Filmozercy.com | Forum

Pełna wersja: Sklepy internetowe - wysyłka, opłaty itd.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
(04-01-2019, 13:52)voodoo napisał(a): [ -> ]No i doczekałem się refunda ...

Ta sama sytuacja, nawet Clare ta samaWink co prawda jakiś czas temu, przy okazji wyprzedaży ale to zdaje się nie ma najmniejszego znaczenia- modus operandi zooma jednakowe. Pisałem też o tym w innym wątku (offtopując lekko, ale o tym ciii..), zależało mi na przesyłce, bo cena była świetna, więc pomęczyłem trochę Clare o ponowną wysyłkę z trackingiem. Ona na to - że ok, przyśle numer itd. Szarpnęli się na FedEx i następnego dnia miałem paczkę w rękach.
Reasumując - da się. Ale straty czasu w ich przypadku nie sposób uniknąć.
(04-01-2019, 15:17)Gieferg napisał(a): [ -> ]Cóż, jedna mi przyszła.

Mi też w ubiegłym roku jedna przesyłka doszła. Pierwsza. 2 kolejne już nie. Więcej nie próbowałem Smile
W znalezieniu przyczyny lawinowo ginących przesyłek z zoom zacząłbym od zapytania ich na jaki adres poszła wysyłka ze szczególnym uwzględnieniem kraju docelowego Big Grin
Tak jak kilka dni temu pisałem gdy chciałem złożyć u nich zamówienie zauważyłem, że adres do wysyłki zmienił się z Polski na UK i nie dało się nawet tego poprawić. Nie wiem jak długo trwa ta sytuacja, ale może tu tkwi przyczyna przynajmniej u części z Was.

Odrębną sprawą jest bardzo długi czas oczekiwania na przesyłkę. To już było wyjaśniane - bawią się w jakichś ślimakowatych pośredników (Fire-Business, Świat Przesyłek, a teraz nie wiem... ostatni raz zamawiałem u nich ponad pół roku temu) i jest jak jest. To jest raczej nie do przeskoczenia chyba, że się zorganizuje akcję z wysyłaniem do nich maili z prośbą aby przeanalizowali sobie czas dostarczenia zamówień oraz ilość zaginionych przesyłek do Polski i pomyśleli nad zmianą sposobu wysyłki do nas. Ale tu zgaduję, że tyle osób już się do nich zraziło, że nie chce się tracić więcej czasui  łatwiej po prostu wymazać ten sklep z pamięci.
Co wy na to by pisać tutaj. Materiału jest tyle , że można mieć z tego oddzielny temat
http://forum.filmozercy.com/watek-zoom-sklep-ktory-unikaj
Amazon Prime pobrał mi z konta niecałe 40zł. O co chodzi? Nic nie aktywowałem. Wtf?
Amazon Prime jest za darmo przez m-c...
Trochę się wkurzyłem. Przeboleję nawet tą opłatę, tylko dajcie znać jak wyłączyć, bo musiałem aktywować robiąc symulację expressowej przesyłki Smile
(08-01-2019, 18:03)Ethan napisał(a): [ -> ]Amazon Prime pobrał mi z konta niecałe 40zł. O co chodzi? Nic nie aktywowałem. Wtf?

Pewnie nieco ponad miesiąc temu, niefortunnie kliknąłeś podczas zakupów i dostałeś Trial usługi Prime. Miesięcznie to koszt 7.99£ czyli coś w okolicach 40zl.

Niestety amazon taka ma stronę, że bardzo łatwo jest tak zrobić.
Zaloguj się i sprawdź w ustawieniach swojego konta.

Edit:

W swoich ustawieniach powinieneś widzies kiedy znowu amazon Ci pobierze kolejne 7.99£, i tam gdzieś jest opcje anulowania.
Konsultantka zadzwoniła, że rzeczywiście tak jest, tylko, że muszę się kontaktować z oddziałem UK, bo Ona tylko niemiecki ogarnia. Rozumiem, że bez problemu można zablokować poprzez kliknięcie na "End Membership and Benefits" ?
Te 7.99£ już przypadło, teraz możesz bez pomocy konsultanta, po prostu z poziomu Twojego konta anulować pobieranie pieniędzy w przyszłości.

Znajdź "manage your prime membership" czy coś takiego i zobaczysz datę kolejnego pobrania, jak i mozliwosc zakończenia.