Filmozercy.com | Forum

Pełna wersja: Polskie sklepy internetowe - komentarze
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
No i dostałem SMS-a że moge odbierać zamówienie Wink
(23-08-2021, 10:09)lukee napisał(a): [ -> ]Mysle ze jak jak zamowiles 17 filmow w promocyjnej cenie to i tak niezle zyskales z bratem i jak jest normalny to chyba sie z Toba podzieli nie? Wink

Niby w jaki sposób świadczyłoby to o jego "normalności"? Zamówiłem filmy dla niego, bo to on je chciał. Jakbym ja je chciał, zrobiłbym drugie takie zamówienie dla siebie. Czemu brat miałby się dzielić filmami, jeśli chce mieć kompletną serię? WTF? To 17 różnych Bondów, nie zamawiałem mu po dwie sztuki tych samych części. Zresztą, nie jestem jak większość forum, nie kupuję Ocean's 8 w 4K za 19,99 zł, bo "jest w super promocji". Kupuję tylko te filmy, które chcę oglądać / do których będę wracać.

Wśród tych 17stu Bondów nie ma CR, QoS i Skyfall - nie wrzucałem do koszyka, bo miałem mu oddać swoje, jak przyjdą do mnie wersje UHD... A moje zamówienie anulowali, więc na razie kompletnej serii brat nie uzbiera. Sad

Najgorsze jest to, że poza zamówieniem na 5 filmów, po powrocie z pracy zrobiłem też osobno na Tenet (tylko to było jeszcze dostępne), w razie jakby pierwsze mi anulowali... Ale że mi potwierdzili i się kompletowało, sam anulowałem to Tenet w czwartek. Błąd. Może by przeszło i udałoby się chociaż z jednym tytułem, a tak udupili mi wszystko.
lukee - takiś mądry, bo Bondy w 4k zainkasowałeś...

(23-08-2021, 10:09)lukee napisał(a): [ -> ]Ciekawe czy bys byl pierwszy do wyskakiwania ze swojej kasy jak bys popelnil blad
Jesli byłby to błąd w ramach umowy z partnerem, to może nie byłbym zadowolony, ale płacić bym musiał. Chyba że masz inne doświadczenia - to podziel się, gdzie takie firmy masz, co odpuszczają kasę.

EDIT: I jeszcze jedno - za dużo już przeszedłem z Empikiem - łącznie z niezrealizowanym na czas prezentem gwiazdkowym dla dziecka (mimo gwarancji z ich strony), przez co musiałem latać w wigilię po mieście w poszukiwaniu podobnego artykułu - żeby im teraz odpuścić.
(23-08-2021, 10:09)lukee napisał(a): [ -> ]Reacher nie przesadzaj juz z tym płaceniem za bledy. Ciekawe czy bys byl pierwszy do wyskakiwania ze swojej kasy jak bys popelnil blad

Sorry, ale Empika mi nie żal. Z ich strony to kolejna recydywa. Ile razy można te same nieuczciwe praktyki tłumaczyć błędami. Za każdym razem wysyłają takie same tłumaczenia korzystając z gotowych odpowiedzi na zasadzie kopiuj/wklej. Każdy kto mnie prywatnie zna wie, że ze mną nie trzeba mieć spisanych żadnych umów, jak się do czegoś zobowiązałem to słowa zawsze dotrzymuję. Tak już mam, że dane słowo jest świętością. Dlatego też nie lubię jak ktoś próbuje mnie robić w ciula. Regulamin empik.com dokładnie precyzuje cały proces kupna. Od momentu złożenia zamówienia mają 7 dni na weryfikację stanów magazynowych i przyjęcie go do realizacji lub anulowanie. Skoro przyjmują zamówienie i potwierdzają to mailem to znaczy, że ktoś zweryfikował dostępność produktu. Wszelkie próby anulowania zamówienia później są niezgodne z regulaminem, który sami stworzyli i wyglądają na zwykłe krętactwo. Powodów można się tylko domyślać.
(23-08-2021, 11:07)fire_caves napisał(a): [ -> ]Jesli byłby to błąd w ramach umowy z partnerem, to może nie byłbym zadowolony, ale płacić bym musiał. Chyba że masz inne doświadczenia - to podziel się, gdzie takie firmy masz, co odpuszczają kasę.

Nie piszę o firmach. Wyjaśnili, że był to błąd cenowy a wam to nie wystarcza. Serio myślicie, że chcieli sprzedawać Bondy na 4k po 7 zł? Skoro tyle razy Cię ten empik wystawił i tak go nie lubisz to po co po raz kolejny u nich zamawiasz? Jak ja nie jestem zadowolony z obsługi czy dostaw danego sklepu to zwyczajnie nie robię tam zakupów.

