Filmozercy.com | Forum

Pełna wersja: Sklepy internetowe - wysyłka, opłaty itd.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Kurs pln do dolara nie jest stały - i to cała tajemnica Smile
Natomiast cena wyrażona w dolarach nie zmieniła się w ostatnim czasie.

EDIT:
[Obrazek: WeTM1Cjl.jpg]

Co byście zrobili gdybyście zapłacili £120 i coś takiego by do Was dotarło ze sklepiku Arrow, a w obsłudze klienta dowiedzielibyście się, że albo przyjmujecie rabacik 10% lub zwracacie produkt na własny koszt? Tak sobie właśnie Arrow pogrywa ze swoimi klientami i ten konkretny przypadek (na szczęście nie mój) nie jest odosobniony - mnóstwo osób zgłasza uszkodzonego Bruce'a z ich sklepiku, który został nienależycie zabezpieczony. Miejcie to na uwadze w razie przyszłych "wrażliwych" zakupów bezpośrednio od Arrow.
Problem również mają inne sklepy, np. diabolikdvd informuje o ponad połowie uszkodzonego towaru, który do nich dotarł od Arrow.
Ciekawe jak Amazon pod tym względem - zwłaszcza biorąc pod uwagę ich "pancerne" pakowanie Big Grin
(21-07-2023, 13:59)Marioo napisał(a): [ -> ]A Szulkinów od Vinegar Syndrome dalej nie wysłali  Sad

Dzisiaj wysłali FedExem.
Przybycie zapowiedziane na 4 sierpnia. Big Grin
U mnie też na mailu info o wysyłce. To teraz trzeba bacznie śledzić, żeby nie odesłali, tak?
Ile Wam wyszła opłata za Szulkina? Skoro wysyłają FedExem to jakie mogą być opłaty dodatkowe?
Wydanie pojawiło się też w innych sklepach np amazon ale z datą premiery 29 sierpnia. Dawno nie zamawiałem z amerykańskiego amazona ale z tego co piszecie w tym wątku to zamawiając ten box płacę $53.34 i nie muszę się już o inne koszty martwić?
53,34 to już końcowa cena. Na amazon.com przy podsumowaniu przesyłki są już wyszczególnione wszystkie koszty. Nie ma innych dopłat.
(28-07-2023, 07:22)Kirek napisał(a): [ -> ]Ile Wam wyszła opłata za Szulkina? Skoro wysyłają FedExem to jakie mogą być opłaty dodatkowe?

U mnie wyglądało to tak:

[Obrazek: szuhas.jpg]

Jeśli będą opłaty dodatkowe to dam znać.
(18-07-2023, 19:10)fire_caves napisał(a): [ -> ]Przybyła paczka od Amazona.it z Prime Day. Oczywiście zwykła, kartonowa koperta bez jakiegokolwiek zabezpieczenia. Cztery amaray'e mniej-więcej w porządku (w Wikingu płyta UHD latała luzem, ale z tego co widzę nic się nie wydarzyło). Box Rocky'ego i (bardzo zresztą ładny - złoty, a skromny) box WB 1930-1960 też w porządku. I oczywiście teoretycznie najsolidniejszy steelbook "Sokoła Maltańskiego" rąbnięty na boku z grzbietem na jakiś milimetr-dwa. To powoduje, że plastikowy grzbiet jest przesunięty co zwraca uwagę na uszkodzenie. Amazon nawet nie chciał zdjęć, zaoferował mi zwrot towaru, ale jak bym chciał ten film, to muszę teraz wydać €19 (w promce był za €11,39) plus oczywiście KW. Będę próbował jakoś ręcznie uratować sytuację. All in all do przodu, ale w razie problemów z paczką nie liczcie na przyjaciół z obsługi klienta.

Nie wiem czy sprawa jest jeszcze aktualna czy nie, ale ja ze swojej strony radzę ich ostro cisnąć i nie odpuszczać Cool Być może w końcu zrozumieją, że ich aktualny sposób pakowania to tak naprawdę podwójne ponoszenie kosztów i niezadowolony klient. Miałem ostatnio w ciągu miesiąca 2 przepychanki z włoskim Amazonem (kontaktowałem się przez formularz i odpisywali mi mailowo). Za pierwszym razem steelbook, który kupiłem miał widoczne uszkodzenie i zaczęło się od klasycznego, że oczywiście mogę zwrócić (w dodatku musiałbym sam zapłacić za wysyłkę, gdyż towar odbierałem we Włoszech na wakacjach i w takiej sytuacji nie przysługiwałby mi zwrot za wysyłkę z Polski). Nie ustąpiłem i cisnąłem temat, aż trafiło na jakiegoś rzeczowego pracownika. Wprawdzie rzeczywiście stanęło na tym, że przez to, iż odbierałem towar we Włoszech a zwrot/wymianę chciałbym dokonać z innego kraju to nie jest to możliwe bezboleśnie i bezkosztowo (zaproponowali mi rozszerzenie możliwości zwrotu do 2 lat - jakbym przy okazji wpadł w tym czasie do Włoch Cool ), ale ostatecznie dostałem zwrot 50% wartości zamówienia. Przy okazji zostałem zapewniony, że oni oczywiście podchodzą do problemu pakowania przedmiotów bardzo poważnie i przekażą moje uwagi dalej (co potraktowałem bardziej jako żart biorąc pod uwagę liczbę paczek zamówionych z przeróżnych Amazonów i to, że zawsze są pakowane tak samo - jedynie raz steelbook z polskiego Amazona był owinięty minimalną liczbą folii bąbelkowej ale sprzedawcą w tej sytuacji był Lally_store, a tylko za dostarczenie odpowiadał Amazon).
Kolejnego zakupu zbiorczego dokonałem z okazji Prime Daya i byłem bardzo ciekawy jak zapakowany dotrze do mnie box Matrix Collections (widziałem już przeróżne fotki m.in. na forum jak wysyłane były tego typu boxy). Oczywiście nie "zawiodłem" się - box, 2 steelbooki i jeden zwykły film wrzucone były do dużego kartona niemalże luźno - tylko z jednej strony była minimalna ilość szarego papieru, a karton już z zewnątrz wyglądał jakby go ktoś wygryzł. Wysmażyłem więc soczystego maila (przy okazji nawiązując do tego, jak to ostatnio zapewniali mnie, że poprawią pakowanie) i szczęśliwie tym razem od razu trafiłem na faceta, z którym udało mi się poprzednio w miarę sensownie załatwić sprawę. Wczoraj przyjechał do mnie nowy egzemplarz zapakowany w taki oto sposób w eleganckim dodatkowym białym kartonie w środku:

[Obrazek: KMY5ufIl.jpg]

Oczywiście dzięki temu box dotarł w pięknym nienaruszonym stanie.
Czyli jak się chce to jednak się da Wink
No, to jakaś vipowska przesyłka Big Grin Ja nie mam sił na przepychanki. Steelbooka sobie odegnę linijką jak będę miał taką fanaberię. Ale przy jakichś poważnych zakupach to oczywiście warto cisnąć.
Mam info, że dostałem paczkę od vinegearsyndrome i zero dopłat. Zamawiałem 25 lipca.