05-04-2018, 23:25
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-04-2018, 14:49 przez admin.
Powód edycji: Edycja cytatu
)
(19-01-2018, 14:42)Daras napisał(a): W przyszłym tygodniu będę nieco zarobiony, ale spróbuję wysmażyć maila do Filmostardy. Jeśli tak zrobię, to wkleję też link do niniejszej dyskusji i zobaczymy co odpiszą.Czy coś się w tej sprawie się ruszyło? Był jakiś mejl do Filmostrady? Ja również mam bardzo negatywne doświadczenia z zakupem płyt od nich. Jedna z płyt ("Port lotniczy") była tak zniszczona, że większość DVD z wypożyczalni, z jakimi miałem styczność, wyglądała lepiej. Z uwagi na mocno promocyjną cenę 19.99zł i fakt, że miałem inne reklamacje w rozpatrywaniu nie wymieniłem jej. Sam film zniknął z oferty empiku zaraz po tym jak odebrałem paczkę, więc pewnie i tak bym "nowego" egzemplarza nie dostał. Empik oczywiście uwzględnił wszystkie reklamacje filmów od Filmostrady jakie miałem, ale to niewiele pomogło. Zwykle nowy egzemplarz pomimo "fabrycznego" zafoliowania też miał ślady palców na powierzchni płyty. Po tych doświadczeniach po prostu przestałem kupować filmy od Filmostrady.
A może Mateusz, jako osoba poważana i w pewnym sensie reprezentująca Filmożerców wystosuje jakieś oficjalne pismo?