(23-08-2021, 11:09)Reacher napisał(a): [ -> ]Każdy kto mnie prywatnie zna wie, że ze mną nie trzeba mieć spisanych żadnych umów, jak się do czegoś zobowiązałem to słowa zawsze dotrzymuję. Tak już mam, że dane słowo jest świętością. Dlatego też nie lubię jak ktoś próbuje mnie robić w ciula.

Czymś innym jest obiecanie czegoś komuś a co innego płacenie za czyjeś błędy. Nie bronie ich systemu przyjmowania i weryfikacji zamówień ale myślę, że czasem można być też nieco wyrozumiałym. Tym bardziej, że niejeden z nas już nie raz skorzystał na takich pomyłkach/promocjach. Również nie raz mi coś anulowali a jakoś nie chciało mi się drzeć z nimi szat o filmy za parę złotych.
Ale ja nie chcę żeby ktoś płacił za czyjeś błędy tylko Empik za swoje. W dodatku sytuacja powtarza się po raz kolejny. W moim przypadku to nie pierwszy raz, nie drugi, a nawet nie trzeci...
(23-08-2021, 11:34)lukee napisał(a): [ -> ]Wyjaśnili, że był to błąd cenowy a wam to nie wystarcza. Serio myślicie, że chcieli sprzedawać Bondy na 4k po 7 zł?
To mieli 7 dnia na weryfikację zamówienia. I ponownie - Ty skorzystałeś, a innych pouczasz... To może zwróć im te Bondy 4K skoro już wiesz że to błąd cenowy był. Czy to nie byłoby uczciwe z Twojej strony?
(23-08-2021, 11:55)fire_caves napisał(a): [ -> ]To mieli 7 dnia na weryfikację zamówienia. I ponownie - Ty skorzystałeś, a innych pouczasz... To może zwróć im te Bondy 4K skoro już wiesz że to błąd cenowy był. Czy to nie byłoby uczciwe z Twojej strony?
Chłopie akurat to mi przeszło a inne anulowali. I tez nie pierwszy raz. Wielokrotnie coś zamawiałem i było to anulowane ale nie czułem potrzeby toczyć z nimi batalii bo dla mnie zabrakło albo nie zdążyłem zamówić. Wyraziłem swoje zdanie i daleko mi do pouczania. Chcesz to możesz im nawet sprawę wytoczyć o te Bondy. Twój czas, Twoje życie.
(23-08-2021, 11:55)fire_caves napisał(a): [ -> ]
(23-08-2021, 11:34)lukee napisał(a): [ -> ]Wyjaśnili, że był to błąd cenowy a wam to nie wystarcza. Serio myślicie, że chcieli sprzedawać Bondy na 4k po 7 zł?
To mieli 7 dnia na weryfikację zamówienia. I ponownie - Ty skorzystałeś, a innych pouczasz... To może zwróć im te Bondy 4K skoro już wiesz że to błąd cenowy był. Czy to nie byłoby uczciwe z Twojej strony?
Piękne zaoranie, sorry nie mogłem sie powstrzymać.
Ale koledzy słusznie prawią, Empik, nie pierwszy i nie ostatni raz tak postepuje, gdyby to było wyjątkowo pierwszy to nikt by tu zapewne piany nie bił. A w obecnej sytuacji przydałaby im się jednak jakaś nauczka, więc trzymam kciuki za tych którym anulowano potwierdzone zamówienia.
(23-08-2021, 11:34)lukee napisał(a): [ -> ]Wyjaśnili, że był to błąd cenowy a wam to nie wystarcza. Serio myślicie, że chcieli sprzedawać Bondy na 4k po 7 zł?

Poważnie wierzysz w te bajki w błąd cenowy? Mam rozumieć, że po tym jak w tym samym dniu, w ciągu paru godzin, spłynęła im masa zamówień na te same tytuły nikt się u nich nie zorientował, że musi być coś nie tak z ceną. Dostałem potwierdzenie realizacji czterech zamówień po około 2 godzinach od zamówienia. Skyfall 4K anulowali mi bardzo szybko, nie przyjęli go do realizacji i tego nie podważam. Widać, że jakaś weryfikacja dostępności tytułów się odbyła.

(23-08-2021, 12:12)lukee napisał(a): [ -> ]Wielokrotnie coś zamawiałem i było to anulowane ale nie czułem potrzeby toczyć z nimi batalii bo dla mnie zabrakło albo nie zdążyłem zamówić
W tym problem, że skoro coś mi potwierdzili to znaczy, że zdążyłem i dla mnie nie powinno zabraknąć. Dlatego w takiej sytuacji nie zgadzam się z anulowanie zamówienia.