres odbioru specjalnie wczoraj sprawdziłem i jest w każdym zamówieniu taki sam, jak był zawsze, więc tu nie ma możliwości, że "adres im nie gra" (zwłaszcza, że problem pojawił się "z paczki na paczkę"). Mimo to tracking na stronie inpostu po prostu nie istnieje - przesyłki śledzę na stronach postronnych, z kolei na samym Amazonie tracking urywa się po dotarciu do Polski. Coś ewidetnie dzieje się właśnie w tym momencie. I sorry, ale przekierowywanie paczki nie jest rozwiązaniem problemu, tylko pudrowaniem go.

Dzisiaj np. dowiedziałem się (po raz pierwszy szczegółowo!), że tak, mają paczkę, ale poprzez błąd w procesowanym numerze paczka nie ma adresu, więc nie wiedzą, gdzie dostarczyć. Szczęśliwie, po 20 telefonie z rzędu, w końcu trafiłem na anioła na infolinii, więc udało mi się podać dokładny adres (wszyscy poprzedni konsultanci z uporem maniaka twierdzili, że jako odbiorca nie mogę tego zrobić, bo paczka do momentu dostarczenia należy do nadawcy i tylko on może zmieniać adres - oczywiście nadawca nie ma możliwości ani kontaktu z dostawcą, ani wpływu na dane po wydaniu paczki dostawcy). Zobaczymy co z tego wyniknie. Teraz pozostaje monitorowanie na bieżąco kolejnych nadchodzących paczek, bo oczywiście z uporem maniaka, pomimo wielokrotnie zgłaszanego problemu, cały czas ślą inpostem.


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Strony (418): « Wstecz 1 ... 372 373 374 375 376 ... 418 Dalej »
 




Użytkownicy przeglądający ten wątek:   adi90a, 5 gości

  •  Wróć do góry
  •  Kontakt
  •   Tanie filmy, okazje, przeceny, społeczność filmowa - Filmozercy.com | Forum
  •  Wersja bez grafiki
© Rush Crafted with ❤ by iAndrew
Polskie tłumaczenie © 2007-2025 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2025 MyBB Group.
Tryb normalny
Tryb drzewa
Pokaż wersję do druku
Subskrybuj ten wątek
Dodaj ankietę do wątku
Wyślij ten wątek znajomemu