26-08-2022, 09:29
(26-08-2022, 09:01)blu_ray napisał(a): i coś z tym trzeba zrobić bo pachnie to oszustwemZ Godzillą jest wszystko w porządku, w UK slipy nigdy nie są zafoliowane, więc to jest ok.
Co do Waterworld, to faktycznie wygląda na przekręt. Ale na 100% nie zrobił tego Amazon. Sebixy kupują towar, po czym odsyłają podróbki (nagminne z ciuchami), pracownik Amazona nie ma czasu i wiedzy by orientować się czy zwrócony towar jest oryginalny. No i takie rzeczy po przepakowaniu ponownie idą do sprzedaży i obrywa się Amazonowi.
Amazon nie umożliwia wysyłania załączników w reklamacjach, jak będą chcieli coś zweryfikować to podadzą Ci specjalny email do wysyłania załączników.
Możesz skorzystać też z czata, pomoże Ci sympatyczny Hindus Customer Service (na samym dole menu na granatowym tle po prawej) > Something else > Contact us