Filmozercy.com | Forum

Pełna wersja: Polskie sklepy internetowe - komentarze
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Na Empiku zawsze przy promocji 3 za 2 przeliczało "promocję" od cen podstawowych, a nie od cen premium, nie tylko ostatnio.
Potwierdzam. Co ciekawe kiedyś sprawdziłem czy aby to 3 za 2 nie wyjdzie taniej gdybym kupił te same produkty taniej na allegro ale cholera tak to wyliczają, że w empiku opłaca się bardziej - bo z jednego źródła i dostawa 0pln.
Tym razem (chociaż raz) Empik się spisał, bo Ciche miejsce 2 steelbook 4K zamówiony w preorderze (dzisiaj premiera) i już czeka na mnie w paczkomacie Smile
(02-09-2021, 08:09)chucky napisał(a): [ -> ]Tym razem (chociaż raz) Empik się spisał, bo Ciche miejsce 2 steelbook 4K zamówiony w preorderze (dzisiaj premiera) i już czeka na mnie w paczkomacie Smile
Mój jest w doręczeniu u kuriera UPS <3
Mój z kolei od wczoraj ma status "Skompletowany", ale nadal nie wysłany, Empikowi się nie śpieszy widocznie Wink
(02-09-2021, 08:39)chucky napisał(a): [ -> ]Tym razem (chociaż raz) Empik się spisał
A niby dlaczego Empik miałby się nie spisać w tym przypadku?
Preorder (pakiet dla Empiku) na Ciche miejsce 2 w steelboku był przecież dostępny swego czasu, a że zainteresowanie było duże i wyprzedało się w 3 dni, to już inna sprawa, co wcale nie musiało oznaczać, że Empik się nie wywiąże z zamówień.
Mój egzemplarz wysłany dziś rano do odbioru w salonie.
Moj dzisiaj wjezdza. Jest juz u kuriera DPD w doreczeniu.
(02-09-2021, 08:39)KaMario napisał(a): [ -> ]A niby dlaczego Empik miałby się nie spisać w tym przypadku?
A chociażby dlatego, że w maju (dokładnie 19.05., miesiąc przed premierą) złożyłem preorder na steelboka 4K Ligi Sprawiedliwości. Minął termin premiery, a towaru brak. Po tygodniu oczekiwania się przypomniałem to mi anulowali zamowienie i podawali w ogóle nie spinające się argumenty w mailowej dyskusji..
(02-09-2021, 10:20)chucky napisał(a): [ -> ]Po tygodniu oczekiwania się przypomniałem to mi anulowali zamowienie
To nie trzeba było się przypominać, tylko czekać.
Oni tak mają, że jeśli coś się opóźnia, a jest to towar "deficytowy" i klient się upomina, to mu anulują.
Już mi tak nie zależało, dla sportu się z nimi popsztykałem a steelbooka 4-płytowego wziąłem z Amazona.it